Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Беларуская чыгунка. Вынікі-2013

27 снежня 2013

Што новага прапанавала Беларуская чыгунка сваім кліентам, і чым запомніўся 2013-ты самім чыгуначнікам? Напярэдадні новага 2014-га мы прапануем нашым чытачам ўспомніць найбольш значныя эканамічныя і сацыяльныя падзеі адыходзячага 2013 года.

 

Глядзець «Вынікі-2013» у раздзеле «Відэанавіны»:

СТУДЗЕНЬ 2013 ГОДА

Беларуская чыгунка ўвяла ў эксплуатацыю сістэму мікрапрацэсарнай цэнтралізацыі «Днепр» ўласнай распрацоўкі на станцыі Гатава.

Сістэма мікрапрацэсарнай цэнтралізацыі «Днепр», распрацаваная спецыялістамі Канструктарска-тэхнічнага цэнтра (КТЦ) Беларускай чыгункі сумесна з іншымі службамі магістралі, ўведзена ў пастаянную эксплуатацыю на станцыі Гатава.

Чытать далей:

Магілёўскае вагоннае дэпо ўдастоена Прэміі Ўрада ў галіне якасці.

Такое рашэнне змяшчаецца ў пастанове Савета Міністраў ад 30 студзеня 2013 г № 71. За ўкараненне высокаэфектыўных метадаў кіравання якасцю і забеспячэнне на гэтай аснове выпуску канкурэнтаздольнай прадукцыі альбо забеспячэння паслуг Прэмія Ўрада прысуджана 15 прадпрыемствам. У іх ліку — Магілёўскае вагоннае дэпо (Магілёўскае аддзяленне Беларускай чыгункі).

Акрамя таго, Жлобінскаму вагоннаму дэпо (Гомельскае аддзяленне Беларускай чыгункі) за дасягненні ў галіне якасці 2012 прысуджана званне дыпламанта конкурсу на суісканне Прэміі Ўрада Рэспублікі Беларусь.

Чытать далей:

Глядзець у раздзеле «Відэанавіны»:

ЛЮТЫ 2013 ГОДА

Беларуская чыгунка спрасціла працэс продажу праязных дакументаў праз тэрміналы самаабслугоўвання на вакзалах у Мінску і Віцебску

Гэты праект беларуская магістраль рэалізавала сумесна з ААТ «АСБ Беларусбанк» з мэтай павышэння якасці забяспечваемых паслуг пасажырам і папулярызацыі безнаяўных разлікаў з выкарыстаннем банкаўскіх плацежных картак.

Чытать далей:

Беларуская чыгунка развівае супрацоўніцтва з Гамбургскім Партом.

Дзяржаўнае прадпрыемства «БЕЛIНТЭРТРАНС - транспартна-лагістычны цэнтр» (БТЛЦ) Беларускай чыгункі і аб'яднанне «Порт Гамбург Маркетынг» падпісалі ў Мінску пагадненне аб супрацоўніцтве.

Чытать далей:

 

Беларуская чыгунка адкрыла новы зал пагранічнага і мытнага кантролю Гродзенскага чыгуначнага вакзала.

Новы зал мытнага і пагранічнага кантролю еўрапейскага ўзроўню дазволіць абслугоўваць большую колькасць пасажыраў і забяспечыць больш зручную для гасцей і выязджаюць за мяжу працэдуру мытнага і пагранiчнага афармлення.

Чытать далей:

САКАВIК 2013 ГОДА

Беларуская чыгунка рыхтуецца да чэмпіянату свету па хакеі, што адбудзецца ў маі 2014 года.

Спецыялісты Беларускай чыгункі азнаёміліся з вопытам замежных калег па арганізацыі транспартнага абслугоўвання пасажыраў у перыяд правядзення буйных міжнародных спартыўных мерапрыемстваў.

Акрамя таго, Беларуская чыгунка зробіць спецыяльныя размоўнікі на англійскай, нямецкай і французскай мовах. Вучэбная літаратура будзе прызначана для работнікаў стальной магістралі.

Чытать далей:

http://www.rw.by/be/corporate/press_center/corporate_news/2013/03/do_you_speak_english_sprechen_/

http://www.rw.by/be/corporate/press_center/corporate_news/2013/03/belaruskaja_chigunka_vivuchae_/

 

Беларуская чыгунка атрымала сертыфікат, які дазваляе эксплуатаваць электравозы БКГ1 ў міжнародных зносінах.

Дакумент, які пацвярджае адпаведнасць патрабаванням «НБ ЖТ ЦТ 04-98 электравозы. Нормы бяспекі» і «Тэхнічным патрабаванням Беларускай чыгункі», выдаў орган па сертыфікацыі Беларускі дзяржаўны універсітэт транспарту. Кантракт на правядзенне сертыфікацыі з БелДУТ заключыў вытворца лакаматываў БКГ1 Датунскi электравозабудаўнічы завод. Пасля таго, як усе тэхнічныя і юрыдычныя фармальнасці і працэдуры былі пройдзены, кітайскія партнёры перадалі дакумент калегам з Упраўлення Беларускай чыгункі.

Чытать далей:

 

Падпісана пагадненне Беларускай чыгункі па сацыяльна-працоўных адносінах на 2013—2015 гады.

Гэты дакумент — адзін з інструментаў сацыяльнай падтрымкі і павышэння якасці жыцця работнікаў стальной магістралі. У пагадненні прапісаны ўмовы аплаты работы і меры па павышэннi заработнай платы чыгуначнікаў, а таксама забеспячэння ільгот і гарантый для iх. Таксама прадугледжана выплата аднаразовых узнагарод. Ад папярэдніх пагадненняў цяперашні дакумент адрозніваецца не толькі па форме, але і па змесце. У прыватнасці прадугледжаны грашовыя выплаты бацькам пры з'яўленні на свет дзіцяці. Яшчэ адно новаўвядзенне — сацыяльная падтрымка пры сыходзе на ваенную службу і дэмабілізацыі. Цяпер яна не будзе залежаць ад сямейнага становішча. Змены таксама закранулі і асобныя катэгорыi непрацуючых пенсіянераў. Для іх прадугледжана павышэнне ўзроўню сацыяльнай падтрымкі.

Глядзець у раздзеле «відэанавіны»:

КРАСАВIК 2013 ГОДА

Беларуская чыгунка (05.04.2013) урачыста адкрыла электрыфікаваны ўчастак Асіповічы—Бабруйск і рух электрацягнікоў рэгіянальных ліній па маршруце Мінск—Бабруйск.

У мерапрыемстве прынялі ўдзел міністр транспарту і камунікацый Рэспублікі Беларусь Анатоль Сівак, Начальнік Беларускай чыгункі Ўладзімір Марозаў, віцэ-прэзідэнт Кітайскай кампаніі па экспарце і імпарце электраабсталявання (CUEC) Юй Шэнгжы, іншыя афіцыйныя асобы, а таксама беларускія і кітайскія будаўнікі, работнікі і ветэраны магістралі.

Чытать далей:

http://www.rw.by/be/corporate/press_center/news_of_passengers/2013/04/belaruskaja_chigunka_adkrila_r/

http://www.rw.by/be/corporate/press_center/news_of_passengers/2013/04/urachistae_adkriccjo_ruhu_elek/

Глядзець у раздзеле «відэанавіны»:

http://www.rw.by/corporate/press_center/videos/2013/04/

 

Беларуская чыгунка працягнула маштабную работу па развіцці станцыі Сітніца.

Дадзеная работа прадугледжвае праектаванне і будаўніцтва аб'ектаў «Станцыя Сітніца Беларускай чыгункі. Развіццё» і «Узмацненне прапускной здольнасці ўчастка Лунінец—Сітніца». Першы аб'ект прадугледжвае развіццё станцыі Сітніца, якое ажыццяўляецца ў дзве чаргі.

Чытать далей:

Глядзець у раздзеле «відэанавіны»:

 

Беларуская чыгунка прыняла ўдзел у міжнароднай транспартнай выставе ТрансРасія-2013.

«ТрансРасія» — найважнейшае бізнес-мерапрыемства на еўраазіяцкiм рынку транспартных паслуг. Удзел Беларускай чыгункі ў выставе — гэта магчымасць ўстанаўлення новых і падтрымання ўжо наяўных дзелавых кантактаў з чыгуначнымі і транспартнымі адміністрацыямі краін СНД, Балтыі і Еўропы, экспедытарскімi і аператарскімі кампаніямі, грузаўладальнікам і адміністрацыямі партоў. Галоўная задача — прыцягнуць дадатковыя грузапатокі з удзелам Беларускай чыгункі.

Чытать далей:

Глядзець у раздзеле «відэанавіны»:

 

У арганізацыях Беларускай чыгункі прайшлі ўшанавання ветэранаў Вялікай Айчыннай вайны

У мэтах сацыяльнай падтрымкі ветэранаў і ў сувязі са святкаваннем 68-й гадавіны Вялікай Перамогі Беларускай чыгункай выдадзена аднаразовая матэрыяльная дапамога 1113 ветэранам Вялікай Айчыннай вайны, якія стаяць на ўліку ў арганізацыях магістралі.

Чытать далей:

 

МАЙ 2013 ГОДА

На маршрут паміж Мінскам і Вільнюсам выйшлі два мадэрнізаваныя дызель-цягнікi ДР1Б.

У цягніку 6 вагонаў. У залежнасці ад камфорту вагоны падзелены на класы. 2 вагоны 1-га класа, 2 вагоны 2-га класа і 2 вагоны 3-га класа. У прыватнасці, у 1-м і 2-м класе ўстаноўлены больш камфортныя пасажырскія сядзеннi. Акрамя таго, у 1-м класе таксама ўстаноўлены кандыцыянеры і маніторы сістэмы відэатрансляцыі.

Што тычыцца часу ў шляху паміж Мінскам і Вільнюсам, з 26 мая ëн скараціўся на 30 хвілін і склаў 2 гадзіны 30 хвілін.

Чытать далей:

 

У Мінску ўрачыста адкрылася прадстаўніцтва АТ «Літоўскія чыгункі» у Рэспубліцы Беларусь.

На цырымоніі адкрыцця Начальнік Беларускай чыгункі Ўладзімір Марозаў падкрэсліў, што адкрыццё прадстаўніцтва Літоўскіх чыгунак у Рэспубліцы Беларусь з'яўляецца знакавым днём у гісторыі супрацоўніцтва дзвюх чыгунак, і адзначыў значнасць той працы, якую праводзяць беларускія і літоўскія чыгуначнікі.

Сёння кожная трэцяя тона беларускіх экспартных грузаў перапрацоўваецца ў Клайпедскім порце. Калі ў 2000 годзе экспарт у Літву склаў 5 мільёнаў тон, то ў 2012 годзе — ужо 12 мільёнаў.

Чытать далей:

Глядзець у раздзеле «відэанавіны»:

 

Беларуская чыгунка пашырыла сетку продажу праязных дакументаў.

Напярэдадні адпускнога сезону беларуская магістраль правяла шэраг мерапрыемстваў па забеспячэнні перавозак пасажыраў у летні перыяд і паляпшэннi якасці абслугоўвання. У тым ліку для памяншэння чэргаў у білетныя касы скарэкціраваны рэжым іх працы, адкрываюцца дадатковыя касы. Толькі ў Мінску да канца мая будзе арганізавана работа 45 білетных кас. Гэта на 9 кас больш, чым працавала ў летні сезон мінулага года.

Чытать далей:

 

Беларуская чыгунка абнаўляе рухомы састаў.

Увогуле ў 2013 годзе Беларускай чыгункай заключаны дагаворы з айчыннымі прадпрыемствамі на набыццё 1790 грузавых вагонаў. З іх — 850 паўвагонаў, 690 цыстэрнаў, 250 збожжавозаў. У плане на 2013-ты таксама набыццё 40 сучасных пасажырскіх вагонаў. Акрамя таго, у 2013—2014 гадах швейцарскай кампаніяй «Stadler Bussnang AG» будуць пастаўлены ў Беларусь 6 электрацягнікоў пяцівагоннай састаўнасці для рэгіянальных ліній бізнес-класа.

Чытать далей:

 

У Гомелі завяршыўся фестываль дзіцячай творчасці «Сузор'е талентаў».

Фестываль, які праводзіўся сярод калектываў аматарскай мастацкай творчасці і індывідуальных выканаўцаў, сабраў больш за 400 удзельнікаў. 40 творчых калектываў прадставілі шэсць аддзяленняў беларускай магістралі.

Усім калектывам ўручаны дыпломы ўдзельніка фэсту і прызы. Акрамя таго, трое найбольш яркіх выканаўцаў і па рашэнні журы ўзнагароджаны спецыяльнымі прызамі.

Чытать далей:

 

ЧЭРВЕНЬ 2013 ГОДА

Завяршылася пастаўка на Беларускую чыгунку 12 двухсекцыйных грузавых электравозаў БКГ1.

У лакаматыўнае дэпо Баранавічы з Кітая прыбылi 2 апошнія з 12 грузавых электравозаў БКГ1, зробленых для беларускай магістралі Датунскiм электравозабудаўнічым заводам.

Чытать далей:

 

У Санкт-Пецярбургу ў рамках Пецярбургскага Міжнароднага эканамічнага форуму чыгункі Расіі, Беларусі, Казахстана заключылі пагадненне аб стварэнні Аб'яднанай транспартна-лагістычнай кампаніі (АТЛК).

Паводле ацэнак спецыялістаў Беларускай чыгункі, аб'ём перавозак кантэйнераў па беларускай магістралі да 2020 года павялічыцца ў 4,5 разы, што адпаведна павысіць выручку ад выкарыстання чыгуначнай інфраструктуры ў 4,6 разы, дадатковы ўклад у ВУП рэспублікі — у 2 разы.

Чытать далей:

 

Беларуская чыгунка ў чэрвені запусціла ў эксплуатацыю сучасныя дыягнастычныя сістэмы для вызначэння дэфектаў колавых пар.

Прымяненне аўтаматызаваных дыягнастычных сістэм дасць магчымасць павысіць надзейнасць эксплуатацыі рухомага саставу і максімальна скараціць вяртанне вагонаў ад суседніх чыгуначных адміністрацый. Дыягнастычныя сістэмы дазволяць у аўтаматычным рэжыме на хаду цягніка выяўляць дэфекты паверхні катання колаў вагонаў (рэлінгі, вышчарбiны, навары), якія паступаюць на Беларускую чыгунку ў складзе цягнікоў іншых краін і якія ідуць транзітам.

Чытать далей:

Глядзець у раздзеле «відэанавіны»:

 

ЛIПЕНЬ 2013 ГОДА

Беларуская чыгунка набудзе чарговую партыю кітайскіх грузавых электравозаў.

Адпаведныя кантракты паміж Беларускай чыгункай і карпарацыяй па экспарце і імпарце электраабсталявання Кітая «China National Electric Import & Export Corp.» Падпісаны ў Пекіне ў рамках афіцыйнага візіту Прэзідэнта Беларусі Аляксандра Лукашэнкі ў Кітай.

Таксама падпісана крэдытнае пагадненне з Экспартна-імпартным банкам Кітая па рэалізацыі інвестыцыйнага праекта «Электрыфікацыя ўчасткаў Гомель—Жлобін—Асіповічы і Жлобін—Калінкавічы. Другая чарга. Участак Гомель—Жлобін»

Чытать далей:

Глядзець у раздзеле «відэанавіны»:

 

ЖНIВЕНЬ 2013 ГОДА

Зал чакання Гродзенскага чыгуначнага вакзала пасля рэканструкцыі адкрыў дзверы для пасажыраў 1 жніўня 2013 г.

Пасля рамонту чыгуначны вакзал у Гродне увайшоў у лік самых сучасных у краіне. Па ўзроўні тэхнічнага абсталявання і камфорту чыгуначныя вароты краіны ў Гродне не саступаюць шматлікім еўрапейскім аналагам. Тут палепшацца ўмовы, як для працы персаналу, так і для адпачынку пасажыраў.

Чытаць далей:

Глядзець у раздзеле «відэанавіны»:

 

Віцебскі чыгуначны вакзал прызнаны пераможцам рэспубліканскага агляду санітарнага стану і добраўпарадкавання чыгуначных вакзалаў.

Віцебскі чыгуначны вакзал сёння не саступае еўрапейскім аналагам. На вакзале ўстаноўлена сучасная сістэма відэаназірання; працуюць плацежна-даведачныя тэрміналы самаабслугоўвання, пры дапамозе якіх можна набыць бiлеты на цягнікі рэгіянальных ліній эканом-класа.

Чытать далей:

http://www.rw.by/be/corporate/press_center/news_of_passengers/2013/08/belaruskaja_chigunka_zavjarsh1/

http://www.rw.by/be/corporate/press_center/news_of_passengers/2013/08/v_cebsk_vakzal_zanja_pershae_m/

 

Беларуская чыгунка прадэманстравала свой ​​транзітны патэнцыял кітайскім партнёрам.

З 30 жніўня па 1 верасня 2013 года ў рамках міжнароднага медыятура «Чунцын—Дуйсбург—Новы шаўковы шлях» беларускую магістраль наведалі больш за 30 журналістаў Кітайскай Народнай Рэспублікі. У медыятуры прынялі ўдзел найбуйнейшыя сродкі масавай інфармацыі Кітая, а таксама рэгіянальная прэса горада Чунцын. У прыватнасці, сусветна вядомыя тэлеканалы CCTV-4, CCTV-13, CCTV-news, СQTV, найбуйнейшыя выданнi «China Daily» і «People daily», афіцыйнае інфармацыйнае агенцтва ўрада КНР «Сіньхуа».

Чытать далей:

Глядзець у раздзеле «відэанавіны»:

 

ВЕРАСЕНЬ 2013 ГОДА

Беларуская чыгунка адкрыла электрыфікаваны ўчастак Жлобін—Асіповічы.

Цырымонія адкрыцця прайшла 28 верасня ў Жлобіне з удзелам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь Аляксандра Лукашэнкі. З 29 верасня па маршруце Мінск—Жлобін пачалі рэгулярна курсіраваць цягнікi на электрацязе. З гэтага дня па гэтым маршруце пасажыраў штодня перавозіць цягнік рэгіянальных ліній бізнес-класа (ЭПР) № 815/816, а таксама 2 пары электрацягнікоў рэгіянальных ліній эканом-класа.

Чытать далей:

 

Беларуская чыгунка ўвяла ў эксплуатацыю сучасную сартавальную горку на станцыі Калінкавічы.

Рэалізацыя гэтага праекта, накіраванага на павышэнне транзітнай прывабнасці Беларусі, дазваляе скараціць час апрацоўкі вагонаў на станцыі, што едуць як транзітам па Беларусі ў рамках IX Агульнаеўрапейскага калідора, так і на экспарт. У выніку будзе паскорана прасоўванне грузапатоку па беларускай магістралі. Акрамя таго, дзякуючы поўнай аўтаматызацыі роспуску вагонаў выведзены з небяспечнай зоны рэгуліроўшчыкі хуткасці руху вагонаў і выключаны іх удзел у працэсе тармажэння адчэпаў.

Чытать далей:

 

КАСТРЫЧНIК 2013 ГОДА

Беларуская магістраль развівае траспортна-лагістычную інфраструктуру.

У прыватнасці, актыўна мадэрнізуецца транспартна-лагістычны цэнтр Мінск на станцыі Калядзічы. Гэта адзін з ключавых грузавых аб'ектаў Беларускай чыгункі. Ён уваходзіць у склад дзяржаўнага прадпрыемства «БЕЛIНТЭРТРАНС - транспартна -лагістычны цэнтр» (БТЛЦ).

Дзякуючы тэхнічнаму пераўзбраенню ТЛЦ «Калядзічы» будзе ўяўляць сабой сухапутны інтэрмадальны тэрмінал — так званы «сухі порт», які мае сувязь з марскімі партамі праз арганізаваную транспартную інфраструктуру.

Чытать далей:

Глядзець у раздзеле «відэанавіны»:

 

Беларуская магістраль прадставіла свой ​​патэнцыял на выставе «Транспарт і лагістыка-2013».

Стэнд Беларускай чыгункі быў прадстаўлены ў двухпавярховым выкананні і складаўся з трох блокаў, кожны з якіх прысвечаны пэўнай тэме — інавацыям, грузавым і пасажырскім перавозкам. Удзельнікі і наведвальнікі выставы маглi азнаёміцца з найбольш важнымі і цікавымі праектамі ў сферы пасажырскіх і грузавых перавозак, якія сёння рэалізуе беларуская магістраль.

У тым ліку на стэндзе была арганізавана відэапрэзентацыя распрацаванага Беларускай чыгункай двухвосевага манеўровага цеплавоза ТМЭ3, усталяваны дэманстрацыйны плацежна-даведачны тэрмінал самаабслугоўвання для рэалізацыі праязных дакументаў на цягнікі гарадскіх ліній і рэгіянальных ліній эканом-класа па банкаўскіх плацежных картках, а таксама прадстаўлены макет для дэманстрацыі работы сістэмы аплаты праезду з дапамогай бескантактавых смарт-карт.

Чытать далей:

http://www.rw.by/be/corporate/press_center/corporate_news/2013/10/belaruskaja_chigunka_prezentue/

http://www.rw.by/be/corporate/press_center/corporate_news/2013/10/8_kastrichn_ka_ramkah_m_zhnaro/

http://www.rw.by/be/corporate/press_center/corporate_news/2013/10/9_kastrichn_ka_m_n_stri_transp/

 

Глядзець у раздзеле «відэанавіны»:

http://www.rw.by/be/corporate/press_center/videos/2013/10/videonews_vol11/

http://www.rw.by/be/corporate/press_center/videos/2013/10/videonews_vol13/

 

«Стратэгічнае партнёрства 1520: Цэнтральная і Ўсходняя Еўропа» ў Мінску.

У рамках правядзення бізнес-форуму «Стратэгічнае партнёрства 1520: Цэнтральная і Ўсходняя Еўропа» ў Мінску ў «Прэзідэнт-Атэлі» кіраўнікамі чыгунак Беларусі, Расіі і Казахстана было падпісана Пагадненне аб паўнамоцтвах Таварыства з абмежаванай адказнасцю «Праектны офіс АТЛК» паміж ААТ «Расійскія чыгункі», Беларускай чыгункай і АТ «Нацыянальная кампанія «Казахстан тэмiр жалы».

Пагадненне ўключае ўзгоднены план-графік мерапрыемстваў па стварэнні АТЛК. Ужо сфарміравана каманда з супрацоўнікаў трох чыгунак, ААТ «Транскантэйнер» і ААТ «РЖД-Логистика» на чале з саветнiкам прэзідэнта ААТ «РЖД» Жанар Рымжанавай.

Чытать далей:

http://www.rw.by/be/corporate/press_center/corporate_news/2013/10/k_ra_n_k_chigunak_belarus_ras/

http://www.rw.by/be/corporate/press_center/corporate_news/2013/10/nachal_n_k_belaruskaj_chigunk1/

 

Глядзець у раздзеле «відэанавіны»:

http://www.rw.by/corporate/press_center/videos/2013/10/videonews_vol12/

http://www.rw.by/corporate/press_center/videos/2013/10/videonews_vol13/

 

Беларуская чыгунка ўзнагароджана спецыяльнай узнагародай «Прэмія Байнэта», якая ўручаецца штогод за асаблівы ўклад у развіццё і папулярызацыю доступу ў сетку Інтэрнэт.

Рашэнне аб ўручэнні прэміі прымалася арганізацыйным камітэтам на аснове прамога апытання інтэрнэт-спецыялістаў, журналістаў і экспертаў у галіне развіцця і тэлекамунікацый.

Чытать далей:

 

ЛIСТАПАД 2013 ГОДА

Беларуская чыгунка адкрыла рэгулярны рух цягнікоў гарадскіх ліній на ўчастку Мінск—Рудзенск.

З 7 лістапада па маршруце Мінск—Рудзенск курсіруе дзевяць пар цягнікоў гарадскіх ліній. Адлегласць ад сталіцы да Рудзенска сучасныя цягнікі гарадскіх ліній будуць пераадольваць за 48—50 хвілін.

Удзел у мерапрыемстве прынялі прэм'ер-міністр Рэспублікі Беларусь Міхаіл Мясніковіч, міністр транспарту і камунікацый Анатоль Сівак, Начальнік Беларускай чыгункі Ўладзімір Марозаў.

Таксама 7-га лістапада першых пасажыраў прыняў новы зал чакання Мінскага чыгуначнага вакзала.

Чытаць далей:

Глядзець у раздзеле «відэанавіны»:

 

План-графік мерапрыемстваў па стварэнні Аб'яднанай транспартна-лагістычнай кампаніі (АТЛК) быў падпісаны ў Астане (Рэспубліка Казахстан).

Подпісы пад дакументам паставілі першы намеснік Начальніка Беларускай чыгункі Ўладзімір Міхайлюк, прэзідэнт ААТ «РЖД» Уладзімір Якунін і прэзідэнт АТ «НК «КТЖ» Аскар Мамін.

Чакаецца, што праект прынясе істотныя фінансавыя выгады як для акцыянераў, так і для дзяржаў АЭП. Згодна з бізнес-планам агульны грузаабарот АТЛК да 2020 года перавысіць 4000000 ДФЭ.

Чытать далей:

 

Беларуская чыгунка правяла ў Маскве ў Пасольстве Рэспублікі Беларусь у Расійскай Федэрацыі круглы стол «Транзітны патэнцыял Рэспублікі Беларусь у забеспячэнні перавозак расійскіх знешнегандлёвых грузаў».

Галоўнай мэтай, якую ставілі перад сабой арганізатары круглага стала, з'яўлялася азнаямленне грузаўладальнікаў, экспедытарскіх кампаній з тарыфнай палітыкай Беларускай чыгункі на 2014 фрахтавая год, дэманстрацыя транзітнага патэнцыялу Рэспублікі Беларусь у забеспячэнні перавозак расійскіх знешнегандлёвых грузаў, што ў выніку будзе садзейнічаць прыцягненню дадатковых аб'ёмаў перавозак грузаў ў зносінах Беларусь—Расія.

Чытать далей:

 

На базе культурна-спартыўнага цэнтра Магілёўскага аддзялення Беларускай чыгункі прайшоў фестываль «Клуб вясёлых чыгуначнікаў», у якім прынялі ўдзел 6 каманд аддзяленняў чыгункі.

Па выніках правядзення фестывалю 1-е прызавое месца прысуджана камандзе «Жыхары поўдня» Гомельскага аддзялення, 2-е — камандзе «Паўночная губерня» Віцебскага аддзялення і 3-е прызавое месца — камандзе «СВ» Баранавіцкага аддзялення чыгункі.

Чытать далей:

 

СНЕЖАНЬ 2013 ГОДА

Беларуская чыгунка і Кітайская кампанія па экспарце і імпарце электраабсталявання (кампанія CUEC) заключылі дагавор будаўнічага падраду па аб'екце «Электрыфікацыя напрамка Маладзечна—Гудагай—Дзяржмяжа».

Паводле дагавора кампанія CUEC пры рэалізацыі праекта будзе ажыццяўляць функцыі генеральнага падрадчыка. Дагавор заключаны на суму 89.900.000 долараў ЗША. Фінансаванне праекта будзе ажыццяўляцца за кошт крэдытных рэсурсаў і ўласных сродкаў Беларускай чыгункі.

Чытать далей:

Глядзець у раздзеле «відэанавіны»:

 

Беларуская чыгунка завяршыла ўкараненне паслугі электроннай рэгістрацыі пры куплі бiлетаў праз Інтэрнэт на цягнікi ў прамых зносінах з Расіяй.

З 15 снежня паслуга электроннай рэгістрацыі, якая дазваляе не афармляць праязныя дакументы ў касе, стала даступнай пры аплаце праз Інтэрнэт білетаў на ўсе цягнікі, якія курсiруюць ў прамых зносiнах Беларусь—Расія

Чытать далей:

 

Беларуская чыгунка адкрыла пасля рэканструкцыі аб'екты пасажырскага комплексу станцыі Брэст-Цэнтральны.

19 снежня ў мерапрыемстве прынялі ўдзел прадстаўнікі Міністэрства транспарту і камунікацый Рэспублікі Беларусь, кіраўніцтва Беларускай чыгункі, Брэсцкага абласнога і гарадскога выканаўчых камітэтаў. Да рэканструкцыі пасажырскага комплексу станцыі Брэст-Цэнтральны Беларуская чыгунка пачала ў 2008 годзе. Гэты праект рэалізуецца ў некалькі этапаў і прадугледжвае рэканструкцыю трох асноўных аб'ектаў — Маскоўскага боку, Варшаўскага боку і будынка чыгуначнага вакзала.

Чытать далей:

http://www.rw.by/be/corporate/press_center/news_of_passengers/2013/12/adkriccjo_paslja_rekanstrukci_/

http://www.rw.by/corporate/press_center/corporate_news/2013/12/press_reliz_otkritie_posle_rek/

 

Беларуская чыгунка адзначыла 50-годдзе электрыфікацыі.

Урачысты вечар, прысвечаны 50-годдзю электрыфікацыі Беларускай чыгункі, прайшоў у Мінскім Палацы культуры і спорту чыгуначнікаў. У мерапрыемстве прынялі ўдзел Начальнік Беларускай чыгункі Ўладзімір Марозаў, прадстаўнікі Міністэрства энергетыкі Рэспублікі Беларусь, ДВА «Белэнерга», Беларускага дзяржаўнага універсітэта транспарту (БелДУТ), АТ «Літоўскія чыгункі», Кітайскай кампаніі па экспарце і імпарце электраабсталявання (кампанія CUEC).

Чытать далей:

Глядзець у раздзеле «відэанавіны»:

 

Беларуская чыгунка падвяла вынікі фестывалю аматарскай паэзіі «Свіцязі яснай прыгожыя крылы».

Па выніках конкурснай праграмы вызначаны пераможцы фестывалю. У прэм'ер-лізе 1-е месца заняла праваднiк пасажырскага вагона Віцебскага вагоннага ўчастка Юлія Кавалёва, 2-е месца — электрамеханік Брэсцкай дыстанцыі сігналізацыі і сувязі Максім Зыкаў, 3-е месца — прыбіральнік службовых памяшканняў Гомельскага вагоннага дэпо Ірына Шалiпаха.

Арганізатарамі фестывалю з'яўляліся Беларуская чыгунка і Беларускі прафесійны саюз чыгуначнікаў і транспартных будаўнікоў. Мерапрыемства праводзілася з мэтай прыцягнення да аматарскай мастацкай творчасці, выяўлення лепшых паэтаў-аматараў сярод работнікаў Беларускай чыгункі, развіцця і папулярызацыі паэтычнай творчасці.

Чытать далей:

 

Першы пяцівагонны электрацягнік рэгіянальных ліній бізнес-класа паступіў на Беларускую чыгунку.

У маторвагоннае дэпо Мінск Мінскага аддзялення Беларускай чыгункі паступіў першы электрацягнік рэгіянальных ліній бізнес-класа ў пяцівагонным выкананні вытворчасці кампаніі «Stadler Bussnang AG» (Швейцарыя).

Новы рухомы састаў мае шэраг пераваг у параўнанні са сваімі папярэднікамі — гэта чатырохвагонныя электрацягнікi швейцарскай вытворчасці, якія ўжо курсiруюць па Беларускай чыгунцы.

Чытать далей:

Глядзець у раздзеле «відэанавіны»:

 

Кіраўніцтва Беларускай чыгункі, а таксама прафсаюзнага камітэта магістралі сустрэліся з выхаванцамі дзяржаўнай сацыяльна-педагагічнай ўстановы адукацыі «Дзіцячы гарадок Ленінскага раёна г. Мінска».

Выступаючы перад калектывам педагогаў і выхаванцаў Дзіцячага гарадка, намеснік Начальніка Беларускай чыгункі Пётр Стоцкi ад усёй душы павіншаваў прысутных з надыходзячымі святамі і пажадаў поспехаў у новым 2014 годзе. Акрамя цёплых слоў і віншаванняў, выхаванцы Дзіцячага гарадка атрымалі падарункі ад Беларускай чыгункі.

Удзел у навагодняй дабрачыннай акцыі «Нашы дзеці» для арганізацый Беларускай чыгункі ўжо стала добрай традыцыяй. Штогод чыгуначнікі наведваюць падшэфныя ўстановы, дапамагаюць ім як спонсары, арганізоўваюць канцэртныя праграмы. Так, у перыяд правядзення акцыі ў канцы 2012 — пачатку 2013 года арганізацыі Беларускай чыгункі наведалі больш за 20 падшэфных устаноў, дапамоглi больш за 1200 дзецям.

Чытать далей:

 

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2013 год