Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка ў рамках тэхнічнага пераўзбраення грузавой гаспадаркі ў бліжэйшы час ўвядзе ў эксплуатацыю новыя тэрмінальныя магутнасці транспартна-лагістычнага цэнтра Мінск на станцыі Калядзічы

04 кастрычніка 2013

Транспартна-лагістычны цэнтр Мінск на станцыі Калядзічы з'яўляецца адным з ключавых грузавых аб'ектаў Беларускай чыгункі. Ён уваходзіць у склад дзяржаўнага прадпрыемства «Белінтэртранс — транспартна-лагістычны цэнтр» (БТЛЦ) .

Дзякуючы тэхнічнаму пераўзбраенню ТЛЦ «Калядзічы» будзе ўяўляць сабой сухапутны інтэрмадальны тэрмінал — так званы «сухі порт», які мае сувязь з марскімі партамі праз арганізаваную транспартную інфраструктуру.

Новы крыты прырэйкавы склад тэрмінальнага комплексу плошчай 5 тыс. квадратных метраў разлічаны на перапрацоўку больш за 48 тыс. тон грузаў у год з поўным спектрам паслуг па выгрузцы, пагрузцы і захоўваннi шырокай наменклатуры грузаў. Акрамя таго, склад абсталяваны сістэмай стэлажнага захоўвання, ўраўняльнымi пляцоўкамі для магчымасці пад'езда грузавых аўтамабіляў рознай вышыні.

 

Таксама пабудаваны чыгуначны пуць даўжынёй больш за 100 метраў. У 2,5 разы будуць павялічаны магутнасці пасля ўводу ў эксплуатацыю новай кантэйнернай пляцоўкі для размяшчэння і захоўвання буйнатанажных кантэйнераў. Для перапрацоўкі грузаў у кантэйнерах ўжо былі ўведзены два тэлескапічныя пагрузчыкi (рычстакеры). Тэхніка прызначана для пад'ёму, перамяшчэння, штабелявання кантэйнераў у пяць ярусаў. Выкарыстанне гэтай тэхнікі дазволіць павялічыць хуткасць перапрацоўкі і павысіць якасць пагрузачна-разгрузачных работ.

Адной з пераваг цэнтра з'яўляецца уведзены ў эксплуатацыю тэрмінал плошчай 21 тыс. квадратных метраў для перапрацоўкі цяжкавагавых грузаў з мытнай зонай і трыма пад'язнымі чыгуначнымі пуцямі. На тэрмінале ўстаноўлены чатыры казловыя краны грузападымальнасцю да 30 т, асаблівасцю якіх з'яўляецца магчымасць выканання работ пры хуткасці ветру да 20 м / с.

Да канца бягучага года кантэйнерны тэрмінал плошчай 26 тыс. квадратных метраў, прызначаны для перапрацоўкі буйнатанажных 20—40-футавых кантэйнераў, будзе канчаткова уведзены ў эксплуатацыю.

За 2012 год на ТЛЦ «Калядзічы» перапрацавана 192 тыс. тон грузаў, выраблена больш за 52 тыс. кантэйнерааперацый. Нягледзячы на рэканструкцыю цэнтра, за 8 месяцаў 2013 аб'ёмы перапрацоўкі грузаў на 12% перавышаюць паказчыкі за аналагічны перыяд мінулага года.

Знаходзячыся ў непасрэднай блізкасці ад Мінска, ТЛЦ «Калядзічы» з'яўляецца буйным грузаразмеркавальным цэнтрам міжнароднага ўзроўню, які забяспечвае апрацоўку і перавалку грузаў не толькі ў рэгіёны Рэспублікі Беларусь, але і ў краіны СНД, Балтыі і далёкага замежжа з выкарыстаннем магчымасцяў аўтамабільнага, чыгуначнага і марскога транспарту. Роля цэнтра з пункту гледжання лагістыкі для транспартнага абслугоўвання ўзрастае з улікам будаўніцтва пад Мінскам Кітайска-Беларускага індустрыяльнага парку.

Тэхналогія «сухога порта» значна пашырае магчымасці і спрашчае ажыццяўленне кантэйнерных грузаперавозак для ўдзельнікаў ЗЭД, тэрытарыяльна размешчаных на значнай адлегласцi ад партоў, што дабратворна ўплывае на функцыянаванне ўсёй транспартна-лагістычнай інфраструктуры. Напрыклад, аператары марскіх ліній Maersk, MCS, CMA CGM, China Shipping, APL ўжо сёння актыўна карыстаюцца паслугамі захоўвання гружаных і парожніх буйнатанажных кантэйнераў.

Мадэрнізацыя ТЛЦ «Калядзічы» будзе садзейнічаць і далейшаму развіццю праектаў «Вікінг» і «ZUBR». Дзякуючы іх рэгулярнаму курсіраванню і дастаўцы грузаў у самыя кароткія тэрміны, цэнтр звязаны з буйнымі Балтыйскімі партамі (Клайпеда, Вентспілс, Мууга, Рыга) і з партамі Чорнага мора (Адэса, Ільічоўск) .

Дзяржаўнае прадпрыемства «БТЛЦ «, з'яўляючыся афіцыйным аператарам названых праектаў па тэрыторыі Беларусі, распрацоўвае аптымальныя лагістычныя схемы транспарціроўкі грузаў. Важным ланцужком тэхналагічнага працэсу з'яўляецца дастаўка тавараў па прынцыпе «ад дзвярэй да дзвярэй». Гэта стала магчымым дзякуючы набыццю сучаснай тэхнікі — пагрузчыкаў-кантэйнеравозаў з бакавой загрузкай (сайдлiфтараў). Функцыянальнасць і манёўранасць гэтай тэхнікі дазваляе ажыццяўляць пагрузку—разгрузку кантэйнераў з «зямлі», фітынгавых платформаў, аўтакантэйнеравозаў у любым месцы без выкарыстання складскога або тэрмінальнага абсталявання, кранаў. Тым самым значна скарачаецца час, неабходны для апрацоўкі буйнатанажных кантэйнераў. БТЛЦ з'яўляецца адзінай арганізацыяй у рэспубліцы, якая выклікае прыхільнасць да падобнага абсталявання.

Тэрыторыя зоны «сухога порта» ўключае не толькі тэрмінальныя магутнасці, але і пункт мытнага афармлення і офісныя памяшканні. У цяперашні час тут ідзе будаўніцтва новага адміністрацыйнага будынка з улікам самых сучасных патрабаванняў па абслугоўванні кліентаў.

Мадэрнізацыя грузавой інфраструктуры ТЛЦ «Калядзічы» дазволіць Беларускай чыгунцы прапанаваць грузаўладальнікам якасна новы сэрвіс і стварыць перадумовы для павелічэння аб'ёмаў перавозак і прыцягнення дадатковых грузапатокаў.

Беларуская чыгунка працягвае работу па тэхнічным пераўзбраенні грузавых тэрміналаў. Пастаўлена задача стварыць сучасныя транспартна-лагістычныя цэнтры ва ўсіх абласцях рэспублікі.

 

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2013 год