Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка ўвяла ў эксплуатацыю сучасную сартавальную горку на станцыі Калінкавічы

05 верасня 2013

Завершана рэканструкцыя сартавальнай горкі на станцыі Калінкавічы — адной з найбуйнейшых станцый Беларускай чыгункі. Вынікам гэтай працы стаў увод у эксплуатацыю на месцы старой немеханiзаванай горкі сучаснага аўтаматызаванага сартавальнай комплексу па расфармiраванні і фарміраванні цягнікоў.

Рэалізацыя гэтага праекта, накіраванага на павышэнне транзітнай прывабнасці Беларусі, дазваляе скараціць час апрацоўкі вагонаў на станцыі, якія ідуць як транзітам па Беларусі ў рамках IX агульнаеўрапейскага калідора, так і на экспарт. У выніку будзе паскорана прасоўванне грузапатоку па беларускай магістралі. Акрамя таго, дзякуючы поўнай аўтаматызацыі роспуску вагонаў выведзены з небяспечнай зоны рэгуліроўшчыкі хуткасці руху вагонаў і выключаны іх удзел у працэсе тармажэння адчэпаў.

 

У ходзе рэканструкцыі сартавальнай горкі на станцыі Калінкавічы былі пабудаваны новы горачный пост з бытавымі памяшканнямі і трансфарматарная падстанцыя. Ўведзены ў эксплуатацыю падоўжаныя сартавальна-адпраўныя пуцi, што дало магчымасць фарміраваць доўгасастаўныя цягнікi. Выкананы работы па уладкаваннi выцяжнога пуцi з пуцеправодам, змантаваны 15 вагонных запавольнікаў айчыннай вытворчасці, дзве модульныя кампрэсарныя ўстаноўкі і паветраправодная сетка. Выканана перабудова цотнай гарлавіны прыёмаадпраўных пуцей Палескага парку. У рамках праекта на станцыі Калінкавічы таксама ўстаноўлена сучасная сістэма відэаназірання, стрелачныя пераводы аснашчаныя сістэмай электраабагравання альбо пнеўмаабдзімання .

Таксама ўкаранёны кіраўнік вылічальнага комплексу, які здольны ў аўтаматычным рэжыме задаваць маршрут руху вагонаў і рэгуляваць хуткасць іх скочвання з горкі і, тым самым, максімальна выкарыстоўваць ёмістасць пуцей. Аўтаматызацыю працэсу расфарміравання саставаў на сартавальнай горцы станцыі Калінкавічы забяспечвае расійская сістэма ГАЦ-АРС ГТСС, прызначаная для аўтаматычнага кіравання стрэлкамі і запавольнікамi .

У цяперашні час дадзеная сістэма эксплуатуецца на трох станцыях Беларускай чыгункі: Магілёў-2, Маладзечна, Мінск- сартавальны. ГАЦ-АРС ГТСС, усталяваная на станцыі Калінкавічы, адрозніваецца прымяненнем новых тэхнічных рашэнняў, якія дазволілі павысіць яе эфектыўнасць. Адным з такіх рашэнняў з'яўляецца кантроль запаўнення пуцей сартавальнага парку на ўсёй іх працягласцi. Дарэчы, для Беларусі супрацоўніцтва з расійскімі калегамі па ўкараненні сістэмы ГАЦ-АРС ГТСС — гэта яшчэ і прыклад вытворчай кааперацыі. Тэхналогія расійская, а частка камплектуючых для вырабу абсталявання беларускай вытворчасці (Брэсцкі электратэхнічны завод, прадпрыемства «Белсофт», а таксама Маладзечанскі электрамеханічны завод).

Станцыя Калінкавічы забяспечвае арганізацыю перапрацоўкі і бесперашкоднага пропуску транзітнага вагонапатоку з чатырох кірункаў: Корасцень—Калінкавічы, Жлобін—Калінкавічы, Гомель—Калінкавічы, Лунінец—Калінкавічы. Важным складнікам у эксплуатацыйнай працы станцыі з'яўляецца сартаванне вагонаў з нафтагрузамi, што едуць са станцыі Барбараў. Штосутачна на станцыю прыбывае і адпраўляецца больш за 30 цягнікоў, сярэднесутачны вагонаабарот станцыі складае 3,3 тыс. вагонаў.

 

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2013 год