Грузавыя перавозкі
Кантактная інфармацыя
- «гарачая лінія»
дзяржаўнага
прадпрыемства «БТЛЦ»
з 8.00 да 17.00:
- Арганізацыя кантэйнерных перавозак:
- Поўная даведачная інфармацыя
- Падрабязнее
-
Грузавыя перавозкі
Сёння Беларуская чыгунка — лідар нацыянальнай сістэмы перавозак. З'яўляючыся адным з найважнейшых транспартных комплексаў краіны.
-
Белінтэртранс – транспартна-лагістычны цэнтр Беларускай чыгункі
аказвае транспартна-экспедыцыйныя паслугі па перавозках грузаў як у экспартным, імпартным, транзітным, так і ва ўнутрырэспубліканскіх паведамленнях ...
Сэрвісы
Навіны грузаперавозчыкамRSS

1000 кантэйнерных цягнікоў – гэта больш за 60 тысяч кантэйнераў, у якіх з Рэспублікі Беларусь у Кітайскую Народную Рэспубліку была адпраўлена прадукцыя айчынных прадпрыемстваў: угнаенні, прадукцыя дрэваапрацоўкі, прадукты харчавання і інш. Дарэчы, калі ўсе гэтыя цягнікі аб'яднаць у адзін, то яго даўжыня складзе больш за 800 кіламетраў, што перавышае адлегласць ад Мінска да Масквы.
Пагрузка і фарміраванне кантэйнерных цягнікоў ажыццяўляюцца на 18 станцыях Беларускай чыгункі, адкуль яны адпраўляюцца ў больш чым 30 гарадоў 13 правінцый Кітая.
Юбілейны 1000-ы кантэйнерны цягнік даставіць у Кітай беларускія калійныя ўгнаенні.

18 верасня пагрузка грузаў на Беларускай чыгунцы з пачатку 2023 года дасягнула 50 мільёнаў тон. Дадзены аб'ём пагрузкі з'яўляецца адлюстраваннем развіцця эканомікі і ўстойлівай работы прадпрыемстваў Рэспублікі Беларусь.
Гэта больш за 30 наменклатурных груп грузаў, якія вырабляюцца прадпрыемствамі нашай краіны, якія Беларуская чыгунка перавозіць як унутры рэспублікі, так і за яе межы. Асноўнымі драйверамі росту сталі будаўнічыя грузы, хімічныя і мінеральныя ўгнаенні, нафта і нафтапрадукты, лясныя грузы, цэмент і шэраг іншай прадукцыі, запатрабаванай на знешніх рынках збыту.
Для параўнання ў прошлым годзе ўзровень пагрузкі 50 мільёнаў тон на беларускай магістралі быў дасягнуты ў кастрычніку.
З пачатку года рост пагрузкі да аналагічнага перыяду 2022 года склаў 9%. Гэта стала магчымым дзякуючы правадзімай Беларускай чыгункай працы сумесна з грузаўладальнікамі, міністэрствамі і ведамствамі Рэспублікі Беларусь па выбудоўванні новых транспартна-лагістычных рашэнняў і пераарыентацыі экспартных грузапатокаў ва ўмовах трансфармацыі і змены рынкаў збыту.