Сэрвісы партала электронных паслуг
Кліенты Беларускай чыгункі могуць скарыстацца шырокім спектрам дадатковых электронных паслуг. Сэрвісы Партала электронных паслуг БЧ дазволяць атрымаць карысную інфармацыю з аўтаматызаваных сістэм БЧ.
На Партале электронных паслуг БЧ прапануюцца наступныя сэрвісы:
- Пошук вагонаў і кантэйнераў. Сэрвіс дазваляе атрымаць у рэжыме анлайн аператыўную інфармацыю пра месцазнаходжанне (дыслакацыю) і стан вагонаў і кантэйнераў.
- Сачэнне за вагонамі і кантэйнерамі. Паслуга дазваляе на пастаяннай аснове адсочваць перамяшчэнне вагонаў і кантэйнераў на шляху іх руху.
- Сэрвіс экспедытара прызначаны для паказу ў аператыўным рэжыме інфармацыі пра стан асабовага рахунку экспедытарскай арганізацыі з прадастаўленнем дэталізацыі яе дэбетавых/крэдытавых абаротаў.
- Сэрвіс Рамонты вагонаў дазваляе атрымліваць інфармацыю аб пераводзе вагонаў у няспраўныя і іх выхадзе з рамонту.
- Паслуга Тэхнічны стан вагона дае магчымасць у рэжыме рэальнага часу атрымліваць інфармацыю аб пашпартных даных вагона, выкананых рамонтах, камплектацыі вагона хадавымі часткамі (колавыя пары, надрысорныя бэлькі, бакавыя рамы), стане дэталяў хадавых частак грузавых вагонаў, поўнай гісторыі дэталей вагона.
- Бясплатная паслуга Разлік адлегласцяў паміж станцыямі дазваляе вызначыць тарыфную адлегласць паміж станцыямі краін СНД і Балтыі.
- На Партале электронных паслуг БЧ таксама размешчана запатрабаваная нарматыўна-даведачная інфармацыя пра станцыі Беларускай чыгункі, коды і найменні грузаў, Тарыфнае кіраўніцтва № 4.
Перавагі Партала электронных паслуг БЧ:
- доступ да інфармацыі праз сетку Інтэрнэт з любой прылады, у тым ліку смартфоны і планшэты;
- гнуткія магчымасці налады пад патрэбы кліента;
- шырокі палігон прадастаўлення інфармацыі па вагонах: Беларусь, Расія, Украіна, Казахстан, Літва, Латвія, Эстонія;
- дадатковае інфармаванне кліента па электроннай пошце.
Кліент таксама можа атрымаць поўную гісторыю перамяшчэння грузавых вагонаў. Уласнікам рухомага складу з мэтай зніжэння выдаткаў на яго ўтрыманне можа быць цікавая паслуга па перакладзе вагонаў на сістэму рамонту па прабегу. Поўны пералік паслуг прадстаўлены ніжэй у прэйскуранце коштаў.
Эксплуатацыяй і суправаджэннем Партала электронных паслуг БЧ займаецца Рэспубліканскае ўнітарнае прадпрыемства «Галоўны разліковы інфармацыйны цэнтр» Беларускай чыгункі. На яго ўскладзеныя абавязкі:
- па распрацоўцы і ўкараненню тэхналогій стварэння і вядзення дарожных баз даных па перавозачнай дзейнасці і спосабаў аказання платных інфармацыйных паслуг на аснове гэтых баз даных;
- па распрацоўцы тарыфаў на платныя інфармацыйныя паслугі, якія аказваюцца на падставе дарожных баз дадзеных.
Для атрымання доступу да Партала электронных паслуг БЧ азнаёмцеся з дакументамі:
Праект дамовы на прадастаўленне інфармацыйных паслуг
Прыклад заяўкі на заключэнне дагавора
Да заяўкі неабходна прыкласці:
1. Копію пасведчання аб рэгістрацыі прадпрыемства.
2. Копію тытульнага ліста Статута.
Дадатковую інфармацыю можна атрымаць у спецыялістаў:
Шышакова Кацярына Міхайлаўна, +375 (17) 225 36 13, e-mail: poisk_vagon@mnsk.rw.by;
Бондарава Наталля Георгіеўна, +375 (17) 225 36 13, e-mail: poisk_vagon@mnsk.rw.by;
Самсонава Валянціна Станіславаўна, (+375 17) 225 36 13, e-mail: poisk_vagon@mnsk.rw.by;
Бадзілоўская Наталля Алегаўна, тэл .: +375 (17) 225 30 28, e-mail: poisk_vagon@mnsk.rw.by;
Абрамчанка Алена Уладзіміраўна, тэл .: (+375 17) 225 11 84, e-mail: ircfs_abramchenko@mnsk.rw.by;
Здановіч Дар'я Юр'еўна, тэл .: (+375 17) 225 11 84, e-mail: ircfe_zdanovich@mnsk.rw.by;
Чаркасава Святлана Фёдараўна, тэл .: (+375 17) 225 12 61, e-mail: ircfs_cherkasova@mnsk.rw.by.