Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Цэнтр дыягностыкі аб'ектаў інфраструктуры

Начальнік Цэнтра

Угрын Дзмітрый Міхайлавіч

Першы намеснік начальніка Цэнтра – галоўны інжынер

Лаўрысюк Васіль Іванавіч

Намеснік начальніка Цэнтра

Валатковіч Дзмітрый Уладзіміравіч

Кантактная інфармацыя:

Тэл.: (факс) (+37517) 225 32 01;

E-mail: cdi@mnsk.rw.by;

Адрас: Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, зав. Шкляны, 3.

Асноўнымі задачамі Цэнтра з'яўляецца правядзенне дыягностыкі, аналізу і маніторынгу стану аб'ектаў інфраструктуры чыгуначнага транспарту (далей — аб'екты інфраструктуры).

Цэнтр у адпаведнасці з ускладзенымі на яго задачамі ажыццяўляе наступныя функцыі:

кантралюе стан аб'ектаў інфраструктуры сродкамі дыягностыкі ва ўстаноўленыя тэрміны і з усталяванай перыядычнасцю, праводзіць апрацоўку дадзеных, аналіз і ўяўляе інфармацыю аб тэхнічным стане аб'ектаў інфраструктуры;

праводзіць сістэматычныя абследаванні штучных збудаванняў з распрацоўкай рэкамендацый па ўмовах эксплуатацыі і мерапрыемстваў па забеспячэнні іх надзейнасці, вырабляе пераразлік іх грузападымальнасці і водапрапускной здольнасці, забяспечвае кантроль за ліквідацыяй дэфектаў і няспраўнасцяў, выяўленых пры абследаванні;

распрацоўвае рэкамендацыі па папярэджанні і ліквідацыі размываў землянога палатна і штучных збудаванняў;

распрацоўвае рэкамендацыі па ўмовах пропуску і маршрутах руху негабарытных і звышнегабарытных грузаў па ўчастках Беларускай чыгункі;

праводзіць праверку захавання нормаў габарыту набліжэння будынкаў, прылад, збудаванняў і міжпуцій пры капітальным будаўніцтве, рэканструкцыі, рамонце і эксплуатацыі на перагонах і станцыях Беларускай чыгункі;

вядзе ўлік негабарытных месцаў на аб'ектах, забяспечвае кантроль за прывядзеннем іх у адпаведнасць з нарматывамі;

ажыццяўляе кантроль за станам і прымяненнем сродкаў неразбуральнага кантролю, захаваннем метралагічных патрабаванняў, норм і правілаў пры выкананні неразбуральнага кантролю;

кантралюе стан сродкаў тэхнічнай дыягностыкі, распрацоўвае планы правядзення іх тэхнічнага абслугоўвання (у тым ліку метралагічнага) і рамонту, праводзіць мерапрыемствы па падрыхтоўцы сродкаў дыягностыкі да сезонных работ;

праводзіць метралагічны кантроль (рамонт) сродкаў вымярэнняў у адпаведнасці з вобласцю акрэдытацыі і лакальнымі нарматыўнымі прававымі актамі (паверка ультрагукавых дэфектаскопаў УД2-102, УДС2-РДМ усіх мадыфікацый і іншых; паверка віхрутокавых і феразондавых дэфектаскопаў; паверка пуцеізмяральных калясак; кантроль метралагічных характарыстык стандартных узораў; паверка шаблонаў пуцявых ПШ-1520, паверка шаблонаў пуцеізмяральных ЦКП-1, ЦКП-1-01, ЦКП-3, паверка шаблонаў пуцявых мадэлі 08808, 08809-01 і іншых);

праводзiць атэстацыю працоўных месцаў і ўчасткаў дэфектаскапіі арганізацый і адасобленых структурных падраздзяленняў Беларускай чыгункі на права правядзення неразбуральнага кантролю;

ажыццяўляе кантроль параметраў чыгуначнага пуці сродкамі тэхнічнай дыягностыкі і вырабляе ацэнку стану рэйкавай каляі па асноўных і дадатковых параметрах;

афармляе акты, справаздачы і заключэнні па выніках абследаванняў штучных збудаванняў, землянога палатна, нормаў габарыту набліжэння будынкаў, рэйкавай каляі і стану рэек з распрацоўкай рэкамендацый па іх далейшай эксплуатацыі;

удзельнічае ў правядзенні тэхнічнай экспертызы нарматыўнай дакументацыі, якая распрацоўваецца на Беларускай чыгунцы;

праводзіць праверку работы арганізацый і адасобленых структурных падраздзяленняў Беларускай чыгункі згодна лакальным нарматыўным прававым актам і планам работ;

ажыццяўляе кантроль чыгуначных рэек мабільнымі сродкамі дэфектаскапіі і выконвае натурныя агляды па дадзеных расшыфроўкі дефектаграм;

удзельнічае ў прыёмцы работ па капітальным рамонце, мадэрнізацыі і новаму будаўніцтву аб'ектаў;

праводзіць аналіз і маніторынг тэхнічнага стану збудаванняў аб'ектаў інфраструктуры на аснове дадзеных, атрыманых сродкамі дыягностыкі;

прымае ўдзел у правядзенні выпрабаванняў і ўкараненні новай тэхнікі і тэхналогій, праводзіць сумесна з датычнымі службамі Упраўлення Беларускай чыгункі аналіз работы новых канструкцый і элементаў аб'ектаў;

выконвае абследаванні чыгуначнага землянога палатна з ужываннем геарадараў і геадэзічных сродкаў вымярэнняў;

праводзіць узгадненне праектаў новага будаўніцтва, рэканструкцыі і рамонту пуцей і размешчаных паблізу іх збудаванняў і прылад у частцы выканання патрабаванняў па габарытах.

праводзіць апрацоўку, аналіз, перадачу і захоўванне інфармацыі, якая атрымліваецца па выніках работы сістэм відэавымяральнага кантролю тэхнічнага стану элементаў верхняга будынка пуці і кантролю і ацэнкі параметраў папярочнага профілю рэек;

ажыццяўляе аўтаматызаваны кантроль правяраемых параметраў тэхнічнага стану аб'ектаў інфраструктуры ў адпаведнасці з патрабаваннямі Правілаў тэхнічнай эксплуатацыі чыгункі ў Рэспубліцы Беларусь, зацверджаных пастановай Міністэрства транспарту і камунікацый ад 25.11.2015 № 52, і лакальных прававых актаў Беларускай чыгункі з прымяненнем бартавой аўтаматызаванай сістэмы і ацэнку тэхнічнага стану аб'ектаў інфраструктуры ў рэальным маштабе часу пры хуткасці руху не больш за 160 км / гадзіну з забеспячэннем высокай дакладнасці;

ажыццяўляе аўтаматызаваную апрацоўку кантраляваных параметраў стану кантактнай сеткі з вынікамі расшыфроўкі, фарміраваннем і прадстаўленнем справаздачных дакументаў начальнікам дыстанцый электразабеспячэння, аддзяленняў Беларускай чыгункі і службы электрыфікацыі і электразабеспячэння Упраўлення Беларускай чыгункі ва ўстаноўленым парадку;

забяспечвае парадак арганізацыі і правядзенне работ па праверцы дзеяння пуцявых прылад аўтаматычнай лакаматыўнай сігналізацыі, цягніковай радыёсувязі і сродкаў цеплавога кантролю тэхнічнага стану рухомага саставу на хаду цягніка (КТСМ) у адпаведнасці з перыядычнасцю, усталяванай Беларускай чыгункай;

праводзіць праверкі дзеяння і кантроль параметраў аб'ектаў (тэхнічных прылад і збудаванняў) кантактнай сеткі, чыгуначнай аўтаматыкі і тэлемеханікі, цягніковай радыёсувязі, пуцявых прылад аўтаматычнай лакаматыўнай сігналізацыі, сродкаў цеплавога кантролю тэхнічнага стану рухомага саставу на хаду цягніка і іншых інфраструктурных аб'ектаў;

аналізуе вынікі праверкі і рэалізацыю ліквідацыі дыстанцыямі сігналізацыі і сувязі і дыстанцыямі электразабеспячэння выяўленых заўваг у рабоце кантраляваных аб'ектаў;

ажыццяўляе кантроль за дакладнасцю і якасцю правядзення неразбуральнага кантролю рэек вагонамі-дэфектаскопамі і здымнымі дэфектаскопамі з рэгістратарамі;

аналізуе работу дыстанцый пуці ў частцы выканання неразбуральнага кантролю рэек, элементаў стрэлачных пераводаў, зварных стыкаў рэек;

забяспечвае праверку даных пры ўзгадненні аб'ёмаў кантролю рэек, стрэлачных пераводаў, зварных стыкаў рэек згодна з устаноўленых патрабаванняў на Беларускай чыгунцы.


У складзе Цэнтра маюцца наступныя структурныя падраздзяленні, не выдзеленыя на асобны баланс:

  • аддзел пуцявых вымярэнняў;

  • аддзел арганізацыі эксплуатацыі сродкаў тэхнічнай дыягностыкі;

  • аддзел неразбуральнага кантролю;

  • сектар дыягностыкі аўтаматыкі, тэлемеханікі, сувязі і кантактнай сеткі;

  • дыягнастычны комплекс інфраструктуры № 01372333;

  • Чыгуначная лабараторыя дэфектаскапіі;

  • Чыгуначная мостаіспытальная станцыя;

  • Чыгуначная габарытаабследавальная станцыя;

  • група па абследаванню і дыягностыцы землянога палатна;

  • вагоны-пуцявымярыцелі № 01672526, 01672674, 01672823;

  • вагоны-дэфектаскопы № 01672005, 01372523, 01672682.

  • аддзел бухгалтарскага ўліку, фінансаў і эканомікі;


Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць