Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Тэрмінал самаабслугоўвання для афармлення набытых праз Інтэрнэт білетаў пачаў працаваць на вакзале станцыі Мінск-Пасажырскі

29 чэрвеня 2017

З мэтай паляпшэння абслугоўвання пасажыраў Беларуская чыгунка працягвае працу па ўдасканаленні сістэмы афармлення праязных дакументаў.

На вакзале станцыі Мінск-Пасажырскі ў касавым зале каля білетнай касы № 1 пачаў працаваць тэрмінал самаабслугоўвання, прызначаны для выдачы праязных дакументаў, раней аплачаных праз Інтэрнэт.

Для таго, каб атрымаць білет, пасажыру неабходна ўвесці 14-значны нумар заказу і нумар пацвярджае асобу дакумента, паказаны пры анлайн-куплі.

Новая паслуга ў першую чаргу прызначана для выгоды тых, хто аформіў праязны дакумент праз Інтэрнэт без электроннай рэгістрацыі. Пасажыры, якія выкарысталі электронную рэгістрацыю, але якія жадаюць аформіць свае білетыі на бланках, таксама могуць раздрукаваць іх праз тэрмінал, аднак зрабіць гэта будзе неабходна не пазней, чым за 1 гадзіну да адпраўлення цягніка з пачатковай станцыі маршруту руху.

З пачатку года на сайце Беларускай чыгункі poezd.rw.by было аформлена больш 976 тыс. праязных дакументаў, што на 25% больш, чым за аналагічны перыяд мінулага года.

Трэба адзначыць, што ў мінулым годзе мільённы інтэрнэт-пасажыр быў зафіксаваны на Беларускай чыгунцы ў жніўні месяцы. З улікам росту попыту продажу білетаў праз Інтэрнэт чакаецца, што ў гэтым годзе мільённы рубеж будзе дасягнуты ўжо ў пачатку ліпеня.

Павелічэнню продажу праязных дакументаў праз Інтэрнэт садзейнічае праводзімая Беларускай чыгункай праца па ўдасканаленні сістэмы продажу.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2017 год