Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Грузавыя перавозкі

    Навіны грузаперавозчыкамRSS

    Чыгункі Беларусі, Расіі і Літвы рэалізавалі значныя праекты па перавозцы грузаў у міжнародных зносінах

    12 снежня 2016 года пачалася рэалізацыя значных праектаў у сферы міжнароднага грузавога чыгуначнага паведамлення.

    Беларуская чыгунка і ААТ «РЖД» ажыцявілі поўны пераход на электронны дакументаабарот па перавозцы грузаў праз усе памежныя пераходы ў паведамленні Беларусь—Расія (за выключэннем Калінінградскага напрамка). Цяпер пры арганізацыі гэтых перавозак замест традыцыйных папяровых перавозачных дакументаў выкарыстоўваюцца электронныя накладныя СМГС, падпісаныя электронным лічбавым подпісам (ЭЛП).

    Гэта падзея стала чарговым важным крокам па пашырэнні сферы прымянення электронных накладных ў міжнародных зносінах, бо да гэтага часу беспапяровага тэхналогіі пры перавозцы грузаў паміж Беларуссю і Расіяй выкарыстоўваліся толькі на ўзгодненых асобных палігонах у тэставым рэжыме.

    16 снежня
    Чытаць далей…
    Дзяржаўнае прадпрыемства «Белінтэртранс транспартна-лагістычны цэнтр» Беларускай чыгункі прапануе новую паслугу – перавозку скорапсавальных грузаў у рэфкантэйнерах

    Дзяржаўнае прадпрыемства «БТЛЦ» прапануе паслугу па дастаўцы грузаў, якія патрабуюць падтрыманне тэмпературнага рэжыму.

    Прадпрыемства ў выпадку неабходнасці можа арганізаваць перавозку розных відаў скорапсавальнай прадукцыі ў экспартным, імпартным, ўнутрырэспубліканскіх, міжнародным паведамленнях на любыя адлегласці з падтрыманнем тэмпературнага рэжыму грузаў да -20С, а таксама ў терморежиме на ўсім працягу транспарціроўкі.

    Прапануецца шэраг варыянтаў дастаўкі грузу: дастаўка скорапсавальных грузаў у 40-футавыя рэфрыжэратарных кантэйнерах арганізаванымі рэфрыжэратарных счапіўшыся з падтрыманнем тэмпературнага рэжыму ў краіны Балтыі, Калінінградскую вобласць, іншыя рэгіёны Расійскай Федэрацыі, уключаючы Далёкі Ўсход, Сярэднюю Азію, Кітай;

    арганізацыя перавозкі хуткапсавальных грузаў у адзіночных рэфрыжэратарных кантэйнерах (Carrier, ThermoKing, Daiking) у напрамку Кітая, Манголіі і Далёкаўсходняга рэгіёна Расійскай Федэрацыі, Урала, Сібіры.

    18 кастрычніка
    Чытаць далей…
    Аб'ём перавозак грузаў кантэйнернымі цягнікамі па Беларускай чыгунцы ў паведамленні Кітай—ЕС—Кітай у 2015 годзе павялічыўся ў 1,8 разы

    Па выніках мінулага года па Беларускай чыгунцы ў паведамленні Кітай—ЕС—Кітай было перавезена 59,9 тыс. кантэйнераў ДФЭ (у дваццаціфутавым эквіваленце), што перавысіла ўзровень 2014 года ў 1,8 разы.

    Транзітам па Беларускай чыгунцы кантэйнерныя цягнікі перавозяць грузы з Кітая ў шэраг еўрапейскіх краін, у тым ліку Германію, Польшчу, Чэхію.

    Беларуская чыгунка гатова забяспечыць надзейнае транспартнае злучэнне Кітая з краінамі Еўропы, стаць аптымальным транспартна-лагістычным звяном у рэалізацыі аднаго з самых маштабных праектаў у сферы эканомікі і транспартнай лагістыкі «Эканамічны пояс Шаўковага шляху».

    Час руху маршрутных кантэйнерных цягнікоў па Беларускай чыгунцы ад станцыі Чырвонае (дзяржмяжа з Расіяй) да Брэста складае менш за 12 гадзін, маршрутная хуткасць адпаведна дасягае 1400 км/суткі з мінімальнай стаянкай на станцыях.

    У выніку ўдасканалення тэхналогіі апрацоўкі арганізаваных цягнікоў з максімальным прымяненнем паралельнасці выканання тэхналагічных аперацый у Брэсцкім вузле скарочаны час апрацоўкі з 36 да 10 гадзін пры перагрузе і да 6 гадзін без перагрузу.

    19 студзеня
    Чытаць далей…
    Чыгункі Беларусі і Расіі перавялі перавозкі парожняга рухомага саставу ў двухбаковых зносiнах на электронны дакументаабарот

    Беларуская чыгунка і ААТ «РЖД» перавялі перавозкі уласных і арандаваных парожніх вагонаў праз усе памежныя пераходы ў паведамленні БеларусьРасія (за выключэннем Калінінградскага напрамку) на электронны дакументаабарот. Цяпер пры арганізацыі дадзеных перавозак замест традыцыйных папяровых перавозачных дакументаў выкарыстоўваюцца электронныя накладныя СМГС, падпісаныя электронным лічбавым подпісам (ЭЛП).

    Гэта падзея стала важным крокам па пашырэнні сферы прымянення электронных накладных ў міжнародных зносінах, бо да гэтага часу беспапяровыя тэхналогіі пры перавозках парожніх вагонаў паміж Беларуссю і Расіяй выкарыстоўваліся толькі на ўзгодненым палігоне праз адзін стык — ЕзярышчаЗавярэжжа.

    Сёння беспапяровыя тэхналогіі таксама з поспехам прымяняюцца пры перавозках у паведамленні з Літвой. У маі 2015 года на электронны дакументаабарот у паведамленні БеларусьЛітва былі пераведзеныя перавозкі парожняга прыватнага рухомага саставу, а з кастрычніка  перевозкі парожніх кантэйнераў, якія не належаць перавозчыку.

    21 снежня
    Чытаць далей…
    Усе навіны грузаперавозчыкам

    Экспедытарскія арганізацыі

    «БЕЛІНТЭРТРАНС - транспартна-лагістычны цэнтр»

    «БЕЛІНТЭРТРАНС - транспартна-лагістычны цэнтр»

    Рэспубліканскае транспартна-экспедыцыйнае ўнітарнае прадпрыемства «Белінтэртранс - транспартна-лагістычны цэнтр» Беларускай чыгункі аказвае транспартна-экспедыцыйныя паслугі па перавозцы грузаў як у экспартных, імпартных, транзітных, так і ва ўнутрырэспубліканскіх кірунках.

    —   ЗАТ «Белінтэртранс Балтік» (Belintertrans Baltik UAB)

    —   ТАА «Белінтэртранс-Масква»

    —   ТАА «Белінтертранс-Германія» (Belintertrans-Germany GmbH)

    Водгукі кліентаў