Сёння на Беларускай чыгунцы пачаў дзейнічаць яшчэ адзін канал сувязі з пасажырамі — чат-бот у месенджарах Telegram, Viber і WhatsApp
16 красавіка 2019
З 15 красавіка ў месенджарах Telegram, Viber і WhatsApp у Беларускай чыгункі з'явіўся чат-бот. З дапамогай яго ажыццяўляецца інфармацыйная падтрымка дыстанцыйных каналаў продажу праязных дакументаў (праз інтэрнэт), сітуацыйная дапамога фізічна аслабленым асобам, а таксама дапамога ў урэгуляванні нестандартных сітуацый пры атрыманні пасажырамі паслуг чыгуначнага транспарту.
Знайсці віртуальнага субяседніка можна ў раздзеле «Кантакт-цэнтр» сайтаў rw.by, rasp.rw.by. Таксама можна набраць у палях пошуку Telegram — brail_bot, у Viber — brailbot. Да канца месяца чат-бот будзе працаваць у тэставым рэжыме.
Аналагічныя пытанні можна вырашыць таксама па нумары тэлефона 151 Кантакт-цэнтра Беларускай чыгункі, які пачаў дзейнічаць на БЧ з 15 сакавіка.
Нагадваем, што адзіны канал прадстаўлення інфармацыі даведачнага характару па правілах перавозак і аказваемых паслугах на Беларускай чыгунцы працуе ў кругласутачным рэжыме па нумары тэлефона 105.
Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ
Да спісу навін за 2019 год