Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Начальнік Беларускай чыгункі Уладзімір Марозаў прыме ўдзел у Міжнародным чыгуначным кангрэсе ў Вене

19 лютага 2019

18—19 сакавіка 2019 года ў г. Вене (Аўстрыйская Рэспубліка) праходзіць Міжнародны чыгуначны кангрэс — 2019 на тэму: «Адзін свет. Адна чыгунка». Мерапрыемства арганізавана пры падтрымцы ААТ «РЖД» і Федэральнай палаты Аўстрыі.

У дзелавой праграме кангрэсу прымуць удзел кіраўнікі міжнародных чыгуначных арганізацый прасторы 1520 мм і 1435 мм, прадстаўнікі міністэрства транспарту Аўстрыі, бізнес-лідэры і эксперты чыгуначнай галіны, а таксама пастаўшчыкі і кліенты, зацікаўленыя ў перавозцы грузаў па чыгунцы.

У рамках 7 сесій будуць разгледжаны пытанні павышэння эфектыўнасці міжнародных грузавых і пасажырскіх перавозак з выкарыстаннем лічбавых тэхналогій і транзітнага патэнцыялу па існуючых транспартных калідорах у зносіах Усход-Захад-Усход, развіцця чыгуначнай еўраазіяцкай лагістыкі, уніфікацыі тэхнічных стандартаў каляі 1520 мм і 1435 мм.

На стратэгічнай сесіі «Адзін пояс, адзін шлях. Развіццё міжнародных сувязяў і супрацоўніцтва» прадугледжана выступленне Начальніка Беларускай чыгункі Уладзіміра Марозава з дакладам «Адзін пояс, адзін шлях. Развіццё міжнароднай кааперацыі».

Беларуская чыгунка актыўна ўдзельнічае ў развіцці транспартных калідораў і маршрутаў ў зносінах Усход—Захад, асаблівая ўвага надаецца перспектывам развіцця кантэйнерных перавозак. Так, за 2018 год у зносінах Усход—Захад—Усход кантэйнернымі цягнікамі перавезена 387,3 тыс. ДФЭ, рост у 1,3 разы, пры гэтым аб'ём кантэйнерных перавозак у зносінах Кітай—ЕС—Кітай склаў 332 тыс. ДФЭ, рост у 1,3 разы.

У двухбаковым фармаце Беларускай чыгункай сумесна з Польскімі дзяржаўнымі чыгункамі арганізавана бесперабойная праца на стыку каляі 1435 мм і 1520 мм. Забяспечана каардынацыя эксплуатацыйнай работы, вядзецца мадэрнізацыя інфраструктуры, ажыццяўляецца развіццё транспартна-лагістычных цэнтраў і тэрміналаў па перагрузцы.

У мэтах асваення перспектыўнага аб'ёму кантэйнерных перавозак Беларускай чыгункай арганізаваны новыя маршруты прытрымлівання кантэйнерных цягнікоў у зносінах Кітай—Еўропа—Кітай праз беларуска-польскія памежныя пераходы Брузгі—Кузніца Беластоцкая з перагрузам на беларускім баку, а таксама праз памежны пераход Свіслач—Семянуўка. У бліжэйшы час плануецца аднавіць рух праз беларуска-польскі чыгуначны пераход Высока-Літоўск—Чарамха.

З 2013 года чыгункамі Расіі, Казахстана і Беларусі рэалізуецца праект Аб'яднанай транспартна-лагістычнай кампаніі «ОТЛК ЕРА», якая прадстаўляе паслугі па арганізацыі перавозак кантэйнернымі цягнікамі ў зносінах Кітай—Еўропа—Кітай на «прасторы 1520».

Таксама дзякуючы агульнай ініцыятыве чыгунак Кітая, Беларусі, Германіі, Казахстана, Манголіі, Польшчы і Расіі ў 2017 годзе падпісана Пагадненне аб паглыбленні супрацоўніцтва па арганізацыі кантэйнерных цягнікоў у зносінах Кітай—Еўропа. Створана перамоўная пляцоўка для шматбаковага дыялогу, дзе фармуюцца адзіныя падыходы да развіцця базавых маршрутаў кантэйнерных перавозак у Еўраазіяцкіх зносінах. У 2018 годзе да дадзенага семістаронняга Пагаднення ў якасці «назіральнікаў» далучыліся Аўстрыйскія, Латвійская і Літоўскія чыгункі.

Усё гэта дазваляе асвойваць большыя аб'ёмы кантэйнерных перавозак у міжнародных зносінах.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2019 год