Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка рыхтуецца сустракаць удзельнікаў і балельшчыкаў II Еўрапейскіх гульняў

26 лютага 2019

У рамках падрыхтоўкі да II Еўрапейскіх гульняў Беларуская чыгунка рэалізуе комплекс мерапрыемстваў, накіраваных на павышэнне якасці абслугоўвання пасажыраў.

Для дастаўкі балельшчыкаў ад Мінскага чыгуначнага вакзала да месцаў правядзення спартыўных мерапрыемстваў — Мінск-Арэне і Вяслярным канале (г. Заслаўе) — Беларускай чыгункай распрацавала расклад цягнікоў гарадскіх і рэгіянальных ліній эканомкласа на ўчастку Мінск—Масюкоўшчына—Беларусь. Расклад распрацаваны з улікам графіка спартыўных мерапрыемстваў і ўзгоднены з Дырэкцыяй II Еўрапейскіх гульняў і ГУ «Сталічны транспарт і сувязь».

22 па 30 чэрвеня 2019 года для праезду балельшчыкаў і гледачоў да спартыўных арэн на ўчастку Мінск—Масюкоўшчына (Мінск-Арэна)—Беларусь (г. Заслаўе) штодня прадугледжана курсіраванне 57 цягнікоў, у тым ліку 32 цягнікоў гарадскіх ліній і 25 цягнікоў рэгіянальных ліній эканомкласа. У адваротным кірунку на Мінскі чыгуначны вакзал жыхароў і гасцей сталіцы будуць дастаўляць 62 цягнікі (38 цягнікоў гарадскіх ліній і 24 цягніка рэгіянальных ліній эканомкласа).

Таксама сумесна з Беларускай асацыяцыяй экспертаў і сюрвеераў на транспарце праведзена абследаванне сістэм арыентавання і інфармавання для пасажыраў на станцыях Мінск-Пасажырскі і Беларусь, а таксама прыпыначных пунктах Масюкоўшчына і Мінск-Паўночны. Для спрашчэння арыентавання пасажыраў на аб'ектах чыгуначнага транспарту праведзена дапрацоўка сістэм інфармавання як у частцы зместу, так і іх размяшчэння.

Акрамя таго, праводзіцца комплекс мерапрыемстваў па развіцці інфраструктуры станцыі Мінск-Пасажырскі. У цяперашні час для стварэння камфортных і бяспечных умоў знаходжання пасажыраў на Мінскім чыгуначным вакзале заменены 6 эскалатараў, усталявана сістэма відэаназірання на платформе № 6 і ў пуці № 17, завершаны работы па прыладзе сістэмы кандыцыянавання паветра ў касавых залах, а таксама рамонту мужчынскіх санітарных вузлоў.

Выкананы рамонт 1-й пасажырскай платформы з заменай пакрыцця, стварэннем безбар'ернага асяроддзя для людзей з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі і удасканаленнем сістэмы асвятлення.

Асаблівая ўвага надаецца камунікатыўнай падрыхтоўцы персаналу для зносін з прадстаўнікамі розных нацыянальных культур. На курсах англійскай мовы прайшлі навучанне ўжо 99 работнікаў. Гэта дыктары, білетныя касіры, работнікі залаў чакання павышанай камфортнасці, Кантакт-цэнтра і цягніковай брыгады. У мэтах удасканалення якасці абслугоўвання пасажыраў на вакзалах і ў цягніках для персаналу выраблена неабходная колькасць спецыялізаваных руска-англійскіх размоўнікаў.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2019 год