Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка падпісала Мемарандум аб супрацоўніцтве з ТАА «Брэміна Груп»

03 кастрычніка 2018

2 кастрычніка ў рамках мерапрыемстваў Беларускага транспартнага тыдня Беларуская чыгунка і ТАА «Брэміна Груп» падпісалі Мемарандум аб супрацоўніцтве ў галіне арганізацыі і развіцця грузавых мультымадальных перавозак паміж Беларускай чыгункай і ТАА «Брэміна Груп». Подпісы пад дакументам паставілі Начальнік Беларускай чыгункі Уладзімір Марозаў і дырэктар ТАА «Брэміна Груп» Васіль Дземянцей.

Бакі дамовіліся прымаць сумесныя меры па распрацоўцы лагістычных рашэнняў, якія развіваюць грузавыя перавозкі ў зносінах з Кітайскай народнай Рэспублікай, краінамі Заходняй Еўропы і Еўразійскага эканамічнага саюза, ствараць умовы для развіцця інтэграваных транспартных паслуг і распрацоўкі кліентаарыентаваных прадуктаў. Дакументам прадугледжана арганізацыя кантэйнерных перавозак грузаў у зносінах Кітай—Беларусь—Кітай у рамках рэалізацыі ТАА «Брэміна Груп» інвестыцыйнага праекта «Будаўніцтва мультымадальнага прамыслова-лагістычнага комплексу ў раёне пас. Болбасава Аршанскага раёна» і арганізацыя мультымадальных перавозак з выкарыстаннем транспартна-лагістычных комплексаў бакоў у Гродзенскім рэгіёне і чыгуначнай інфраструктуры, размешчанай у раёне беларуска-польскага пагранічнага пераходу Брузгі—Кузніца-Бяластоцка.

Як адзначыў Уладзімір Марозаў: «Наша мэта — стварэнне камфортных умоў для грузаўладальнікаў не толькі ў Рэспубліцы Беларусь. Мы аб'яднаем намаганні як для перавозкі ў мяшаным выглядзе зносін — мультымадальным, так і ў чыгуначных зносінах. З дадзенай кампаніяй мы маем дзве кропкі росту — развіццё сумеснага бізнесу на заходняй мяжы Беларусі па станцыі Брузгі і работа па Аршанскім рэгіёне са стварэннем мультымадальнага цэнтра ў пасёлку Балбасава і тых умоў, якія можа прапанаваць чыгунка. Сёння трэба шчыльна працаваць для выпрацоўкі і рэалізацыі сумесных прадуктаў».

Беларуская чыгунка для развіцця транзітнай прывабнасці Беларусі і павелічэння прапускной здольнасці магістралі актыўна развівае інфраструктуру грузавых тэрміналаў, размешчаных на беларуска-польскай мяжы.

Прагназуемы рост кантэйнерных перавозак у напрамку Усход Захад Усход да 2020 года 540 тыс. кантэйнераў у ДФЭ ў год, да 2025 года — за 1 млн кантэйнераў у ДФЭ у год. Для гэтых мэтаў беларуская магістраль развівае перавозкі праз памежныя пераходы Брэст-Цярэспаль, Свіслач-Семянуўка, Брузгі-Кузніца Бяластоцка, на якіх ажыццяўляецца перапрацоўка грузаў, якія ідуць у кірунку Усход—Захад—Усход па каляе 1520 мм і 1435 мм.

Арганізацыя мультымадальных кантэйнерных перавозак з выкарыстаннем інфраструктуры грузавога тэрміналу станцыі Брузгі з'яўляецца адным з перспектыўных напрамкаў БЧ.

У 2018 годзе на тэрмінале станцыі Брузгі ўведзены ў эксплуатацыю другі Казлавы кантэйнерны кран грузападымальнасцю 50 т. Перапрацоўчая здольнасць грузавога тэрміналу станцыі Брузгі складае 200 кантэйнераў у суткі. Максімальны аб'ём захоўвання 40-футавыя кантэйнераў у два яруса 160 кантэйнераў. Для павелічэння перапрацоўчай здольнасці станцыі Брузгі ў планах БЧ паэтапная рэканструкцыя грузавога тэрміналу за кошт падаўжэння пагрузачна-выгрузных шляхоў, павелічэнне франтоў перегруза і захоўвання кантэйнераў, прылада агароджы і сістэмы відэаназірання.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2018 год