Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка пашырае спосабы аплаты праезду ў цягніках гарадскіх ліній

04 красавіка 2018

У мэтах паляпшэння якасці абслугоўвання пасажыраў Беларуская чыгунка сумесна з ГП «Мінсктранс» укараніла новы спосаб аплаты праезду ў цягніках гарадскіх ліній з дапамогай смарт-карт, якія выкарыстоўваюцца для аплаты праезду ў грамадскім транспарце горада Мінска.

Для таго каб аплаціць праезд у цягніках гарадскіх ліній папярэдне на смарт-карту неабходна запісаць тарыф у выглядзе транспартных тарыфных адзінак (ТТА), якія будуць спісвацца ў залежнасці ад адлегласці, якую праедзе пасажыр. 1 ТТА эквівалентная 1 капейцы. На смарт-карту можна запісаць тарыфныя планы коштам: 1, 2, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50 беларускіх рублёў, якімі пасажыр можа скарыстацца ў любы зручны для яго час.

Да нядаўняга часу з выкарыстаннем бескантактавых смарт-карт можна было аплаціць праезд толькі з тэрмінам дзеяння тарыфу на 3, 5, 10, 20 і 30 сутак у цягніках гарадскіх ліній і грамадскім транспарце Мінска — метро, тралейбусах, трамваях, аўтобусах. Набыць адзіны праязны можна на любую камбінацыю названых відаў транспарту або толькі на цягнікі гарадскіх ліній.

Папоўніць смарт-карту можна ў любой чыгуначнай касе па маршруце руху цягнікоў гарадскіх ліній.

Аплата праезду ў цягніках гарадскіх ліній з дапамогай ТТА будзе вырабляцца па простай схеме. Так як кошт праезду на маршрутах цягнікоў гарадскіх ліній залежыць ад адлегласці, электронны праязны трэба прыкласці да валідатару двойчы — пры ўваходзе ў вагон, і пры выхадзе з яго.

Для аплаты праезду смарт-картай з ТТА пры ўваходзе ў цягнік гарадскіх ліній неабходна прыкласці яе да валідатару, пры гэтым на табло валідатару выводзіцца паведамленне пра найменне станцыі, да якой праведзена аплата.

Пасля прыбыцця цягніка на станцыю прызначэння пры выхадзе з вагона варта паўторна прыкласці смарт-карту да валідатару. У гэтым выпадку на смарт-карту вяртаецца колькасць ТТА, якая складае розніцу паміж памерам аплаты праезду да канчатковай станцыі маршруту цягніка і коштам праезду за фактычную адлегласць паездкі, і на табло валідатару выводзіцца канчатковы баланс карты.

Новыя спосабы аплаты праезду з дапамогай смарт-карт з транспартнымі тарыфнымі адзінкамі дазволяць пашырыць магчымасці і спосабы аплаты праезду ў цягніках гарадскіх ліній.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2018 год