Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

У сувязі з інфармацыяй пра новыя правілы перавозкі веласіпедаў у цягніках, што распаўсюджваецца на некаторых рэсурсах у сетцы Інтэрнэт, Беларуская чыгунка тлумачыць

06 жніўня 2015

Новыя Правілы перавозак пасажыраў, багажу і грузабагажу чыгуначным транспартам агульнага карыстання, зацверджаныя пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь № 609 ад 17 ліпеня 2015г і якія ўступілі ў сілу з 1 жніўня, у частцы перавозкі ровараў не ўтрымліваюць значных змен у адносінах да дзеючай раней рэдакцыі Правілаў і лібералізуюць пэўныя ўмовы перавозкі.

Так, у адпаведнасці з п. 88 новых Правілаў вынікае, што ў кошт нормы бясплатнага правозу ручной паклажы дапускаецца перавозка аднаго веласіпеда ў разабраным і ўпакаваным выглядзе памерам па суме трох вымярэнняў не больш за 200 сантыметраў. Норма не больш за 200 см па суме трох вымярэнняў распаўсюджвалася на перавозку веласіпеда і ў старой рэдакцыі дакумента (п.68 Правілаў, зацверджаных пастановай Міністэрства транспарту і камунікацый Рэспублікі Беларусь ад 21.04.2008 № 57).

У той жа час, калі ў папярэдняй рэдакцыі Правіл буйнагабарытныя прадметы, памер якіх па суме трох вымярэнняў перавышаў 200 сантыметраў, да перавозкі ў якасці ручной паклажы ў пасажырскіх вагонах не дапускаліся (п. 68 Правілаў), то дзеючая рэдакцыя Правілаў прадугледжвае магчымасць правозу ў вагонах ў якасці ручной паклажы веласіпеда ў упакоўцы, калі па суме трох вымярэнняў дадзеная ручная паклажа перавышае 200 гл.

 

Так, замест адмовы пасажыру ў перавозцы такой ручной паклажы, яму будзе пры праездзе ў цягніках рэгіянальных ліній бізнес-класа, міжрэгіянальных і міжнародных ліній прапанавана дадаткова аформіць поўны праязны дакумент. Напрыклад, кошт праезду па маршруце Мінск–Орша ў плацкартным вагоне цягніка міжрэгіянальных ліній сёння складае 48 тыс. беларускіх рублёў. У тым выпадку, калі пасажыр хоча перавезці ў плацкартным вагоне гэтага цягніка веласіпед, памеры якога ў разабраным выглядзе па суме трох вымярэнняў перавышаюць 200 см, яму спатрэбіцца дадаткова аплаціць яшчэ 48 тыс. рублёў. У выніку агульны кошт праезду пасажыра разам з веласіпедам складзе 96 тыс. рублёў. Кошт праезду пасажыра разам з веласіпедам у плацкартным вагоне цягніка міжрэгіянальных ліній па маршруце Мінск–Маладзечна складзе 62 тыс. рублёў, па маршруце Мінск–Баранавічы — 76 тыс. рублёў.

У адпаведнасці з п. 90 Правілаў, веласіпед у неразабраным выглядзе, як і раней, у цягніку з ненумераванымі месцамі дазваляецца правозіць не больш як адзін у тамбуры вагона (пры іх наяўнасці), а таксама ў пэўных перавозчыкам месцах у вагонах за плату, усталяваную ў адпаведнасці з заканадаўствам.

 

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2015 год