Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка вызначыла асноўныя напрамкі развіцця лакаматыўнай гаспадаркі на перыяд 2021-2025

20 лютага 2020

Беларуская чыгунка сярод асноўных напрамкаў развіцця лакаматыўнай гаспадаркі вызначыла абнаўленне рухомага саставу, аптымізацыю сістэмы абслугоўвання і рамонту лакаматываў.

Сёння лакаматыўная гаспадарка чыгункі ўяўляе сабой комплекс з магутным вытворчым і інтэлектуальным патэнцыялам. У структуры расходаў па перавозках яно займае больш за 36%. На яго долю прыпадае амаль 18% асноўных фондаў чыгункі.

У 2019 годзе на абнаўленне рухомага саставу, мадэрнізацыю машын, абсталявання, транспартных сродкаў лакаматыўнай гаспадаркі было асвоена больш за 86 млн рублёў. Парк рухомага саставу папоўніўся 3 адзінкамі дызель-цягнікоў шасцівагоннай састаўнасці серыі ДП6.

З улікам сучасных патрабаванняў да арганізацыі перавозачнага працэсу адным з найважнейшых перспектыўных напрамкаў развіцця і павышэння эфектыўнасці работы лакаматыўнай гаспадаркі на перыяд 2021-2025 гг. з'яўляецца стварэнне аптымальных умоў для павышэння якасці абслугоўвання рухомага саставу, у першую чаргу інавацыйнага, з максімальным выкарыстаннем існуючых вытворчых плошчаў і тэхналагічнага абсталявання лакаматыўных дэпо.

У 2020 годзе на абнаўленне рухомага саставу, мадэрнізацыю машын, абсталявання, транспартных сродкаў БЧ плануе асвоіць каля 97 млн рублёў. Да канца бягучага года плануецца пастаўка 3 дызель-цягнікоў шасцівагоннай састаўнасці серыі ДП6.

Планы далейшага развіцця лакаматыўнай гаспадаркі прадугледжваюць набыццё ў 2021-2025 гадах дзесяці адзінак электрацягнікоў міжрэгіянальных ліній пяцівагоннай састаўнасці вытворчасці ЗАТ «Штадлер Мінск» (Беларусь). Таксама плануецца закупка электравозаў серыі БКГ у колькасці 15 адзінак з магчымасцю вядзення пасажырскіх цягнікоў.

У частцы фарміравання рамонтнай базы і тэхнічнага абслугоўвання рухомага саставу будзе працягнута далейшае развіццё рамонтных магутнасцяў лакаматыўных дэпо пры супрацоўніцтве з прадпрыемствамі-вытворцамі рухомага саставу. У цяперашні час на вытворчай базе маторвагоннага дэпо Мінск створаны ўчасткі па абслугоўванні і рамонце электрацягнікоў серыі ЭП. Работа ў гэтым напрамку будзе прадоўжана, што дазволіць павысіць якасць абслугоўвання сучаснага рухомага саставу з улікам далейшага павелічэння парку.

Перспектыўным напрамкам з'яўляецца развіццё рамонтнай базы і на існуючых вытворчых плошчах у лакаматыўных дэпо Баранавічы і Ліда. Варта адзначыць, што ў лакаматыўным дэпо Баранавічы за апошнія гады праведзена значная работа па арганізацыі ўсіх відаў абслугоўвання, бягучага і сярэдняга рамонту электравозаў серыі БКГ. Пры гэтым знойдзены найбольш эфектыўныя шляхі развіцця рамонтнай базы за кошт пераабсталявання і аптымізацыі работы наяўных вытворчых участкаў. Тэхналагічны працэс распрацаваны з улікам максімальнага выкарыстання наяўнага ў дэпо стэндавага, выпрабавальнага і станочнага парку. У лакаматыўным дэпо Ліда будзе прадоўжана развіццё рамонтнай базы для дызель-цягнікоў серыі ДП і манеўровых цеплавозаў серыі ТМЭ.

Для павышэння эфектыўнасці работы лакаматыўнай гаспадаркі на сучасным этапе развіцця плануецца лічбавая трансфармацыя яго вытворчых працэсаў з рэалізацыяй канцэпцый «Лічбавы лакаматыў» і «Лічбавае дэпо».

Канцэпцыя «Лічбавы лакаматыў» прадугледжвае ацыфраванне максімальнай колькасці інфармацыі аб параметрах работы лакаматыва, уключаючы электраспажыванне, яго дыслакацыі, лакаматыўнай брыгадзе, цягніковай абстаноўцы і аператыўную перадачу з розных бартавых прылад на навігацыйны сервер БЧ, прымяненне сістэмы спадарожнікавай навігацыі для арганізацыі і кіравання манеўровай работай.

На перыяд 2021-2025 гады плануецца працягнуць абсталяванне цягавага і маторвагоннага рухомага саставу прыладамі універсальнага камунікацыйна-навігацыйнага блока і манеўровых лакаматываў сістэмамі спадарожнікавай навігацыі.


Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2020 год