Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка прадэманстравала свой ​​транзітны патэнцыял кітайскім партнёрам

02 верасня 2013

З 30 жніўня па 1 верасня 2013 года ў рамках міжнароднага медыятура «Чунцын—Дуйсбург — Новы шаўковы шлях» беларускую магістраль наведалі больш за 30 журналістаў Кітайскай Народнай Рэспублікі.

 — Мэта нашага медыятура — расказаць кліентам у Кітаі і Заходняй Еўропе аб магчымасцях і перавагах кантэйнерных перавозак у кірунку Ўсход—Захад—Усход, — распавёў дырэктар службы інфармацыі муніцыпальнай акругі Чунцын спадар Ванг Я.

 

У медыятуры ўдзельнічаюць найбуйнейшыя сродкі масавай інфармацыі Кітая, а таксама рэгіянальная прэса горада Чунцын. У прыватнасці, сусветна вядомыя тэлеканалы CCTV-4, CCTV-13, CCTV-news, СQTV, найбуйнейшыя выдання «China Daily» і «People daily», афіцыйнае інфармацыйнае агенцтва ўрада КНР «Сіньхуа».

З0 жніўня ў Мінску кітайскія журналісты азнаёміліся з працай беларуска-кітайскіх грузавых лакаматываў (БКГ1), а таксама наведалі станцыю Мінск-Пасажырскі. Экскурсію па сталічным вакзале і прэзентацыю яго магчымасцяў для кітайскай прэсы правёў начальнік станцыі Мінск-Пасажырскі Аляксандр Дрожжа .

1 верасня групу кітайскіх журналістаў прымала Брэсцкае аддзяленне Беларускай чыгункі. Гасцям з Паднябеснай былі прадэманстраваны транзітныя магчымасці і транспартна-лагістычны патэнцыял Брэсцкага чыгуначнага вузла. Першы намеснік начальніка Брэсцкага аддзялення Беларускай чыгункі Ігар Жарало азнаёміў прадстаўнікоў прэсы з працэсам перагрузкі кантэйнерных цягнікоў, якія ідуць па кірунку Ўсход—Захад—Усход .

— Магчымасці беларускай магістралі дазваляюць вырабляць перегруз кантэйнерных цягнікоў як з каляіны 1520 на каляіну 1435, так і назад, — адзначыў Ігар Уладзіміравіч. — Акрамя таго, магістраль можа нарошчваць аб'ёмы перагрузкі .

Праект Чунцын—Дуйсбург стартаваў у 2012 годзе. Ён робiць магчымай дастаўку грузаў у кантэйнерах з Кітая ў Заходнюю Еўропу прыкладна за 14 сутак. Дастаўка аналагічнага грузу па моры займае ў сярэднім ад 35 да 50 сутак.

— 23 жніўня 2013 з Чунцына ў Дуйсбургу адправіўся 23-цi па ліку кантэйнерны цягнік , — распавёў дырэктар Брэсцкага філіяла Дзяржаўнага прадпрыемства «Белінтэртранс» Георгій Руцкі. — Мы спадзяемся на далейшую канструктыўную сумесную працу і павелічэнне грузапатоку.

Беларуская чыгунка супрацоўнічае з Кітаем і па рэалізацыі важнейшага інвестыцыйнага праекта па электрыфікацыі участкаў IX-га Агульнаеўрапейскага транспартнага калідора. Акрамя таго, працягнуцца і пастаўкі ў Беларусь кітайскіх грузавых электравозаў.

 

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Тэгі: медыятур
Да спісу навін за 2013 год