Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Больш за 5,6 млн пасажыраў скарысталіся тэрміналамі самаабслугоўвання Беларускай чыгункі ў 2021 годзе

27 студзеня 2022

На працягу 2021 года білеты на цягнікі з ненумараванымі месцамі праз тэрміналы самаабслугоўвання набылі 5 млн 655 тыс. чалавек. Гэта ў 1,5 разы больш, чым у 2020 годзе. Тэрміналы для пасажыраў сталі зручнай альтэрнатывай чыгуначных білетных кас.

Дадзены канал продажаў карыстаецца большым попытам у жыхароў і гасцей нашай краіны. Сёння ў сярэднім з выкарыстаннем тэрміналаў самаабслугоўвання штомесяц праязныя дакументы афармляе каля 471,3 тыс. пасажыраў Беларускай чыгункі.

Найбольшая колькасць білетаў была аформлена праз тэрміналы ў перыяд з чэрвеня па кастрычнік.

У ліпені 2021 года імі скарыстаўся кожны дзясяты пасажыр цягнікоў рэгіянальных ліній эканомкласа і гарадскіх ліній.

На працягу 2021 года было ўстаноўлена і ўведзена ў эксплуатацыю 27 новых тэрміналаў. Дзякуючы гэтаму больш шырокія магчымасці афармлення праезду з'явіліся на вакзалах станцый Мінск-Пасажырскі, Віцебск, Магілёў, Бабруйск, Баранавічы-Палескія, Асіповічы, Гомель, Жлобін і Пінск.

У сапраўдны момант на станцыях і прыпыначных пунктах Беларускай чыгункі ўстаноўлена 184 прылады самаабслугоўвання, у тым ліку 97 тэрміналаў новага тыпу

У 2022 годзе плануецца ўсталяваць яшчэ 29 тэрміналаў самаабслугоўвання новага тыпу.

З улікам бягучай эпідэмічнай сітуацыі Беларуская чыгунка рэкамендуе пасажырам актыўна выкарыстоўваць тэрміналы самаабслугоўвання, а таксама іншыя электронныя каналы продажаў праязных дакументаў. Гэта хутка, зручна і бяспечна.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ


Да спісу навін за 2022 год