Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Дэлегацыя БЧ прыняла ўдзел у Міністэрскай Канферэнцыі па тэматыцы узаемасувязяў і сумяшчальнасці ў рэгіёне Цэнтральна-еўрапейскай ініцыятывы (ЦЕІ) «Наводзячы масты паміж Еўропай і Азіяй» у прывязцы да ініцыятывы «Пояс і пуць», якая адкрылася 8 чэрвеня ў М

09 чэрвеня 2017

Спецыялісты Беларускай чыгункі прынялі ўдзел у пленарным пасяджэнні і тэматычнай панэлі Міністэрскай Канферэнцыі на тэму Мадэрнізацыя транспартнай і лагістычнай інфраструктуры. Удзел у міжнародным форуме з'яўляецца ўнікальнай пляцоўкай для абмеркавання сучасных праблем у галіне транспарту і яго інфраструктуры.

Сёння стратэгічнае развіццё Беларускай чыгункі накіравана на павышэнне яе канкурэнтаздольнасці і паступальнай інтэграцыі ў транспартную сістэму Еўразіі. Перад чыгуначным транспартам адкрываюцца новыя магчымасці па ўдасканаленні работы на еўраазіяцкай прасторы, дзе Беларуская чыгунка імкнецца развіваць свае канкурэнтныя перавагі.

Пазітыўным прыкладам інтэграцыі можна назваць актыўны ўдзел БЧ у рабоце Арганізацыі супрацоўніцтва чыгунак (АСЧ), у рамках якой распрацоўваюцца міжнародныя Пагадненні і дамовы, якія рэгламентуюць міжнародныя перавозкі грузаў і пасажыраў ў паведамленні Еўропа—Азія з прымяненнем рознага транспартнага права, а таксама вырашаюцца эканамічныя, фінансавыя , эксплуатацыйныя і тэхнічныя пытанні функцыянавання чыгуначнага транспарту.

Асаблівая ўвага надаецца развіццю перавозак спецыялізаванымі кантэйнернымі цягнікамі. За кошт аптымізацыі тэхналогіі пропуску маршрутная хуткасць асобных кантэйнерных цягнікоў у рамках II-га Агульнаеўрапейскага транспартнага калідора дасягае 1400 км/суткі, што з'яўляецца адным з лепшых паказчыкаў на сеткі дарог краін СНД і Балтыі.

Пашыраецца геаграфія перавозак у зносінах Кітай—Еўропа—Кітай. Прытоку транзітных грузаў на дадзеным напрамку спрыяе прымяненне гнуткіх цэнавых умоў, эфектыўная маркетынгавая стратэгія, накіраваная на прасоўванне і пастаяннае ўдасканаленне тэхналогій дастаўкі грузаў.

Беларускай чыгункай вясной бягучага года было падпісана пагадненне паміж чыгункамі сямі краін Беларусі, Германіі, Польшчы, Расіі, Казахстана, Манголіі, Кітая аб паглыбленні супрацоўніцтва па арганізацыі кантэйнерных цягнікоў у зносінах Кітай—Еўропа. Падпісанне гэтага дакумента дасць дадатковы імпульс развіццю не толькі кантэйнерных цягнікоў, а таксама міжнароднага транспартнага калідора «Усход-Захад», скаардынаваным развіцці чыгуначнай і лагістычнай інфраструктуры. Плануецца распрацаваць новыя транспартна-лагістычныя прадукты, уключаючы перавозкі грузаў трансгранічнай электроннай гандлю, грузаў, што перавозяцца ў рэфрыжэратарных кантэйнерах.

Сёння беларуская магістраль імкнецца максімальна спрасціць і паскорыць праходжанне транзітных грузаў па тэрыторыі краіны. Удасканальваюцца мытныя і памежныя працэдуры, укараняецца праграмнае забеспячэнне, якое дазваляе фармаваць электронны перавозачныя дакументы і весці электронны абмен дадзенымі паміж чыгункамі Беларусі, Польшчы, Украіны, Літвы, Латвіі і Расіі.

Акрамя таго, з мая бягучага года Беларуская чыгунка ўвяла Часовы парадак арганізацыі прычэпкі вагонаў з кантэйнерамі, якія загружаныя беларускімі экспартнымі грузамі, наступнымі прызначэннем ў Кітай да кантэйнерных цягнікоў, якія курсуюць ў паведамленні Еўропа—Кітай.

Таксама ў цяперашні час намаганні Беларускай чыгункі сканцэнтраваныя на мадэрнізацыі інфраструктуры, перш за ўсё, у рамках II-га і IX-га Агульнаеўрапейскіх транспартных калідораў, абнаўленні рухомага саставу.

Беларуская чыгунка мае вялікі патэнцыял для забеспячэння і нарошчвання аб'ёмаў перавозак. Інфраструктура дарогі дазваляе штосутачна прымаць і адпраўляць па міждзяржаўных стыкавых пунктах больш за 160 пар цягнікоў. Час апрацоўкі арганізаваных цягнікоў у Брэсцкім чыгуначным вузле складае 9 гадзін пры перагрузцы і 6 гадзін без перегруза.

Важнае перавага чыгуначнага транспарту Беларусі — развітая тэрмінальная інфраструктура. На найбуйнейшых грузавых станцыях створаны сучасныя транспартна-лагістычныя цэнтры, развіваюцца інфармацыйныя сэрвісы.

Вялікае значэнне надаецца пераходу на электрацягу. За апошнія 5 гадоў электрыфікавана напрамак Мінск—Гомель. У 2017 годзе плануецца завяршыць электрыфікацыю ўчастка Маладзечна—Гудагай—дзяржмяжа з Літоўскай Рэспублікай. У перспектыве да 2020 года — электрыфікацыя ўчастка Жлобін—Калінкавічы—Барбароў.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2017 год