Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

20 красавіка ў Мінску адкрылася XXXII пасяджэнне Канферэнцыі Генеральных дырэктараў (адказных прадстаўнікоў) чыгунак АСЧ

20 красавіка 2017

Беларуская чыгунка выступіла арганізатарам дадзенага міжнароднага форуму. Пасяджэнне КГД праходзіць пад старшынствам Начальніка Беларускай чыгункі Уладзіміра Марозава.

У вітальным звароце да ўдзельнікаў пасяджэння Уладзімір Марозаў распавёў пра асноўныя этапы развіцця Беларускай чыгункі, як найважнейшы складнік міжнароднай чыгуначнай інтэграцыі на еўразійскім прасторы. Сёння Рэспубліка Беларусь забяспечвае ўстойлівае развіццё транзітных перавозак на аснове добра развітых транспартнай, мытнай і памежнай інфраструктур, якія пастаянна ўдасканальваюцца. Беларуская чыгунка імкнецца эфектыўна выкарыстоўваць свой транзітны патэнцыял і пазіцыянуе сябе ў якасці надзейнага партнёра з пункту гледжання забеспячэння выхаду на рынкі краін Еўрапейскага саюза.

Перад удзельнікамі пасяджэння з прывітаннем выступіў Міністр транспарту і камунікацый Рэспублікі Беларусь Анатоль Сівак. Ён падкрэсліў: «У функцыянаванні лагістычнай сістэмы асноўную ролю ў Беларусі займае чыгуначны транспарт. Краіна вядзе актыўную працу па ўзмацненні інтэграцыі нашай транспартнай інфраструктуры ў агульную еўразійскую сетку па развіцці міжнародных транспартных калідораў, удасканальваюцца паўнамоцтвы на мяжы ў тэхнічным і тэхналагічным плане, гэта работа вядзецца ў цесным супрацоўніцтве з суседзямі як на ўзроўні профільных міністэрстваў, так і на ўзроўні транспартных кампаній».

Старшыня камітэта АСЧ Тадэвуш Шозда адзначыў, што ў Мінску праходзіць юбілейная 25 Канферэнцыя Генеральных дырэктараў. Ён павіншаваў усіх удзельнікаў пленарнага юбілейнага пасяджэння з гэтай знамянальнай падзеяй, а таксама Беларускую чыгунку з 155-годдзем. «Значэнне Беларускай чыгункі велізарна, праз яе праходзіць вялікі транзітны паток у краіны Заходняй Еўропы, дарога з'яўляецца лагістычнай базай па забеспячэнню перагрузкі грузаў з адной каляіны на іншую і нацэлена на развіццё чыгуначнай інфраструктуры, удасканаленне тэхналогіі перавозкі пасажыраў і грузаў. Менавіта такі падыход дазваляе Беларускай чыгунцы дамагацца высокіх дасягненняў у сваёй працы», падкрэсліў Тадэвуш Шозда. Таксама ён адзначыў далейшае развіццё АСЧ: «Наша Арганізацыя з усімі яе членамі не стаіць на месцы. Яна пастаянна шукае новыя шляхі ўдасканалення. Пацвярджэннем гэтаму з'яўляецца велізарная праца, праведзеная па рэвізіі СМГС і СМПС, якая дазволіла прыстасаваць іх да рэаліяў сённяшняга дня, стварэнне адзінай накладной ЦІМ/СМГС, выключана неабходнасць пераафармлення накладных пры перасячэнні межаў. Ключавым стала стварэнне праекта новай Канвенцыі аб прамых чыгуначных зносінах, якая дазваляе пасля яе прыняцця істотна павысіць статус нашай Арганізацыі».

Прэзідэнт ААТ «Расійскія чыгункі» Алег Белазераў заклікаў удзельнікаў мерапрыемства больш актыўна развіваць канкурэнтаздольныя перавагі чыгунак, укараняць інавацыі на аснове лічбавых тэхналогій і рабатызацыі, выкарыстоўваць унікальны вопыт чыгуначнага бізнесу на еўраазіяцкай прасторы. «Чыгуначны транспарт павінен максімальна хутка адаптавацца да новых патрабаванняў, якія прад'яўляе глабальная лагістыка, і забяспечваць устойлівую мабільнасць людзей», — адзначыў Алег Белазёраў. Пры гэтым прэзідэнт Расійскіх чыгунак падкрэсліў, што менавіта ў АСЧ створана шматузроўневая сістэма чыгуначнага права, якой да гэтага часу няма ў большасці рэгіёнаў свету. Яна ў поўнай меры ўлічвае падзел чыгуначнага бізнесу на інфраструктурны і аператарскі.

Парадак дня XXXII пасяджэння Канферэнцыі ўключаў разгляд 14 пытанняў.

Былі заслуханыя: Справаздача аб дзейнасці АСЧ за 2016 год, якая прайшла пад знакам 60-годдзя абвяшчэння Арганізацыі, справаздачы кіраўнікоў камісій і пастаянных рабочых груп. Да ўвагі ўдзельнікаў была прадстаўлена інфармацыя аб рабоце Канферэнцыі па прыняцці тэксту Канвенцыі аб прамых чыгуначных зносінах і працы па навучанні персаналу.

Была разгледжана Праграма дзейнасці рабочых органаў на 2018 і наступныя гады і шэраг іншых важных пытанняў. Усе яны накіраваны на павышэнне эфектыўнасці і канкурэнтаздольнасці чыгунак краін-удзельніц АСЧ.

У 32 пасяджэнні КГД прынялі ўдзел дэлегацыі чыгунак, якія ўваходзяць у склад АСЧ, а таксама прадстаўнікі назіральнікаў і далучаных чыгуначных прадпрыемстваў АСЧ.

Сярод удзельнікаў форуму дэлегацыі: Камітэта АСЧ, чыгуначных кампаній з Азербайджана, Афганістана, Беларусі, Венгрыі, В'етнама, Грузіі, Ірана, Казахстана, Кітая, КНДР, Латвіі, Літвы, Малдовы, Манголіі, Польшчы, Расіі, Славакіі, Таджыкістана, Туркменістана, Узбекістана , Украіны, Чэхіі, Эстоніі. Таксама запрошаныя госці прадстаўнікі шэрагу міжнародных арганізацый, сярод якіх Міжнародны саюз чыгунак, Каардынацыйны савет па Транссібірскай перавозках.

У 2017 годзе спаўняецца 25 гадоў удзелу Беларускай чыгункі ў дзейнасці АСЧ. Акрамя таго, 2017 год праходзіць пад знакам 155-годдзя Беларускай чыгункі.

Сёння БЧ з'яўляецца буйной дзяржаўнай кампаніяй, якая займае вядучае месца ў транспартным комплексе рэспублікі, якая забяспечвае больш за 62% грузаабароту ўсіх відаў транспарту агульнага карыстання, 30% экспарту транспартных паслуг і каля 40% пасажыраабароту.

Галоўнымі партнёрамі БЧ у арганізацыі перавозак грузаў з'яўляюцца Расія, Літва, Латвія, Украіна, Польшча, Казахстан і Кітай.

Штогод БЧ перавозіць парадку 130 млн тон грузаў і каля 82 млн пасажыраў.

Спецыялісты Беларускай чыгункі прымаюць актыўны ўдзел у працы Пастаянных рабочых груп і камісій АСЧ, а кіраўніцтва дарогі у сесіях Нарады Міністраў і пасяджэннях Канферэнцыі Генеральных дырэктараў чыгунак.

Рэспубліка Беларусь з'яўляецца сувязным звяном двух магутных эканамічных саюзаў ЕАЭС і ЕС, важным вектарам праекта «Эканамічнага пояса Шаўковага шляху».

Беларуская чыгунка мае вялікі патэнцыял для забеспячэння і нарошчвання аб'ёмаў перавозак.

Важная перавага чыгуначнага транспарту Беларусі развітая тэрмінальная інфраструктура. На найбуйнейшых грузавых станцыях створаны сучасныя транспартна-лагістычныя цэнтры, развіваюцца інфармацыйныя сэрвісы.

Узгодненыя памеры руху з суседнімі чыгуначнымі адміністрацыямі дазваляюць штосутачна прымаць і адпраўляць па міждзяржаўных стыковых пунктах 242 пары грузавых цягнікоў.

Адным са стратэгічных напрамкаў для Беларускай чыгункі з'яўляецца развіццё і ўдасканаленне тэхналогіі кантэйнерных перавозак.

За 2016 год паскоранымі кантэйнернымі цягнікамі па Беларускай чыгунцы перавезена 235,5 тыс. кантэйнераў у ДФЭ або 143,3% да аналагічнага перыяду мінулага года.

Кантэйнерны бізнэс Беларуская чыгунка развівае дзякуючы ўдзелу ў шэрагу праектаў.

Па выніках працы за 2016 год дасягнута станоўчая дынаміка росту кантэйнерных перавозак у зносінах КітайЕўропаКітай, якімі перавезена парадку 146 тыс. кантэйнераў у ДФЭ або ў 2 разы больш за аналагічны перыяд мінулага года.

За студзеньсакавік 2017 года перавезена 45,9 тыс. кантэйнераў у ДФЭ або ў 2,1 разы больш за аналагічны перыяд мінулага года.

Частата курсіравання кантэйнерных цягнікоў у кірунку КітайЕўропаКітай ужо дасягнула 38 разоў на тыдзень.

У цяперашні час больш за 470 прадпрыемстваў рэспублікі, у тым ліку каля 80 экспедытарскіх арганізацый, узаемадзейнічаюць з Беларускай чыгункай з дапамогай АС «Электронная перавозка».

Беларуская чыгунка надае першараднае значэнне мадэрнізацыі чыгуначнай інфраструктуры і выкарыстанню інавацыйнага рухомага саставу, умацоўваючы свой транзітны патэнцыял і выступаючы надзейнай падтрымкай экспарту беларускай знешнегандлёвай прадукцыі.

У рамках 9-га Агульнаеўрапейскага транспартнага калідора рэалізуецца інвестыцыйны праект па электрыфікацыі ўчастка чыгуначнай лініі МаладзечнаГудагайдзяржмяжа з Літоўскай Рэспублікай. У 2017 годзе работы па электрыфікацыі гэтага кірунку працягласцю 84 км Беларуская чыгунка плануе завяршыць.

У планах дарогі да 2020 года электрыфікацыя ўчастка ЖлобінКалінкавічыБарбароў. Гэта дазволіць арганізаваць скразны рух цягнікоў на электрацяге ў межах IX-га Агульнаеўрапейскага транспартнага калідора ад Літвы да партоў Чорнага мора праз Беларусь.

Для павышэння якасці абслугоўвання пасажыраў мадэрнізуюцца вакзальныя комплексы, укараняюцца сучасныя інфармацыйныя тэхналогіі.

ДАВЕДАЧНА:

АСЧ была створана ў 1956 годзе ў г. Сафія (Балгарыя) на Нарадзе міністраў, якiя ведаюць чыгуначным транспартам. Вышэйшым кіруючым органам АСЧ з'яўляецца Нарада Міністраў. Кіруючым органам АСЧ па супрацоўніцтве на ўзроўні чыгунак з'яўляецца Канферэнцыя Генеральных дырэктараў (створана рашэннем XX сесіі Нарады Міністраў АСЧ у Улан-Батары ў чэрвені 1992 г.).

Канферэнцыя Генеральных дырэктараў (КГД) арганізуе супрацоўніцтва ў галіне міжнародных чыгуначных перавозак паміж краінамі Еўропы і Азіі, уключаючы камбінаваныя перавозкі, узаемны абмен інфармацыяй аб чаканых знешнегандлёвых перавозках, і распрацоўвае на гэтай падставе сумесныя канкурэнтаздольныя прапановы, усталёўвае правілы карыстання вагонамі і кантэйнерамі ў міжнародных зносінах, арганізуе разлікі паміж чыгункамі інш.

Да выканаўчых органаў ставяцца 5 камісій, пастаянныя і часовыя рабочыя групы.

Рабочымі мовамі АСЧ з'яўляюцца кітайская і руская мовы. У міжнародных адносінах могуць прымяняць англійскую і нямецкую мовы.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2017 год