Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Начальнік Беларускай чыгункі Уладзімір Марозаў адкрыў нараду Упаўнаважаных прадстаўнікоў членаў Канферэнцыі Генеральных дырэктараў (КГД) Арганізацыі супрацоўніцтва чыгунак (АСЧ)

17 красавіка 2017

17—21 красавіка ў Мінску праходзіць XXXII пасяджэнне КГД (адказных прадстаўнікоў) чыгунак Арганізацыі супрацоўніцтва чыгунак (АСЧ).

Праграмай мерапрыемства прадугледжана правядзенне 17—19 красавіка — нарады Упаўнаважаных прадстаўнікоў чыгуначных адміністрацый. 20 красавіка пройдзе XXXII пасяджэнне Канферэнцыі Генеральных дырэктараў АСЧ.

Беларуская чыгунка выступае арганізатарам дадзенага міжнароднага форуму. Пасяджэнне КГД праходзіць пад старшынствам Начальніка Беларускай чыгункі Уладзіміра Марозава.

У пасяджэнні КБД прымаюць удзел дэлегацыі чыгунак, якія ўваходзяць у склад АСЧ, а таксама прадстаўнікі назіральнікаў і далучаных чыгуначных прадпрыемстваў АСЧ.

Сярод удзельнікаў форуму дэлегацыі: Камітэта АСЧ, чыгуначных кампаній з Азербайджана, Афганістана, Беларусі, Венгрыі, В'етнама, Грузіі, Ірана, Казахстана, Кітая, КНДР, Латвіі, Літвы, Малдовы, Манголіі, Польшчы, Расіі, Славакіі, Таджыкістана, Туркменістана, Узбекістана , Украіны, Чэхіі, Эстоніі. Таксама запрошаныя госці — прадстаўнікі шэрагу міжнародных арганізацый, сярод якіх Міжнародны саюз чыгунак, Каардынацыйны савет па Транссібірскіх перавозках.

Парадак дня XXXII пасяджэння Канферэнцыі Генеральных дырэктараў (адказных прадстаўнікоў) чыгунак АСЧ уключае разгляд 14 пытанняў.

Адкрываючы мерапрыемства, Уладзімір Марозаў адзначыў, што за гады сумеснага супрацоўніцтва беларускай магістралі ў рамках АСЧ дасягнуты станоўчыя вынікі ў развіцці міжнародных чыгуначных перавозак у зносінах паміж Еўропай і Азіяй.

АСЧ з'яўляецца важнай міжнароднай арганізацыяй, у рамках якой распрацоўваюцца міжнародныя Пагадненні і дамовы, якія рэгламентуюць міжнародныя перавозкі грузаў і пасажыраў ў паведамленні Еўропа—Азія з прымяненнем рознага транспартнага права, а таксама вырашаюцца эканамічныя, фінансавыя, эксплуатацыйныя і тэхнічныя пытанні функцыянавання чыгуначнага транспарту.

У 2017 годзе спаўняецца 25 гадоў удзелу Беларускай чыгункі ў дзейнасці АСЧ. Акрамя таго, 2017 год праходзіць пад знакам 155-годдзя Беларускай чыгункі.

Сёння БЧ з'яўляецца буйной дзяржаўнай кампаніяй, якая займае вядучае месца ў транспартным комплексе рэспублікі, якая забяспечвае больш за 62% грузаабароту ўсіх відаў транспарту агульнага карыстання, 30% экспарту транспартных паслуг і каля 40% пасажыраабароту.

Галоўнымі партнёрамі БЧ у арганізацыі перавозак грузаў з'яўляюцца Расія, Літва, Латвія, Украіна, Польшча, Казахстан і Кітай.
Штогод БЧ перавозіць парадку 130 млн тон грузаў і каля 82 млн пасажыраў.

Спецыялісты Беларускай чыгункі прымаюць актыўны ўдзел у працы Пастаянных рабочых груп і камісій АСЧ, а кіраўніцтва дарогі — у сесіях Нарады Міністраў і пасяджэннях Канферэнцыі Генеральных дырэктараў чыгунак.

Рэспубліка Беларусь з'яўляецца сувязным звяном двух магутных эканамічных саюзаў ЕАЭС і ЕС, важным вектарам праекта «Эканамічнага пояса Шаўковага шляху».

Беларуская чыгунка мае вялікі патэнцыял для забеспячэння і нарошчвання аб'ёмаў перавозак.

Важнае перавага чыгуначнага транспарту Беларусі развітая тэрмінальная інфраструктура. На найбуйнейшых грузавых станцыях створаны сучасныя транспартна-лагістычныя цэнтры, развіваюцца інфармацыйныя сэрвісы.

Узгодненыя памеры руху з суседнімі чыгуначнымі адміністрацыямі дазваляюць штосутачна прымаць і адпраўляць па міждзяржаўных стыкавых пунктах 242 пары грузавых цягнікоў.

Адным са стратэгічных напрамкаў для Беларускай чыгункі з'яўляецца развіццё і ўдасканаленне тэхналогіі кантэйнерных перавозак.

За 2016 год паскоранымі кантэйнернымі цягнікамі па Беларускай чыгунцы перавезена 235,5 тыс. кантэйнераў у ДФЭ або 143,3% да аналагічнага перыяду мінулага года.

Кантэйнерны бізнэс Беларуская чыгунка развівае дзякуючы ўдзелу ў шэрагу праектаў.

Па выніках працы за 2016 год дасягнута станоўчая дынаміка росту кантэйнерных перавозак у зносінах Кітай—Еўропа—Кітай, якімі перавезена парадку 146 тыс. Кантэйнераў у ДФЭ або ў 2 разы больш за аналагічны перыяд мінулага года.

За студзень—сакавік 2017 года перавезена 45, 9 тыс. кантэйнераў у ДФЭ або ў 2,1 разы больш за аналагічны перыяд мінулага года.
Частата курсіравання кантэйнерных цягнікоў у кірунку Кітай—Еўропа—Кітай ўжо дасягнула 38 разоў на тыдзень.

У цяперашні час больш за 470 прадпрыемстваў рэспублікі, у тым ліку каля 80 экспедытарскіх арганізацый ўзаемадзейнічаюць з Беларускай чыгункай з дапамогай АС «Электронная перавозка».

Беларуская чыгунка надае першараднае значэнне мадэрнізацыі чыгуначнай інфраструктуры і выкарыстанню інавацыйнага рухомага саставу, умацоўваючы свой транзітны патэнцыял і выступаючы надзейнай падтрымкай экспарту беларускай знешнегандлёвай прадукцыі.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2017 год