Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Перамовы кіраўніцтва чыгунак Беларусі і Латвіі адбыліся сёння ў Мінску

01 ліпеня 2016

1 ліпеня ва Упраўленні Беларускай чыгункі адбыліся перамовы Начальніка Беларускай чыгункі Уладзіміра Марозава са старшынёй праўлення, прэзідэнтам ГАО «Латвійская чыгунка» Эдвінсам Берзіньшам.

У ходзе мерапрыемства бакі абмеркавалі шэраг актуальных пытанняў двухбаковага супрацоўніцтва: пра стан грузавых і пасажырскіх перавозак, перспектывах іх развіцця ў другім паўгоддзі 2016 года, а таксама разгледзелі праекты Пагадненняў аб супрацоўніцтве па арганізацыі руху цягнікоў і зместу чыгуначнай інфраструктуры і аб парадку перадачы грузаў, грузавых і пасажырскіх вагонаў, кантэйнераў.

Таксама была удзелена ўвага сумеснай рабоце ў транспартна-лагістычнай, тарыфнай і маркетынгавай сферах, адзначана мэтазгоднасць яе працягу па прыцягненні дадатковых грузапатокаў, у тым ліку прыцягненню дадатковых аб'ёмаў перавозак грузаў у складзе цягніка «ZUBR», а таксама пытанню арганізацыі перавозак грузаў з Латвійскіх партоў з выкарыстаннем рэфрыжэратарных рухомага складу Беларускай чыгункі.

 

Прадстаўнікі двух чыгуначных адміністрацый таксама абмеркавалі пытанне мер, што прымаюцца па кантролі за тэхнічным і камерцыйным станам вагонаў, якiя перадаюцца па міждзяржаўных стыковым пунктах, па ўкараненні электронных накладных пры ажыццяўленні двухбаковых міжнародных грузавых перавозак.

На сённяшні дзень грузавыя перавозкі паміж Беларуссю і Латвіяй складаюць 24% аб'ёму ўсіх міжнародных перавозак Беларускай чыгункі. У 2015 годзе аб'ёмы перавозак грузаў у зносінах Беларусь Латвія па міждзяржаўнаму стыку Бігосава-Індра склалі 30,5 млн тонаў або 102% да 2014 года. Экспартныя перавозкі грузаў з Беларусі ў Латвію і яе парты выраслі на 59,9%.

Акрамя таго ў ходзе сустрэчы асаблівая ўвага была ўдзелена арганізацыі пасажырскіх перавозак паміж Мінскам і Рыгай і магчымасці стварэння больш прывабных умоў праезду ў параўнанні з іншымі відамі транспарту. Дарэчы, з сённяшняга дня ў складзе цягніка № 88/87 Мінск Рыга пачаў курсіраваць вагон з месцамі для сядзення, кошт праезду ў якім супастаўная з коштам праезду ў аўтобусе. А з 1 чэрвеня і да канца бягучага года Беларуская чыгунка па ўзгадненні з Гао «Латвійская чыгунка» ўвяла на гэты цягнік зніжкі і надбаўку да агульнага кошту праезду індывідуальных пасажыраў ва ўсіх катэгорыях вагонаў у залежнасці ад тэрмінаў продажу (глыбіні продажу) праязных дакументаў (білетаў). Работа па папулярызацыі пасажырскіх перавозак паміж сталіцамі Беларусі і Латвіі будзе працягнутая.

Вынікам перамовы кіраўнікоў чыгуначных адміністрацый Беларусі і Латвіі стала падпісанне «Дамовы аб супрацоўніцтве па арганізацыі руху цягнікоў і зместу чыгуначнай інфраструктуры» паміж Беларускай чыгункай і «Latvijas dzelzceļš» і «Пагаднення аб парадку перадачы грузаў, грузавых і пасажырскіх вагонаў, кантэйнераў» паміж Беларускай жалезнай дарагі і «LDZ CARGO».

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2016 год