Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Двухбаковыя перамовы кіраўніцтва Беларускай чыгункі і АТ «ДБ Карго» пройдуць у Берліне

24 мая 2016

25 мая ў г. Берліне (Федэратыўная Рэспубліка Германія) першы намеснік Начальніка Беларускай чыгункі Ігар Шылаў правядзе перамовы з членам праўлення АТ «ДБ Карго» Ханс-Георгам Вернерам.

У ходзе перагавораў бакі абмяркуюць вынікі работы па перавозцы грузаў у 2015 годзе і перспектывы іх развіцця ў 2016 годзе годзе, рэалізацыю праектаў перавозак арганізаванымі кантэйнернымі цягнікамі, у тым ліку «Фольксваген Рус» і ў паведамленні Кітай-краіны ЕС.

25 Таксама мая ў г. Берліне пройдуць трохбаковыя перамовы Ігара Шылава з кіраўніцтвам ТАА «ДБ Карго Ладжыстыка» і ПАО «Транскантэйнер».

За 2015 год з удзелам чыгуначнага транспарту ў паведамленні Беларусь—Германія аб'ём перавозак грузаў склаў 2,2 млн тон, што складае 114,3% да 2014 года.

 

За 4 месяцы 2016 года аб'ём перавозак грузаў склаў 739 тыс. тон або 135,3% да аналагічнага перыяду 2015 года. Транзіт грузаў у Германію склаў 658,7 тыс. тон або 145,2% да аналагічнага перыяду 2015 года.

У 2015 годзе ў паведамленні Усход Захад Усход з удзелам перавозчыка АТ «ДБ Карго Польска» (уваходзіць у структуру АТ «ДБ Карго») перавезена 804,4 тыс. тон грузаў, што склала 184,3% да 2014 года. За 4 месяцы 2016 года ў паведамленні Усход—Захад—Усход з удзелам АТ «ДБ Карго Польска» перавезена 217,2 тыс. тон грузаў, што склала 85,9% да 2014 года.

Па выніках працы за 4 месяцы 2016 года ў паведамленні Усход—Захад—Усход перавезена 27,7 тыс. кантэйнераў (123,0% да ўзроўню 4 месяцаў 2015 года). З удзелам перавозчыка АТ «ДБ Карго Польска» за названы перыяд перавезена 13,1 тыс. кантэйнераў.

Беларуская чыгунка надае вялікую ўвагу стварэнню спрыяльных умоў для захавання існуючых і прыцягнення дадатковых грузапатокаў ў паведамленні Усход—Захад—Усход. Перагрузачных магутнасці Брэсцкага чыгуначнага вузла валодаюць значным рэзервам перапрацоўчай здольнасці, а таксама маюць развітую інфраструктуру і дастатковую колькасць складскіх плошчаў для захоўвання як наяўных аб'ёмаў перавозак контейнеропригодных грузаў, так і ў выпадку іх павелічэння. Беларуская чыгунка зацікаўлена ў далейшым развіцці перавозак у рефконтейнерах. Для стварэння эфектыўнай сістэмы пропуску транзітных грузаў у рэфрыжэратарных кантэйнерах РУП «Брэсцкае аддзяленне Беларускай чыгункі» ў 2015 годзе распрацавана і зацверджана Тэхналогія працы станцыі Брэст-Усходні па экіпіроўцы рэфрыжэратарных кантэйнераў у дызельным палівам лакаматыўным дэпо Брэст. Прапрацоўваецца магчымасць для прыцягнення дадатковых грузапатокаў ў паведамленні Усход—Захад—Усход.

У выніку ўдасканалення тэхналогіі апрацоўкі арганізаваных цягнікоў з максімальным прымяненнем паралельнасці выканання тэхналагічных аперацый у Брэсцкім вузле скарочаны час апрацоўкі з 36 да 10 гадзін пры перагрузілі і да 6 гадзін без перегруза. У рамках перапрацоўкі тэхналагічнага працэсу працы станцыі Брэст-Усходні плануецца скараціць нарматыў часу на апрацоўку кантэйнернага цягніка, які накіроўваецца ў напрамку Захад Усход без перегруза з 6 гадзін да 4 гадзін 50 хвілін, з перагрузілі з 10 гадзін да 7 гадзін 45 хвілін. Праводзіцца актыўная работа па ўжыванні накладной Цім/СМГС пры перавозках з Кітая ў Еўропу.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

 

Да спісу навін за 2016 год