Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка працягвае ўкараненне праграмна-тэхнічных сістэм і комплексаў уласнай вытворчасці

18 мая 2016

На станцыі Прыдзвінскага Беларускай чыгункі ўведзена ў эксплуатацыю мікрапрацэсарная цэнтралізацыя стрэлак і сігналаў «Днепр».

МПЦ «Днепр» з'яўляецца распрацоўкай Канструктарска-тэхнічнага цэнтра Беларускай чыгункі.

Дадзеная сістэма арганізуе кіраванне стрэлкамі і светлафорамі і прызначана для арганізацыі руху цягнікоў на станцыі. Яна забяспечвае бяспеку руху, дазваляе павысіць прадукцыйнасць працы, палепшыць умовы працы чыгуначнікаў.

Станцыя Прыдзвінскага стала чацвёртым аб'ектам на Беларускай чыгунцы, дзе ўкаранёна МПЦ «Днепр».

Упершыню сістэма была ўведзена ў пастаянную эксплуатацыю ў снежні 2012 года на станцыі Гатава Мінскага аддзялення БЧ. За апошнія гады дадзеная сістэма ўкаранёна і станоўча зарэкамендавала сябе ў парку Корд станцыі Светлагорск-на-Бярэзіне станцыі Шэметава.

У параўнанні з рэлейнымі сістэмамі электрычнай цэнтралізацыі ў МПЦ «Днепр» істотна пашыраны функцыянальныя магчымасці. У склад мікрапрацэсарнай цэнтралізацыі «Днепр» уваходзіць інфармацыйна-вымяральная сістэма «Бярэзіна», якая дазваляе вырабляць выдалены кантроль параметраў прылад СЦБ. МПЦ «Днепр» мае магчымасць інтэграцыі з сістэмамі вышэйшага ўзроўню, у тым ліку ‑ з распрацаванай спецыялістамі КТЦ дыспетчарскай цэнтралізацыяй «Нёман», а таксама дазваляе арганізаваць кантроль і кіраванне прылеглымі суседнімі станцыямі.

 

МПЦ «Днепр» адпавядае ўсім патрабаванням, што прад'яўляюцца да сістэм такога ўзроўню. Яна мае сертыфікат адпаведнасці.

У цяперашні час вытворчасць сістэмы мікрапрацэсарнай цэнтралізацыі «Днепр» арганізавана на ААТ «АГАТ  ‑ сістэмы кіравання» ‑ кіруючая кампанія холдынгу «Геаінфармацыйныя сістэмы кіравання», якое з'яўляецца адным з вядучых прадпрыемстваў Беларусі па стварэнні аўтаматызаваных сістэм кіравання агульнага і спецыяльнага прызначэння, апаратна-праграмных комплексаў і тэхнічных сродкаў, у тым ліку сродкаў сувязі і перадачы дадзеных.

Беларуская чыгунка працягне працу па ўкараненні МПЦ «Днепр» і на іншых станцыях магістралі.

Адметнай асаблівасцю распрацоўваных Канструктарска-тэхнічным цэнтрам сістэм з'яўляецца прадуманае цеснае ўзаемадзеянне асобных аўтаномных элементаў, якое дазваляе дасягнуць максімальнай эфектыўнасці пры аўтаматызацыі, чаго складана дасягнуць пры выкарыстанні сістэм розных распрацоўшчыкаў.

Наступнае суправаджэнне сістэмы або ўнясенне зменаў не патрабуе заключэння дарагіх знешнеэканамічных кантрактаў.

Беларуская чыгунка пастаянна ажыцяўляе ўкараненне праграмна-тэхнічных сістэм і комплексаў, якія дазваляюць аўтаматызаваць такія тэхналагічныя працэсы, як: дыспетчарскі кантроль і кіраванне рухам цягнікоў; дыспетчарскі кантроль і кіраванне аб'ектамі электразабеспячэння; вядзенне графіка выкананага руху цягнікоў і яго аналіз; вядзенне часопіса дыспетчарскіх загадаў і папярэджанняў; ідэнтыфікацыя рухомага складу; дыстанцыйны кантроль стану і тэлезмярэнне электрычных параметраў абсталявання электразабеспячэння, сігналізацыі, цэнтралізацыі, блакавання і сувязі.

Наяўнасць сістэмы ўласнай распрацоўкі з'яўляецца адной з складовых частак тэхнічнай і эканамічнай бяспекі галіны.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

 

Да спісу навін за 2016 год