На Беларускай чыгунцы праходзіць першы этап хадавых прыёмачных выпрабаванняў сямівагоннага электрацягніка ЭПМ № 001 міжрэгіянальных ліній, вытворчасці Stadler Bussnang AG
25 красавіка 2016
На Беларускай чыгунцы пачаўся першы этап хадавых прыёмачных выпрабаванняў сямівагоннага электрацягніка ЭПМ № 001 міжрэгіянальных ліній, вытворчасці Stadler Bussnang AG. Па кантракце паміж Беларускай чыгункай і Stadler Bussnang AG рухомы састаў быў пастаўлены на БЧ у снежні мінулага года.
У ходзе выпрабаванняў будзе праверана надзейнасць і эфектыўнасць тармазной сістэмы новага электрацягніка. Методыкай прадугледжаны паездкі ў парожнім і гружаным рэжымах.
Тэсты праводзіць УА «Беларускі дзяржаўны універсітэт транспарту» на атэставаных участках шляху перагону Лясная—Даманава РУП «Брэсцкае аддзяленне Беларускай чыгункі», арганізацыю і тэхнічнае суправаджэнне выпрабаванняў забяспечвае Канструктарска-тэхнічны цэнтр Беларускай чыгункі.
Перад хадавымі прыёмачныя выпрабаванні электрацягнік прайшоў папярэднія (заводскія) выпрабаванні з дасведчаным прабегам 5000 км на участках Беларускай чыгункі, у ходзе якіх пацверджаны паказчыкі і характарыстыкі, прадугледжаныя тэхнічным заданнем.
ЭПМ мае шэраг пераваг, якія дазволяць забяспечыць камфорт далёкіх паездак. У новым складзе прадугледжаны прасторныя салоны, зручныя сядзенні з магчымасцю рэгулявання становішча, буфет. У адным з вагонаў абсталяваная шматфункцыянальная зона для людзей з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі і пасажыраў з дзіцячымі калыскамі і веласіпедаміі. У цягніках міжрэгіянальных ліній прадугледжаны 382 месцы, у тым ліку 16 месцаў першага класа, аб'яднаных у асобную зону падвышанай камфортнасці ў адным з галаўных вагонаў.
Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ
Да спісу навін за 2016 год