Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Дэлегацыя Беларускай чыгункі прыме ўдзел у пленарным пасяджэнні XXXI Канферэнцыі Генеральных дырэктараў (адказных прадстаўнікоў) чыгунак Арганізацыі супрацоўніцтва чыгунак (АСЧ)

22 красавіка 2016

Пасяджэнне Канферэнцыі Генеральных дырэктараў (адказных прадстаўнікоў) чыгунак АСЧ адбудзецца 25-29 красавіка ў г. Чалпон-Ата Кыргызскай Рэспублікі .

Папярэдні разгляд матэрыялаў і праектаў рашэнняў будзе праводзіцца 25-27 красавіка ў рамках нарады упаўнаважаны прадстаўнік членаў Канферэнцыі.

Згодна з парадкам дня XXXI Пасяджэння Канферэнцыі плануецца разгледзець больш за 15 пытанняў: аб выніках працы Камісіі АСЧ па грузавых, пасажырскіх перавозак, па інфраструктуры і рухомага саставу за 2015 год. Прагучаць справаздачы пастаянных рабочых груп АСЧ за 2015 год па кадаванню і інфарматыцы, па фінансавых і разліковых пытаннях. Будзе нададзена ўвага пытанню падрыхтоўкі Міжнароднай Канвенцыі па прыняцці тэксту Канвенцыі аб прамым міжнародным чыгуначным паведамленні. Прадугледжаны справаздачы аб дзейнасці АСЧ за 2015 год і аб праграме работы на 2017 год, аб членстве ў АСЧ Рэспублікі Карэя, аб папярэдняга парадку дня, даце і месцы правядзення XXXII Пасяджэння КБД.

Дэлегацыю беларускай магістралі ўзначаліць першы намеснік Начальніка Беларускай чыгункі Ігар Шылаў. Спецыялісты Беларускай чыгункі прымаюць актыўны ўдзел у працы Пастаянных камісій АСЧ, а кіраўніцтва дарогі — у сесіях Нарады Міністраў і пасяджэннях Канферэнцыі Генеральных дырэктараў чыгунак.

Дзейнасць Беларускай чыгункі нацэлена на ўмацаванне яе пазіцый на сусветным рынку транспартных паслуг.

 

У рамках АСЧ распрацоўваюцца канкрэтныя меры, якія прадугледжваюць далейшае развіццё міжнародных чыгуначных перавозак у зносінах Еўропа—Азія—Еўропа з прымяненнем рознага транспартнага права. Таксама прымаюцца рашэнні па эксплуатацыйным, тэхнічным і экалагічным аспектам чыгуначнага транспарту.

Адным з пытанняў развіцця пасажырскіх перавозак, што вырашаюцца магістраллю ў рамках удзелу ў АСЧ, з'яўляецца ўзаемадзеянне з краінамі Еўропы.

Сумесна з літоўскімі калегамі ажыццяўляецца рэалізацыя праекта па арганізацыі хуткасных чыгуначных пасажырскіх зносін паміж Мінскам і Вільняй, якім запланавана скарачэнне часу прытрымлівання пасажырскага цягніка з чатырох да двух гадзін.

Беларуская магістраль праводзіць работу па аўтаматызацыі працэдур аплаты і афармлення праязных дакументаў на пасажырскія цягнікі.

У цяперашні час міжнародныя чыгуначныя перавозкі ў Рэспубліцы Беларусь ажыццяўляюцца праз 13 чыгуначных пунктаў пропуску. Самая пільная ўвага надаецца стварэнню спрыяльных умоў для развіцця транспартнай лагістыкі і павелічэння транзітных перавозак.

У рамках супрацоўніцтва з АСЧ пры актыўным удзеле спецыялістаў Беларускай чыгункі была распрацавана адзіная ўніфікаваная накладная ЦІМ/СМГС, якая дазваляе ажыццяўляць перавозкі на ўсім шляху руху па адной накладной без пераафармлення. Сёння па гэтай накладной курсіруюць цягнікі па тэрыторыі Беларусі і Расіі, а таксама іншых краін АСЧ. Да праекта далучаецца ўсё большая колькасць перавозчыкаў з краін Заходняй Еўропы, а таксама чыгунак Казахстана, Манголіі.

На Беларускай чыгунцы надаецца вялікая ўвага развіццю інавацыйных рашэнняў у інфармацыйным суправаджэнні грузавых перавозак, вядуцца планамерныя работы па ўкараненню ў тэхпрацэсы чыгуначнага транспарту юрыдычна значных электронных перавозачных дакументаў, падпісаных электронным лічбавым подпісам (ЭЛП). Гэта дазваляе кліентам проста, даступна і аператыўна атрымліваць інфармацыйныя паслугі з выкарыстаннем беспапяровай тэхналогіі.

За 2015 год праведзена вялікая работа ў частцы рэалізацыі абмену юрыдычна значнымі электроннымі перавозачнымі дакументамі, падпісанымі ЭЛП пры арганізацыі перавозак грузаў і парожняга рухомага саставу ў двухбаковых зносінах паміж Беларускай чыгункай і ААТ «Расійскія чыгункі», АТ «Літоўскія чыгункі», Укрзалізныцэй.

У 2016 годзе чыгункі Беларусі і Расіі плануюць пачаць пераклад перавозак грузаў у двухбаковых зносiнах на юрыдычна значныя электронныя накладныя СМГС.

Беларуская чыгунка мае намер усяляк падтрымліваць і садзейнічаць далейшаму развіццю АСЧ, паглыбляць партнёрскія адносіны паміж яе ўдзельнікамі з мэтай далейшай інтэграцыі ў еўраазіяцкі транспартны рынак, удасканалення перавозак пасажыраў і грузаў у міжнародных зносінах.

ДАВЕДАЧНА:

АСЧ была створана ў 1956 годзе ў г. Сафія (Балгарыя) на Нарадзе міністраў, якiя ведаюць чыгуначным транспартам. Вышэйшы кіруючы орган АСЧ - Нарада міністраў. А на ўзроўні чыгунак — Канферэнцыя Генеральных дырэктараў. Да выканаўчым органам належаць 5 камісій, пастаянныя і часовыя рабочыя групы. У працы АСЧ як міжурадавай арганізацыі ўдзельнічаюць 27 краін: Азербайджан, Албанія, Беларусь, Балгарыя, Венгрыя, В'етнам, Грузія, Іран, Казахстан, Кітай, КНДР, Куба, Кіргізія, Латвія, Літва, Малдова, Манголія, Польшча, Расія, Румынія, Славакія, Таджыкістан, Туркменістан, Узбекістан, Украіна, Чэхія і Эстонія. Акрамя таго, у якасці назіральнікаў у АСЧ ўдзельнічаюць Нямецкая (ДБ АГ), Французская (СНЦФ), Грэцкая (АСЕ), Фінская (ВР), Сербская (ЖС) жалезныя дарогі і ЗАТ «Чыгунка Дьёр-Шопрон-Эбенфурт» (ЗАТ ДьШЭВ) і далучаныя прадпрыемствы-вытворцы чыгуначнай тэхнікі і абсталявання.

Беларуская чыгунка з'яўляецца членам АСЧ з 1992 года.

У чэрвені 2016 года Арганізацыя супрацоўніцтва чыгунак адзначае свой 60-гадовы юбілей. За гады свайго існавання Арганізацыяй была праведзена вялікая праца, у якой прымалі ўдзел усе чыгункі краін-членаў АСЧ.

Распрацаваныя і прынятыя на нарадах, канферэнцыях і семінарах АСЧ прававыя і тэхнічныя дакументы на справе спрыяюць бесперабойнай працы міжнародных транспартных калідораў, ўдасканаленні пасажырскіх і грузавых перавозак у зносінах паміж Еўропай і Азіяй.

 

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

 

Да спісу навін за 2016 год