Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

З 5 па 8 красавіка ў Гомелі пройдуць нарады прадстаўнікоў чыгунак АСЧ (Арганізацыя супрацоўніцтва чыгунак). Арганізатарамі мерапрыемства выступаюць АСЧ і Беларуская чыгунка

28 сакавіка 2016

Мерапрыемствы арганізаваны ў адпаведнасці з Планам работы пастаяннай рабочай групы АСЧ па кадзіраванню і інфарматыцы на 2016 год.

5 красавіка на базе Гомельскага аддзялення Беларускай чыгункі пройдуць нарады па тэмах: «Кадзіраванне і інфарматыка» і «Web-сайт АСЧ», а 6-8 красавіка па тэме: «Беспапяровая тэхналогія перавозкі грузаў у міжнародных чыгуначных зносінах».

На працягу некалькіх дзён прадстаўнікі чыгуначных адміністрацый краін СНД, Еўрасаюза і Азіі будуць абмяркоўваць найважнейшыя пытанні, накіраваныя на ўдасканаленне працы інфармацыйнага суправаджэння грузавых перавозак.

На нарадах 5 красавіка плануецца разгледзець пытанні актуалізацыі памятак АСЧ/МСЧ, стварэння «Пераліку перавозчыкаў, якія працуюць на ўмовах СМГС», рэгламент актуалізацыі на аснове Прыкладання 5 да СМГС. Таксама пытанні па падрыхтоўцы да 70-га пасяджэння Сумеснай рабочай групы АСЧ/МСЧ «Кадзіраванне і інфарматыка», вызначаным ў першым паўгоддзі бягучага года, стан спраў і выкананне задач па тэмах «Web-сайт АСЧ».

 

6-8 красавіка ўдзельнікі нарады будуць разглядаць пытанні рэалізацыі праектаў па інфармацыйным суправаджэнні міжнародных чыгуначных грузавых перавозак, актуалізацыі адпаведных памятак АСЧ, на аснове якіх вядзецца абмен інфармацыяй у электронным выглядзе паміж сумежнымі чыгункамі.

Праграмай нарады прадугледжана правядзенне пасяджэння сумеснай АСЧ - ЦІТ «Тэхнічнай групы па актуалізацыі тэхнічных спецыфікацый электроннай накладной Цім / СМГС».

У сучасных умовах адной з асноўных складальнікаў сістэмы кіравання чыгуначнымі перавозкамі з'яўляецца аўтаматызацыя грузавой і камерцыйнай дзейнасці чыгуначнага транспарту.

Важная роля пры арганізацыі ўзаемадзеяння паміж чыгункамі, у частцы ўкаранення электронных перавозачных дакументаў у тэхналагічныя працэсы грузавых перавозак у міжнародных зносінах, належыць Пастаяннай працоўнай групе, у якую ўваходзяць таксама спецыялісты БЧ.

На Беларускай чыгунцы надаецца вялікая ўвага развіццю інавацыйных рашэнняў у інфармацыйным суправаджэнні грузавых перавозак, вядуцца планамерныя работы па ўкараненню ў тэхпрацэсы чыгуначнага транспарту юрыдычна значных электронных перавозачных дакументаў падпісаных электронным лічбавым подпісам (ЭЛП). А гэта магчымасць кліентам проста, даступна і аператыўна атрымліваць інфармацыйныя паслугі з выкарыстаннем беспапяровай тэхналогіі.

За 2015 год праведзена вялікая работа ў частцы рэалізацыі абмену юрыдычна значнымі электроннымі перавозачнымі дакументамі, падпісанымі ЭЛП пры арганізацыі перавозак грузаў і парожняга рухомага састава ў двухбаковых зносінах паміж Беларускай чыгункай і ААТ «Расійскія чыгункі», АТ «Літоўскія чыгункі», Укрзализныцей.

З траўня 2015 г. паміж чыгункамі Беларусі і Літвы пры арганізацыі перавозак парожніх прыватных, арандаваных вагонаў прымяняюцца электронныя юрыдычна значныя перавозачныя дакументы (накладныя СМГС), падпісаныя ЭЛП. У кастрычніку 2015 года пашырана сфера прымянення электронных накладных СМГС, падпісаных ЭЛП пры перавозцы парожніх кантэйнераў, якія не належаць перавозчыку.

З лістапада 2015 года Беларуская чыгунка і ААТ «РЖД» перавялі перавозкі уласных парожніх, арандаваных вагонаў на электронныя накладныя СМГС, падпісаныя ЭЛП, на ўсім палігоне БЧ-ААТ «РЖД» (акрамя Калінінградскага напрамка) з адмовай ад дакументаў на папяровых носьбітах.

У 2016 годзе чыгункі Беларусі і Расіі плануюць пачаць пераклад на юрыдычна значныя электронныя накладныя СМГС перавозкі грузаў у двухбаковых зносiнах.

Завершаны працэс падрыхтоўкі да практычнай рэалізацыі прымянення электронных дакументаў пры арганізацыі грузавых чыгуначных перавозак паміж Рэспублікай Беларусь і Украінай і ажыццяўлены перавозкі парожніх вагонаў, якія не належаць перавозчыку на аснове электронных перавозачных дакументаў у тэставым рэжыме.

ДАВЕДАЧНА:

АСЧ была створана ў 1956 годзе ў г. Сафія (Балгарыя) на Нарадзе міністраў, якiя ведаюць чыгуначным транспартам. Вышэйшы кіруючы орган АСЧ - Нарада міністраў. А на ўзроўні чыгунак — Канферэнцыя Генеральных дырэктараў. Да выканаўчым органам ставяцца 5 камісій, пастаянныя і часовыя рабочыя групы. У працы АСЧ як міжурадавай арганізацыі ўдзельнічаюць 28 краін: Азербайджан, Албанія, Афганістан, Беларусь, Балгарыя, Венгрыя, В'етнам, Грузія, Іран, Казахстан, Кітай, КНДР, Куба, Кіргізія, Латвія, Літва, Малдова, Манголія, Польшча, Расія, Румынія, Славакія, Таджыкістан, Туркменістан, Узбекістан, Украіна, Чэхія і Эстонія. Акрамя таго, у якасці назіральнікаў у АСЧ ўдзельнічаюць Нямецкая (ДБ АГ), Французская (СНЦФ), Грэчаская (АСЕ), Фінская (ВР), Сербская (ЖС) жалезныя дарогі і ЗАТ «Чыгунка Дьёр-Шопрон-Эбенфурт» (ЗАТ ДЬШЭВ), АТ «ФПК» — філіял ААТ «РЖД».

У чэрвені 2016 года Арганізацыя супрацоўніцтва чыгунак адзначае свой 60-гадовы юбілей. Беларуская чыгунка з'яўляецца членам АСЧ з 1992 года.

За гады свайго існавання Арганізацыяй была праведзена вялікая праца, у якой прымалі ўдзел усе чыгункі краін — членаў АСЧ.

Распрацаваныя і прынятыя на нарадах, канферэнцыях і семінарах АСЧ прававыя і тэхнічныя дакументы на справе спрыяюць бесперабойнай працы міжнародных транспартных калідораў, ўдасканаленні пасажырскіх і грузавых перавозак у зносінах паміж Еўропай і Азіяй.

 

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2016 год