Міжнародная канферэнцыя «Рынак чыгуначных паслуг: лагістыка, экспедзіраванне, тарыфы» пройдзе 16–17 сакавіка ў Баранавічах
04 сакавіка 2016
Мерапрыемства прысвечана развіццю і ўдасканаленню рынку транспартных паслуг, павышэння якасці абслугоўвання кліентаў.
У цэнтры ўвагі ўдзельнікаў канферэнцыі – абмеркаванне пытанняў рынку міжнародных грузавых перавозак, выкарыстання інфраструктуры Беларускай чыгункі, удасканаленне нарматыўна-прававой базы і інфармацыйных тэхналогій, тарыфная палітыка і шэраг іншых пытанняў.
Два дні – 16 і 17 сакавіка больш за семдзесят прадстаўнікоў чыгуначных адміністрацый, транспартна-экспедытарскіх арганізацый, дзяржаўных органаў, еўрапейскіх чыгуначных перавозчыкаў, грузаўладальнікаў, уласнікаў вагонаў будуць абмяркоўваць найважнейшыя пытанні, накіраваныя на прыцягненне грузапатокаў на чыгуначны транспарт, перспектывы ў арганізацыі транзітных перавозак, удасканаленне сістэмы кантролю фінансавай забяспечанасці перавозак і іншыя актуальныя пытанні.
Дзелавая праграма канферэнцыі ўключае даклады спецыялістаў Беларускай чыгункі. Так, прадстаўнікі Беларускай чыгункі раскажуць удзельнікам мерапрыемства аб выніках працы БЧ па арганізацыі перавозак грузаў у міжнародных зносінах у 2015 годзе і прыцягненні грузапатоку ў 2016 годзе, аб тарыфнай палітыцы і ўмовах дарогі пры арганізацыі перавозак грузаў, пра ролю экспедытараў у арганізацыі перавозак грузаў.
Будзе нададзена ўвага ўдасканаленню нарматыўна-прававой базы перавозак. У прыватнасці прагучыць даклад на тэму «Транспартнае права ‑ СМГС. Умовы перавозак грузаў". Актуальнасць дадзенай тэмы пацвярджаецца зменамі Пагаднення аб міжнародных чыгуначных грузавых зносінах (СМГС), якія былі ўнесены ў мінулым годзе, калі была ўведзена новая рэдакцыя СМГС і многія палажэнні былі карэнна перапрацаваны. Нагадаем, што з 1 ліпеня 2016 года ўступяць у сілу чарговыя змены ў СМГС.
Прагучыць даклад на тэму «Інфарматызацыя грузавых чыгуначных перавозак: эфекты, вынікі, перспектывы». Адбудзецца прэзентацыя магчымасцей АС «Электронная перавозка» і вэб-сэрвісу «Асабісты кабінет» як эксплуатуючыхся, так і перспектыўных версій.
Варта адзначыць, што Цэнтрам абароны інфармацыі Беларускай чыгункі была праведзена мэтанакіраваная праца па развіцці спецыялізаванага інфармацыйнага комплексу беларускай магістралі. Рэалізаваны патрабаванні ўступіўшых у сілу 1 ліпеня 2015 года комплексных змяненняў і дапаўненняў у Пагадненне аб міжнародных чыгуначных грузавых зносінах (СМГС). З ліпеня 2015 года Беларуская чыгунка перайшла на новую схему арганізацыі аказання паслуг АС «Электронная перавозка», аснову якой складае вэб-сэрвіс «Асабісты кабінет». Асноўнай асаблівасцю новай схемы з'яўляецца магчымасць выдалена, са свайго працоўнага месца, здзяйсняць у «Асабістым кабінеце» усе неабходныя аперацыі па падрыхтоўцы, заключэнні дамоў з Цэнтрам абароны інфармацыі, іх выкананні і г. д.
Дадзеныя напрацоўкі плануецца выкарыстоўваць у якасці асновы для вырашэння задач комплекснай інфарматызацыі грузавой і камерцыйнай працы чыгуначнага транспарту, цэнтралізаванага прадастаўлення паслуг па метадзе «Аднаго акна».
Удзельнікі канферэнцыі азнаёмяцца з транспартна-экспедыцыйнай дзейнасцю і магчымасцямі дзяржаўнага прадпрыемства «Белінтэртранс ‑ транспартна-лагістычны цэнтр» Беларускай чыгункі на рынку транспартных паслуг краін АЭП і ЕС, з развіццём транспартна-лагістычнай дзейнасці на Баранавіцкім аддзяленні і аказаннем транспартна-лагістычных паслуг у Брэсцкім чыгуначным вузле. Прымуць удзел у дыскусіях па актуальнай тэматыцы мерапрыемства.
ДАВЕДАЧНА:
Беларуская чыгунка з'яўляецца важным звяном у ланцугу грузавых перавозак паміж Еўропай і Азіяй. Міжнародныя чыгуначныя перавозкі ў Беларусі ажыцяўляюцца праз 13 чыгуначных пунктаў пропуску на 16 чыгуначных станцыях. У тым ліку, шэсць пунктаў пропуску з Украінай, чатыры – з Польшчай, два — з Літвой і адзін – з Латвіяй.
Па тэрыторыі краіны праходзяць два агульнаеўрапейскіх транспартных калідора: II Берлін–Варшава–Мінск–Масква–Ніжні Ноўгарад і IX/Хельсінкі/Калінінград–Клайпеда–Вільня–Мінск–Кіеўм–Адэса–Александрупалис.
Сёння Беларуская чыгунка здольная забяспечыць транзіт грузу, які накіроўваўся ў любую краіну свету, ажыцявіць розныя варыянты перавозак, у тым ліку камбінаваным спосабам з удзелам іншых відаў транспарту. Для забеспячэння ўсяго комплексу транспартных паслуг на памежных пераходах беларуска-польскай мяжы ёсць развітая інфраструктура для перегруза шырокай наменклатуры грузаў, а таксама неабходную колькасць сучасных тэхнічных сродкаў, якія забяспечваюць захаванасць грузаў.
Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ
Да спісу навін за 2016 год