Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка ўводзіць у эксплуатацыю інавацыйны аўтаматызаваны тэхналагічны комплекс па рамонту колавых пар

20 снежня 2012

Урачысты запуск новага абсталявання адбудзецца 21 снежня 2012 у Баранавіцкім вагонным дэпо. Адкрыццё комплексу — гэта маштабны праект па перааснашчэнню Баранавіцкага вагоннага дэпо. Увядзенне інавацыйнага комплексу дасць магчымасць механізаваць і аўтаматызаваць працэс рамонту аднаго з асноўных вузлоў вагона — колавай пары.

 

Ужыванне сучасных інавацыйных тэхналогій і абсталявання — адно з ключавых кірункаў мадэрнізацыі Беларускай чыгункі. Пры стварэнні комплексу ўлічваліся сучасныя патрабаванні, што прад'яўляюцца да рамонту вагонаў, сусветныя дасягненні ў сферах сродкаў механізацыі, аўтаматызацыі і дыягностыкі, а таксама навінкі сістэм кіравання, кантролю, ачысткі і механічнай апрацоўкі аднаўляльных паверхняў.

Комплекс уключае ў сябе найноўшыя рабатызаваныя ўстаноўкі наплаўкі, з дапамогай якіх вырабляецца аднаўленне зношаных паверхняў карпусоў буксаў. Для перамяшчэння колавых пар іх дэталяў і вузлоў выкарыстоўваюцца сучасныя маніпулятары і транспарцёры. Акрамя таго, у склад комплексу ўваходзяць сучасныя мыйныя машыны для колавых пар, карпусоў буксаў і ролікавых падшыпнікаў. Дарэчы, па канструкцыі і тэхнічных параметрах комплекс не мае аналагаў у вагонных дэпо краін СНД і Балтыі.

Ўстаноўка сучаснага, эфектыўнага і высокапрадукцыйнага абсталявання — вынік плённага супрацоўніцтва спецыялістаў Беларускай чыгункі і Баранавіцкага завода аўтаматычных ліній. Мадэрнізацыя спрыяе павышэнню прадукцыйнасці і паляпшэнню ўмоў працы. Калі зараз Баранавіцкае дэпо штогод рамантуе каля 16.000 колавых пар, то разліковы аб'ём рамонту з дапамогай новага комплексу — 24.000 колавыя пары ў год. Такая высокая прадукцыйнасць — вынік прымянення прагрэсіўных рашэнняў у працэсе мыцця, аднаўлення і механічнай апрацоўкі зношаных паверхняў. Акрамя таго, новае абсталяванне мінімізуе расход цеплавой і электрычнай энергіі, а таксама вады.

Колавыя пары мыюцца пад звышвысокім ціскам каля 390 атмасфер. Прычым «да металу» яны змываюцца халоднай вадой без мыйных сродкаў. Магутнасць устаноўкі складае каля 25 кВт, а цеплавая энергія і зусім не спажываецца. Комплекс абсталяваны лакальнымі вычышчальнымі будынкамі, што дазваляе забяспечыць працяглую бясцёкавыя працу на адваротным вадзе і, як следства, дасягнуць шматразовага зніжэння спажывання вады, зніжэння выдаткаў на захоўванне, вываз і ўтылізацыю вуглевадародаў.

Баранавіцкае вагоннае дэпо размешчана на найбуйнейшым чыгуначным вузле Беларускай чыгункі і займае перадавыя пазіцыі сярод аналагічных прадпрыемстваў краін СНД. Прадпрыемства выконвае рамонт грузавых вагонаў беларускай магістралі, айчынных прадпрыемстваў, а таксама суседзяў з краін СНД і Балтыі.

Тэхнічным абслугоўваннем, планавым рамонтам грузавых вагонаў Беларускай чыгункі, а таксама іх падрыхтоўкай пад пагрузку займаюцца 12 вагонных дэпо, з іх 8 — рамонтна-эксплуатацыйных і 4 — эксплуатацыйных, а таксама 2 прамывачна-прапарачныя станцыі. Вагонныя дэпо чыгункі выконваюць тэхабслугоўванне і рамонт усіх тыпаў грузавых вагонаў.

 

Інфармацыя падрыхтавана прэс-центрам БЧ

Да спісу навін за 2012 год