Планаванне і аналіз станцыйнай работы. Беларуская чыгунка ўкараніць на найбуйнейшых станцыях аўтаматызаваную сістэму для кантролю і ўліку работы манеўровых лакаматываў
28 кастрычніка 2021
Аўтаматызаванае рабочае месца манеўровага дыспетчара (АРМ ДСЦ) распрацавана на аснове дзеючай аўтаматызаванай сістэмы кіравання станцыяй АСУС для вырашэння задач, звязаных з аптымізацыяй станцыйнай работы. У аснове работы АРМ ДСЦ ляжыць выкарыстанне геаінфармацыйных сістэм. Дадзенае рабочае месца дазваляе з дапамогай ГІС-тэхналогій ажыццяўляць у анлайн-рэжыме дыспетчарскі кантроль за дыслакацыяй манеўровых лакаматываў, аўтаматычна фіксаваць час пачатку і заканчэння манеўровых аперацый, улічваць пройдзеную лакаматывам адлегласць і колькасць вагонаў, якія перамяшчаюцца, а таксама вызначаць загрузку і прадукцыйнасць манеўровага лакаматыва.
Пілотны праект рэалізаваны ў 2021 годзе на станцыі Сцяпянка Мінскага аддзялення Беларускай чыгункі, дзе АРМ ДСЦ было апрабавана і ў цяперашні час укаранёна ў прамысловую эксплуатацыю.
АРМ ДСЦ дазваляе палепшыць сістэму арганізацыі работы манеўровых лакаматываў, павысіць аператыўнасць і дакладнасць аналізу іх работы і, як следства, забяспечыць больш эфектыўнае нарміраванне патрабаванага парку цеплавозаў і рацыянальнае выкарыстанне паліўна-энергетычных рэсурсаў.
У цяперашні час ідзе падрыхтоўка комплекснага плана па ўкараненні дадзенай сістэмы на станцыях Беларускай чыгункі. Плануецца, што сістэмай АРМ ДСЦ будуць ахоплены ў першую чаргу ўсе чыгуначныя вузлы, а таксама ўсе буйныя станцыі БЧ, на якіх вырабляецца манеўровая работа.
Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ
Да спісу навін за 2021 год