Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка адрамантуе каля 250 км пуці

27 сакавіка 2020

На пасяджэнні тэхніка-эканамічнага савета Беларускай чыгункі, які прайшоў у рэжыме відэаканферэнцыі, падвялі вынікі працы ў пуцявой гаспадарцы за 2019 год, а таксама намецілі планы на 2020 год.

Пуць з'яўляецца адным з найважнейшых складальнікаў інфраструктуры чыгункі. У гэтым годзе на беларускай магістралі ўсімі відамі рамонту плануецца адрамантаваць каля 250 км пуці, а таксама правесці капітальны рамонт 29 штучных збудаванняў.

Акрамя таго, у планах чыгункі замяніць 239 камплектаў стрэлачных пераводаў новымі, з іх 210 – на жалезабетоннай аснове.

Будзе ажыццёўлена кладка 180 км пляцей бязстыкавага пуці, што дазволіць зменшыць знос рэек і хадавых частак рухомага саставу, забяспечыць плыўнасць ходу і аказаць станоўчы ўплыў на павышэнне камфорту пасажыраў. На гэтыя мэты плануецца накіраваць каля 150 млн рублёў.

Для выканання работ па наяўнаму саставу i рамонту чыгуначнага пуці, забеспячэння бяспекі руху цягнікоў на Беларускай чыгунцы эксплуатуецца 428 адзінак спецыяльнага чыгуначнага рухомага саставу.

У тым ліку, у наяўнасці маюцца тры камп'ютэрызаваныя вагона-пуцівымярыцеля, якія ажыццяўляюць бесперапыннае вымярэнне і рэгістрацыю геаметрычных параметраў рэйкавай каляі, выяўляюць і ацэньваюць няспраўнасці па кантраляваных параметрах з выдачай, пры неабходнасці, абмежаванні хуткасці руху цягнікоў.

Тры вагона-дэфектаскопа, адзін з якіх закуплены ў 2019 годзе. Дадзены сучасны вагон абсталяваны сістэмай візуальнага выяўлення няспраўнасцяў верхняй будовы пуці і высакахуткаснай сістэмай вымярэння параметраў пуці.

У сакавіку 2020 года на Беларускую чыгунку паступіў інавацыйны дыягнастычны комплекс для аўтаматызаванай ацэнкі стану аб'ектаў інфраструктуры, які дазваляе кантраляваць больш за сто розных яе параметраў. Ён выконвае вымярэнні ў аўтаматызаваным рэжыме, фіксуючы іх у базе з дапамогай спецыялізаванага праграмнага забеспячэння. Выкарыстанне дадзенага комплексу дасць магчымасць удасканаліць сістэму дыягностыкі і забяспечыць усебаковы кантроль стану тэхнічных аб'ектаў усёй чыгуначнай інфраструктуры. Таксама адным з найважнейшых адрозненняў комплексу з'яўляецца магчымасць правядзення шырокага пераліку вымярэнняў за адзін рэйс, пры поўным выключэнні ўплыву чалавечага фактару на вынікі праверкі.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2020 год