Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка працягвае працу па ўкараненні сучасных лічбавых тэхналогій

28 лютага 2020

У 2020 годзе адным з прыярытэтных напрамкаў Беларускай чыгункі з'яўляецца аптымізацыя і ўдасканаленне бізнес-працэсаў на аснове ўкаранення сучасных лічбавых тэхналогій.

Асаблівая ўвага надаецца ўкараненню мікрапрацэсарных сістэм чыгуначнай аўтаматыкі і тэлемеханікі. У рамках гэтых інвестыцыйных праектаў вырабляецца замена састарэлых прылад рэлейнай электрычнай цэнтралізацыі і аўтаблакіроўкі на мікрапрацэсарныя. Гэтую працу БЧ ажыццяўляе ў рамках развіцця інфраструктуры і электрыфікацыі ўчасткаў Асіповічы–Жлобін–Гомель, Жлобін–Калінкавічы.

Усяго за апошнія гады Беларуская чыгунка ўвяла ў эксплуатацыю мікрапрацэсарную цэнтралізацыю на 18 станцыях. На больш за 200 км чыгуначных ліній праведзена замена рэлейнай аўтаблакіроўкі на мікрапрацэсарную.

Нагадаем, яркім прыкладам маштабнай мадэрнізацыі інфраструктуры стаў увод у эксплуатацыю прылад мікрапрацэсарнай цэнтралізацыі ў Жлобінскім чыгуначным вузле. Дадзены праект за апошнія гады стаў адным з самых значных на Беларускай чыгунцы і ўнікальным для ўсёй «прасторы 1520».

Падчас пераключэння на МПЦ станцыі Жлобін, а гэта – 250 светлафораў, звыш 180 стрэлачных перакладаў, рух цягнікоў не спыняўся ні на хвіліну.

У 2019 годзе ўведзена ў эксплуатацыю 1-я чарга аб'екта «Мікрапрацэсарная цэнтралізацыя Калінкавіцкага вузла».

У 2020 годзе БЧ працягне рэалізацыю гэтага праекта «Мікрапрацэсарная цэнтралізацыя Калінкавіцкага вузла, 2-я чарга», а таксама шэраг іншых, сярод якіх: «Мікрапрацэсарная цэнтралізацыя Гомельскага вузла, 4-я чарга», «Мадэрнізацыя прылад электрычнай цэнтралізацыі і аўтаблакіроўкі на ўчастку Жлобін–Калінкавічы–Славечна, 2-я чарга». На дадзеныя праекты плануецца накіраваць каля 33 млн рублёў.

У цяперашні час Беларуская чыгунка завяршае работы па ўкараненні МПЦ Калінкавіцкага вузла. У ходзе рэалізацыі праекта будзе ўключана ў МПЦ 168 стрэлачных пераводаў. Таксама заменена кабельная сетка і ўсе падлогавыя прылады сігналізацыі, цэнтралізацыі і блакіроўкі (СЦБ). У тым ліку ўжыта новае падлогавае абсталяванне: ацынкаваныя святлафорныя мачты і падставы святлафораў; галоўкі святлафораў з палімерных матэрыялаў, не схільных карозіі і якія не патрабуюць афарбоўкі; святлодыёдныя святлааптычныя сістэмы, якія значна паляпшаюць бачнасць сігналаў пры неспрыяльных умовах надвор'я. Пульты дзяжурных па станцыі мяняюцца на АРМы.

Пасля завяршэння работ па ўкараненні МПЦ Калінкавіцкага вузла на Беларускай чыгунцы будзе звыш адной тысячы стрэлачных пераводаў, уключаных у МПЦ.

Сістэма электрычнай цэнтралізацыі забяспечвае кіраванне стрэлкамі і святлафорамі. Яна прызначана для кіравання рухам цягнікоў і манеўровай працай на станцыі. Мікрапрацэсарная цэнтралізацыя (МПЦ) уяўляе сабой шматузроўневую аўтаматызаваную сістэму, якая выконвае такія функцыі, як тэхнічнае дыягнаставанне і маніторынг прылад з вызначэннем прададказных станаў, архіваванне падзей, інтэграцыя з дыспетчарскай цэнтралізацыяй і іншыя.

Усяго ў 2020 годзе Беларуская чыгунка на інвестыцыйныя праекты плануе накіраваць каля 500 млн рублёў.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2020 год