Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка за час калядных святаў перавезла амаль 500 тысяч пасажыраў

09 студзеня 2020

Беларуская чыгунка з 30 снежня 2019 года па 07 студзеня 2020 года перавезла 491 247 пасажыраў у цягніках з нумараванымі месцамі. Гэта на 0,4% больш у параўнанні з аналагічным перыядам у сезоне 2018/2019.

Цягнікамі міжрэгіянальных ліній і рэгіянальных ліній бізнес-класа перавезена 289 893 пасажыра, а цягнікамі міжнародных ліній - 201 354 пасажыра.

У 2019 годзе Беларуская чыгунка вялікую ўвагу надавала пытанням павышэння якасці арганізацыі пасажырскіх перавозак.

Працягвалася абнаўленне рухомага складу. У 2019 годзе набыта тры шестивагонных дызель-цягніка серыі ДП6, а таксама 30 пасажырскіх вагонаў.

Праводзілася работа па ўдасканаленні тарыфнай палітыкі. У мэтах прыцягнення пасажыраў на чыгуначны транспарт была ўкаранёна сістэма дынамічнага кіравання тарыфамі і стымулявання попыту ў купэйных вагонах і вагонах СВ на асобныя цягнікі, якія курсіруюць у міжнародных зносінах з Расійскай Федэрацыяй. Дадзеная сістэма дазваляе пасажырам пры своечасовым планаванні паездкі аформіць праязныя дакументы са скідкай да 25%. З кастрычніка 2019 года арганізаваны продаж праязных дакументаў па ўнутраным тарыфе пры накіраванні пасажыраў у межах Расійскай Федэрацыі, Казахстана, Кыргызскай Рэспублікі.

За 2019 год паслугамі Кантакт-цэнтра Беларускай чыгункі па пытаннях арганізацыі пасажырскіх перавозак скарысталася больш за 2 260 000 чалавек па 5 каналах сувязі: тэлефонная, электронная пошта, афіцыйны інтэрнет-сайт Беларускай чыгункі, аўдыё- і відэасувязь праз даведачныя тэрміналы, месенджары.

Працягвалася работа па ўкараненні сучасных інфармацыйных тэхналогій. З чэрвеня 2019 года ўпершыню ў краінах СНД Беларуская чыгунка сумесна з ААТ «БПС-Сбербанк» укараніла ў цягніках гарадскіх ліній сістэму аплаты праезду з выкарыстаннем бескантактавых банкаўскіх плацежных картак, а таксама смартфонаў, смарт-гадзіннікаў і іншых мабільных прылад.

Распрацаваны і ўкаранёны новы раздзел «Паслугі пасажырам» на карпаратыўным сайце, а таксама мабільны дадатак «БЧ. Мой поезд» для афармлення электронных праязных дакументаў (білетаў) на цягнікі з нумараванымі і ненумараванымі месцамі, якія са снежня 2019 года сталі даступныя для шырокага круга карыстальнікаў.

Усяго за 2019 год на сайце Беларускай чыгункі было аформлена больш за 3 млн электронных праязных дакументаў (білетаў) на цягнікі з нумараванымі месцамі.

З мэтай далейшага развіцця каналаў самаабслугоўвання ў 2019 годзе ўкаранёны 70 тэрміналаў для продажу праязных дакументаў (білетаў) на цягнікі з ненумараванымі месцамі з пашыраным функцыяналам. Новыя тэрміналы самаабслугоўвання прымаюць аплату наяўнымі грашыма, а таксама з выкарыстаннем бескантактавых плацежных картак, у тым ліку банкаў нерэзідэнтаў Рэспублікі Беларусь. Інтэрфейс тэрміналаў дазваляе афармляць білеты на 3 мовах (беларускай, рускай і англійскай). З выкарыстаннем тэрміналаў самаабслугоўвання у 2019 годзе аформлена 1,8 млн праязных дакументаў.

Работа па далейшаму развіццю і павышэнню якасці абслугоўвання пасажыраў будзе працягнутая на беларускай магістралі і ў 2020 годзе.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2020 год