Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларускай чыгунцы 27 снежня споўніцца 157 гадоў

26 снежня 2019

Напярэдадні ў Палацы культуры і спорту чыгуначнікаў Начальнік Беларускай чыгункі Уладзімір Марозаў уручыў 154 перадавікам вытворчасці вышэйшыя галіновыя ўзнагароды: знакі «Ганаровы чыгуначнік», «Выдатнiк Беларускай чыгункi», «За добрасумленную працу на Беларускай чыгунцы» I і II ступені.

У сваім выступленні Начальнік чыгункі падзякаваў усім узнагароджаным за актыўную жыццёвую пазіцыю, напорыстасць, аптымізм і адданасць прадпрыемству, адзначыў важнасць укладу прадстаўніка кожнай чыгуначнай прафесіі ў дасягненне агульнай мэты – павышэнне якасці чыгункай паслуг, якія прадстаўляюцца пасажырам і грузаўладальнікам, забеспячэнне бяспечных перавозак. Для гэтага неабходныя пастаянныя ўкладанні ў абнаўленне рухомага саставу, пуці, сістэм СЦБ і сувязі, электрыфікацыі. Як паведаміў Уладзімір Марозаў, у 2019 годзе на рэалізацыю інвестыцыйных праектаў Беларускай чыгункай было накіравана каля 600 млн рублёў.

У гэтым годзе на Беларускай чыгунцы ўдалося рэалізаваць шэраг значных праектаў па развіцці інфраструктуры, грузавых тэрміналаў і абнаўленню рухомага саставу. Актыўна ўкараняліся сучасныя інфармацыйныя тэхналогіі ў пасажырскім комплексе.

Працягнулася праца па электрыфікацыі ўчастка Жлобін–Калінкавічы. Рэалізацыя гэтага праекта дасць магчымасць давесці долю электрыфікаваных чыгуначных участкаў да 25% ад агульнай працягласці чыгуначных ліній.

Завершана мадэрнізацыя кантэйнернага тэрмінала станцыі Брэст-Паўночны, што дазволіла павялічыць яго сярэднедзённую перапрацоўчую здольнасць па перагрузкі кантэйнераў у 1,5 разы, а плошчы захоўвання кантэйнераў па перагрузкі кантэйнераў у 2 разы. У выніку гэтага павысілася прывабнасць і канкурэнтаздольнасць транспартнага калідора па перагрузкі кантэйнераў Усход–Захад-Усход праз Брэст.

Ідучы ў нагу з часам, Беларуская чыгунка актыўна развівае цыфравізацыю грузавой і камерцыйнай працы, аснову якой складае аўтаматызаваная сістэма «Электронная перавозка». У выніку мэтанакіраванай дзейнасці ў гэтым кірунку сёння ўжо вядзецца праца па электронных перавозачных дакументах з чыгуначнымі кампаніямі Расіі, Літвы і Латвіі.

19 снежня адбылося ўрачыстае адкрыццё Цэнтра кіравання перавозкамі Беларускай чыгункі. Гэта важнейшы аб'ект на беларускай магістралі, лічбавы тэхналагічны комплекс, які закліканы забяспечыць кіраванне працэсам перавозак і працай інфраструктуры чыгункі ў цэлым.

Была працягнутая праца па абнаўленні рухомага саставу. У 2019 годзе Беларуская чыгунка закупіла 1976 грузавых і 30 пасажырскіх вагонаў, акрамя таго, на магістраль паступілі 3 дызель-цягніка ДП6, на працягу 2020 года на чыгунку паступіць яшчэ 3 адзінкі цягнікоў ДП6. Таксама ў бягучым годзе чыгункай быў заключаны дагавор з кампаніяй «Штадлер Мінск» на пастаўку да 2021 года 10 сучасных электрацягнікоў пяцівагоннай састаўнасці для міжрэгіянальных ліній бізнес-класа.

Нямала было зроблена і для пасажыраў Беларускай чыгункі ў частцы ўкаранення інфармацыйных тэхналогій. З чэрвеня 2019 года ўпершыню ў краінах СНД на чыгуначным транспарце арганізавана аплата праезду з дапамогай бескантактавых банкаўскіх плацёжных картак у цягніках гарадскіх ліній. У снежні гэтага года быў запушчаны мабільны дадатак «БЧ. Мой поезд» і абноўлены раздзел «Паслугі пасажырам» на афіцыйным сайце чыгункі www.rw.by па продажы білетаў на цягнікі з нумараванымі і ненумараванымі месцамі.

Урачыстыя мерапрыемствы з нагоды Дня нараджэння беларускай магістралі праходзяць у гэтыя дні на ўсіх аддзяленнях чыгункі. Усяго больш за 500 лепшых прадстаўнікоў сваіх працоўных калектываў былі адзначаны вышэйшымі галіновымі ўзнагародамі.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2019 год