Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Начальнік Беларускай чыгункі Уладзімір Марозаў прыме ўдзел у XXVIII Пленарным пасяджэнні міжнароднай асацыяцыі «Каардынацыйны Савет па Транссібірскіх перавозках» (КСТП)

17 верасня 2019

19-20 верасня ў г Нур-Султане (Рэспубліка Казахстан) пройдзе XXVIII Пленарнае пасяджэнне міжнароднай асацыяцыі «Каардынацыйны Савет па Транссібірскіх перавозках» (КСТП).

У ходзе работы пасяджэння будуць разгледжаны пытанні па грузавых перавозках і перспектывы развіцця транспартнага калідора «Транссіб», а таксама меры па павышэнню эфектыўнасці кантэйнерных перавозак ва ўмовах глабальнай канкурэнцыі. Да абмеркавання праблематыкі запрошаны паўнамоцныя прадстаўнікі дзяржаўных міністэрстваў і ведамстваў, чыгуначных, суднаходных кампаній СНД, Балтыі, Еўропы і Азіі, марскіх партоў і кампаній, якія маюць дачыненне да чыгуначным і марскім перавозкам. Усяго ў пасяджэнні прымуць удзел больш за 250 дэлегатаў з 30 краін.

Традыцыйна ў мерапрыемстве прымуць удзел найбольш уплывовыя міжнародныя транспартныя арганізацыі: Еўрапейская эканамічная камісія ААН (UNECE), ЭСКАЦА ААН (UNESCAP), Арганізацыя супрацоўніцтва чыгунак (АСЧ), Міжнародны саюз чыгунак (UIC), Міжнародны камітэт па чыгуначным транспарце (CIT), Міжнародная федэрацыя экспедытарскіх асацыяцый (FIATA).

Рашэнні, якія будуць прыняты ў ходзе работы чарговага XXVIII Пленарнага пасяджэння КСТП, вызначаць задачы КСТП на наступны год у частцы павышэння канкурэнтаздольнасці транссібірскага маршруту, развіцця інфармацыйных тэхналогій на транспарце і гарманізацыі міжнароднага транспартнага права.

Беларуская чыгунка з'яўляецца сувязным звяном паміж Транссібам і чыгуначнай сеткай краін Усходняй і Заходняй Еўропы. Сёння з удзелам Беларускай чыгункі ў зносінах Азія–Еўропа–Азія перавозкі ажыццяўляюцца па асноўных еўраазіяцкіх калідорах з выкарыстаннем Транссібірскай магістралі: праз Забайкальск і Манголію, а таксама па Трансазіатскаму маршруту – праз Достык і Алтынколь транзітам праз Казахстан.

Вялікая ўвага на чыгунке надаецца развіццю перавозак грузаў у кантэйнерах. За 8 месяцаў 2019 года агульны аб'ём транспарціроўкі грузаў у кантэйнерах па Беларускай чыгунцы склаў 459,5 тыс. кантэйнераў у ДФЭ або 118,2% да аналагічнага перыяду 2018 года. Таксама вялікая ўвага надаецца развіццю тэрмінальнай гаспадаркі на беларуска-польскіх памежных пераходах. Аб'ём перавозак кантэйнераў за 8 месяцаў 2019 года ў зносінах Усход–Захад–Усход склала 292,9 тыс. кантэйнераў у ДФЭ, або 111,2% да аналагічнага перыяду 2018 года.

З мэтай развіцця інфраструктуры і павелічэння перапрацоўчай здольнасці Брэсцкага чыгуначнага вузла, а таксама для арганізацыі паскоранага пропуску кантэйнерных цягнікоў у зносінах Усход–Захад–Усход у бягучым годзе завершана мадэрнізацыя кантэйнернага тэрмінала на станцыі Брэст-Паўночны. Гэта дазволіць павялічыць сярэднясутачную перапрацоўчую здольнасць па перагрузцы кантэйнераў у 1,5 разы, плошчы захоўвання кантэйнераў – у 2 разы.

Асаблівае значэнне для Беларускай чыгункі мае развіццё экспартных перавозак у Кітай. Маецца значны патэнцыял у рамках фарміравання лагістыкі знешнегандлёвых паставак у зносінах з Беларуска-Кітайскім індустрыяльным паркам «Вялікі Камень» – сумесным праектам Беларусі і Кітая. За 8 месяцаў 2019 года аб'ём кантэйнерных перавозак па Беларускай чыгунцы ў зносінах Кітай–Еўропа–Кітай склаў 207,7 тыс. кантэйнераў у ДФЭ, або 104,7% да аналагічнага перыяду 2018 года.



Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2019 год