Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка працягвае абнаўленне парку маторвагоннага рухомага саставу. 5 ліпеня на чыгунку прыбыў першы 6-вагонны дызель-цягнік ДП6 вытворчасці польскай кампаніі «PESA Bydgoszcz SA»

05 ліпеня 2019

Дызель-цягнік серыі ДП6 набыты ў рамках рэалізацыі Дзяржаўнай праграмы развіцця транспартнага комплексу Рэспублікі Беларусь на 2016—2020 гады.

У бліжэйшы час спецыялісты кампаніі PESA правядуць пусканаладачныя работы на зноў прыбыўшым дызель-цягніку. У далейшым рухомаму саставу трэба прайсці прыёмачныя і сертыфікацыйныя выпрабаванні, пасля чаго пачнецца яго эксплуатацыя з пасажырамі. У сапраўдны момант на Беларускую чыгунку пастаўлены першы дызель-цягнік. На працягу 2019 года на Беларускую чыгунку плануецца пастаўка яшчэ двух шасцівагонных дызель-цягнікоў, а ў 2020 годзе — трох дызель-цягнікоў ДП6. Набыццё дадзенага рухомага саставу ажыццяўляецца пры фінансавай падтрымцы ТАА «АСБ Лізінг».

У шасцівагонным дызель-цягніку ДП6 маецца 311 стацыянарных месцаў для сядзення, у тым ліку 25 месцаў першага класа. Канструкцыйная хуткасць руху цягніка — 140 км/г. Новы рухомы састаў адпавядае сучасным патрабаванням бяспекі руху і камфорту для пасажыраў. Прасторны салон, мяккія крэслы з індывідуальнымі рэгуляваннямі становішча спінкі крэсла і падлакотнікаў, інфармацыйная аўдыё- і відэасістэма для пасажыраў. Усе месцы забяспечаны індывідуальнымі разеткамі для падзарадкі гаджэтаў, таксама ў дызель-цягніку ўстаноўлена абсталяванне для забеспячэння доступу да бесправаднога інтэрнэту па сістэме Wi-Fi і да бартавога медыя-сервера. У салоне маецца шматфункцыянальная зона для перавозкі пасажыраў з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі, пасажыраў з дзіцячымі каляскамі, веласіпедамі і буйным багажом.

У кожным вагоне ўсталявана сістэма кандыцыянавання паветра, прадугледжана прылада цеплавых завес уваходных дзвярэй, якая перашкаджае паступленню халоднага паветра звонку і выхаду цёплага паветра з салонаў. Паніжаныя падлога і дзверы, абсталяваныя высоўнымі прыступкамі, робяць працэс пасадкі пасажыраў максімальна хуткім і зручным. Дзверы адчыняюцца па націску спецыяльных кнопак, пры гэтым у мэтах бяспекі дзверы блакіруюцца падчас руху цягніка. Для пасадкі і высадкі пасажыраў з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі прадугледжаны адкідныя трапы. У цягніку ўсталявана чатыры туалетных комплексы вакуумнага тыпу, адзін з іх прыстасаваны для пасажыраў з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі, а таксама абсталяваны пеленальным столікам.

Набыццё сучаснага маторвагоннага рухомага саставу звязана з рэалізацыяй новага фармату пасажырскіх перавозак. Ён прадугледжвае арганізацыю перавозак пасажыраў паміж абласнымі цэнтрамі камфартабельнымі дызель- і электрацягнікамі, што вызваляе з эксплуатацыі вагоны лакаматыўнай цягі і цягавы рухомы састаў. Пры гэтым акцэнт зроблены на перавозкі ў дзённы час.

У цяперашні час сучасныя электра-і дызель-цягнікі міжрэгіянальных ліній бізнес-класа курсіруюць па маршрутах Мінск—Брэст, Мінск—Гомель, Мінск—Гродна, Мінск—Полацк, Магілёў—Гомель і Магілёў—Полацк. Плануецца, што дызель-цягнікі ДП6, якія закупляюцца, будуць ажыццяўляць перавозкі пасажыраў па маршрутах міжрэгіянальных ліній бізнес-класа Мінск—Віцебск, Мінск—Гродна і Мінск—Магілёў.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2019 год