Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

12 снежня ў Маскве ў Пасольстве Рэспублікі Беларусь у Расійскай Федэрацыі Беларуская чыгунка праводзіць Круглы стол «Транзітны патэнцыял Рэспублікі Беларусь у забеспячэнні перавозак расійскіх знешнегандлёвых грузаў». Мерапрыемства арганізавана Беларускай

07 снежня 2018

12 снежня ў Маскве ў Пасольстве Рэспублікі Беларусь у Расійскай Федэрацыі Беларуская чыгунка праводзіць Круглы стол «Транзітны патэнцыял Рэспублікі Беларусь у забеспячэнні перавозак расійскіх знешнегандлёвых грузаў». Мерапрыемства арганізавана Беларускай чыгункай пры падтрымцы Пасольства Рэспублікі Беларусь.

Беларуская чыгунка традыцыйна ў канцы года арганізуе ў Маскве Круглы стол. Галоўнай мэтай якога з'яўляецца прыцягненне дадатковых аб'ёмаў перавозак грузаў у зносінах Беларусь—Расія, прэзентацыя і азнаямленне грузаўладальнікаў, экспедытарскіх і аператарскіх кампаній з тарыфнай палітыкай БЧ на 2019 фрахтавы год, дэманстрацыя транзітнага патэнцыялу Рэспублікі Беларусь у забеспячэнні перавозак расійскіх знешнегандлёвых грузаў, а таксама азнаямленне з транспартна-экспедиционной дзейнасцю і магчымасцямі дзяржаўнага прадпрыемства «Белінтэртранс — транспартна-лагістычны цэнтр» Беларускай чыгункі.

У мерапрыемстве прыме ўдзел Начальнік Беларускай чыгункі Уладзімір Марозаў, прадстаўнікі Пасольства Рэспублікі Беларусь у Расійскай Федэрацыі, кіраўнікі і прадстаўнікі структурных падраздзяленняў ААТ «РЖД», АТ «ОТЛК ЕРА», расійскіх грузаадправіцеляў.

На рынку чыгуначных паслуг прасторы каляіны 1520 найважнейшым фактарам, якія фармуюць грузавую базу для транзітных перавозак, з'яўляецца гандлёва-эканамічны патэнцыял Расійскай Федэрацыі.

Па выніках працы за 10 месяцаў 2018 года перавозкі грузаў у зносінах з Расійскай Федэрацыяй склалі 58,3 млн тонаў грузаў або 113,7% да аналагічнага перыяду 2017 года, у тым ліку транзіт складае 36,5 млн тон або 126,1% да аналагічнага перыяду 2017 года, вываз 11,7 млн тон або 84,0% да аналагічнага перыяду 2017 года, увоз 10,0 млн тон або 120,6% да аналагічнага перыяду 2017 года.

Прыярытэтнай задачай Беларускай чыгункі для рэалізацыі транзітнага патэнцыялу і забеспячэння транзітнай прывабнасці Рэспублікі Беларусь з'яўляецца мадэрнізацыя чыгуначнай інфраструктуры ў рамках II і IX Міжнародных транспартных калідораў.

Развіццё беларускага ўчастка II Міжнароднага транспартнага калідора беларуская магістраль ажыццяўляе ў мэтах павелічэння хуткасці руху пасажырскіх і грузавых цягнікоў, пашырэння магчымасцяў дарогі па апрацоўцы транзітных грузапатокаў, у тым ліку з улікам перспектыў рэалізацыі канцэпцыі «Эканамічны пояс Шаўковага шляху» і іншых праектаў, якія фарміруюць грузапатокі ў напрамку Усход—Захад—Усход.

У цяперашні час рэалізуецца інвестыцыйны праект па рэканструкцыі кантэйнернага тэрмінала на станцыі Брэст-Паўночны. Завяршыць усе работы плануецца да канца 2019 года. Таксама праводзіцца работа па развіцці інфраструктуры станцый Брузгі і Свіслач.

Дарога штогод абнаўляе парк рухомага саставу, актыўна працягвае працу па электрыфікацыі участкаў. У планах дарогі штогод электрыфікаваць парадку 60 км, а да 2030 года цалкам электрыфікаваныя асноўныя грузанапружаныя ўчасткі чыгуначных ліній, каб максімальна выкарыстоўваць эканамічную эфектыўнасць перавозкі грузаў і пасажыраў на электравознай цязе.

У мэтах удасканалення метадаў мытнага афармлення грузаў пры арганізацыі перавозак Беларускай чыгункай актыўна прымяняюцца электронныя формы дакументаў.

Нагадаем, што пачаткам і першым транзітным «электронным» кірункам у практыцы чыгуначных зносін на прасторы каляіны 1520 стаў кірунак Расія—Беларусь—Літва Расія (Калінінградская вобласць), які быў здзейснены ў снежні 2016 года.

З 10 снежня бягучага года Беларуская чыгунка сумесна з чыгуначнымі кампаніямі Расіі і Латвіі пачала ажыццяўляць лічбавыя беспапяровыя транзітныя перавозкі парожніх прыватных вагонаў у зносінах Латвія—Беларусь—Расія і назад.

Развіваецца супрацоўніцтва і ў галіне арганізацыі пасажырскіх перавозак. У зносінах з ААТ «РЖД» графікам на 2018/2019 гады прадугледжана курсіраванне 22 пар цягнікоў фарміравання Беларускай чыгункі. У міжнародных перавозках Беларускай чыгункі парадку 69% аб'ёму прыпадае на Расійскую Федэрацыю. Асноўны пасажырапаток у зносінах з Расійскай Федэрацыяй сфарміраваны ў напрамку Масквы (больш за 61%) і Санкт-Пецярбурга (больш за 19%). Транзітнымі цягнікамі фарміравання ААТ «РЖД» праз Беларускую чыгунку за 11 месяцаў 2018 года перавезена на 6,1% пасажыраў больш, чым за аналагічны перыяд 2017 года.

З 12 снежня ў новым графіку на 2018/2019 гады ўпершыню прызначаны цягнік № 328/327 Мінск—Казань фарміравання Беларускай чыгункі, у якім прадугледжаны бесперасадачныя вагоны Гомель—Казань і Брэст—Казань. Маршрут цягніка будзе пралягаць праз буйныя адміністрацыйныя і турыстычныя цэнтры Расійскай Федэрацыі: Смаленск, Тула, Ражск, Пенза, Сызрань і Ульянаўск.

Удзел у рабоце Круглага стала па папярэдняй рэгістрацыі, якую можна зрабіць на сайце БЧ www.rw.by.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2018 год