Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Дэлегацыя Беларускай чыгункі прыме ўдзел у 69-м пасяджэнні Савета па чыгуначным транспарце дзяржаў-удзельніц Садружнасці

16 кастрычніка 2018

Дэлегацыю Беларускай чыгункі ўзначаліць Начальнік дарогі Уладзімір Марозаў.

69 пасяджэнне Савета па чыгуначным транспарце дзяржаў-удзельніц Садружнасці пройдзе ў Маскве 18—19 кастрычніка бягучага года.

У Маскве збяруцца члены Савета — кіраўнікі чыгуначных адміністрацый з Азербайджана, Арменіі, Беларусі, Казахстана, Кіргізіі, Малдовы, Расіі, Таджыкістана, Туркменістана, Узбекістана, Украіны. Таксама асацыяваныя члены Савета — кіраўнікі чыгуначных адміністрацый Балгарыі, Грузіі, Латвіі, Фінляндыі, у адпаведнасці з Палажэннем аб Савеце — кіраўнікі чыгуначных адміністрацый Літвы, Эстоніі і Старшыня Дырэкцыі Савета па чыгуначным транспарце дзяржаў-удзельніц Садружнасці. Назіральнікі пры Савеце — прадстаўнікі чыгуначнай адміністрацыі Ісламскай Рэспублікі Іран і Міжнароднай Канфедэрацыі прафсаюзаў чыгуначнікаў і транспартных будаўнікоў, прадстаўнік Выканаўчага камітэта СНД. Старшынстваваць на пасяджэнні будзе Старшыня Савета, генеральны дырэктар — старшыня праўлення адкрытага акцыянернага таварыства «Расійскія чыгункі" О. В. Белазёраў.

Праграмай мерапрыемства прадугледжаны разгляд 12 пытанняў, сярод якіх: аб выкананні рашэнняў шэсцьдзесят восьмага пасяджэння Савета і выніках эксплуатацыйнай працы сеткі чыгунак за дзевяць месяцаў 2018 года. Аб выніках працы пасажырскага комплексу ў міжнародных зносінах за дзевяць месяцаў 2018 года. Аб распрацоўцы графіка руху цягнікоў, плана фарміравання грузавых цягнікоў і плана фарміравання вагонаў з кантэйнерамі ў міжнародных зносінах на 2018/2019 год. Аб выніках перапісу грузавых вагонаў, праведзенага ў маі 2018 года, і папярэднія вынікі перапісу кантэйнераў, праведзеныя ў верасні 2018 года. Аб тарыфнай палітыцы чыгунак на перавозкі грузаў у міжнародных зносінах на 2019 фрахтавы год і шэраг іншых важных пытанняў.

Беларуская чыгунка прымае актыўны ўдзел у рабоце Савета. На сучасным этапе беларуская магістраль імкнецца максімальна спрасціць і паскорыць праходжанне транзітных грузаў па тэрыторыі краіны. Удасканальваюцца мытныя і памежныя працэдуры, укараняецца праграмнае забеспячэнне, якое дазваляе фармаваць электронныя перавозачныя дакументы і весці электронны абмен дадзенымі паміж чыгункамі Беларусі, Расіі, Польшчы, Украіны, Літвы, Латвіі.

Асноўныя прыярытэты развіцця беларускай магістралі — мадэрнізацыя інфраструктуры, перш за ўсё, у рамках II-га і IX-га Агульнаеўрапейскіх транспартных калідораў, абнаўленне рухомага саставу, аптымізацыя кантролю перамяшчэння грузаў праз мяжу і скарачэнне тэрмінаў іх мытнага афармлення, укараненне сучасных інфармацыйных тэхналогій.

Інфраструктура дарогі дазваляе штосутачна прымаць і адпраўляць па міждзяржаўных стыковых пунктах больш за 160 пар цягнікоў. За кошт аптымізацыі тэхналогіі пропуску маршрутная хуткасць асобных кантэйнерных цягнікоў у рамках II-га Агульнаеўрапейскага транспартнага калідора дасягае да 1400 км/суткі, што з'яўляецца адным з лепшых паказчыкаў на сеткі дарог краін СНД і Балтыі.

За перыяд студзень‑верасень 2018 года праз беларуска-польскія памежныя пераходы з удзелам усіх перавозчыкаў перавезена 10.3 мільёна тон грузаў (115% да 2017 года).

Для аказання кліентам якасных канкурэнтаздольных паслуг на ўсім маршруце следавання грузаў у міжнародных зносінах Беларускай чыгункай створана сучасная разгалінаваная лагістычная сетка. Афіцыйным экспедытарам БЧ — дзяржаўным прадпрыемствам «БТЛЦ» — заснаваны даччыныя кампаніі ў Германіі, Літве і Расіі з філіяламі ў Польшчы, Турцыі, Кітаі.

Рэалізуецца інвестыцыйны праект па рэканструкцыі кантэйнернага тэрмінала на станцыі Брэст-Паўночны. Завяршыць усе работы плануецца ў 2019 годзе. Праводзіцца работа па развіцці інфраструктуры станцый Брузгі (памежны пераход Брузгі—Кузніца Беластоцкая) і Свіслач (памежны пераход Свіслач—Семянуўка).

У 2018 годзе праз дадзеныя памежныя пераходы арганізаваны новыя маршруты прытрымлівання кантэйнерных цягнікоў у зносінах Кітай-Еўропа-Кітай.

У рамках удзелу ў ініцыятыве Кітайскай Народнай Рэспублікі «Адзін пояс. Адзін шлях» БЧ праводзіць паслядоўную працу па арганізацыі кантэйнерных перавозак у зносінах з Кітаем, у першую чаргу з чыгуначнымі адміністрацыямі Расіі, Казахстана па стварэнні канкурэнтаздольных тарыфных умоў, а таксама з АТ «ОТЛК ЕРА», ПАО «Транскантэйнер».

Для павышэння якасці абслугоўвання пасажыраў мадэрнізуюцца вакзальныя комплексы, укараняюцца сучасныя інфармацыйныя тэхналогіі.

Усяго па Беларускай чыгунцы ў міжнародных зносінах перавезена за студзень‑верасень бягучага года 2,9 млн пасажыраў, што складае 101,3% да аналагічнага перыяду мінулага года.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2018 год