Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Двухбаковыя перамовы Начальніка Беларускай чыгункі Уладзіміра Марозава і Маскоўскай чыгункі філіяла ААТ «РЖД» Уладзіміра Молдавера пройдуць 31 сакавіка ў Мінску

30 сакавіка 2017

У ходзе мерапрыемства бакі абмяркуюць шэраг актуальных пытанняў двухбаковага супрацоўніцтва, падвядуць вынікі працы за 2016 год і намецяць меры далейшага развіцця ў 2017 годзе.

У 2016 годзе па стыках з Маскоўскай чыгункай перавезена больш за 50 млн тон грузаў. Аналіз грузапатокаў у бягучым годзе сведчыць аб станоўчай дынаміцы развіцця грузавых перавозак на ўзроўні 141,2% да аналагічнага перыяду мінулага года.

За 2016 год у зносінах з Маскоўскай чыгункай перавезена1,9 млн пасажыраў.

Сумесна з расійскімі калегамі праведзена работа па арганізацыі хуткаснага пасажырскага паведамлення. Са снежня 2016 года на напрамку Масква—Брэст—Берлін курсіруе хуткасны цягнік «Стрыж», сфармаваны з вагонаў іспанскай кампаніі «Тальго». Для яго арганізацыі на станцыі Брэст-Цэнтральны Беларускай чыгункі ўведзена ў эксплуатацыю перакладной прылада, якое дазваляе вырабляць пераклад вагонаў з каляіны 1520 мм на каляіну 1435 і назад без замены калясак. Што значна скараціла час праходжання пасажырскіх цягнікоў на беларуска-польскай мяжы — з 137 хвілін да 35 хвілін.

 

Стратэгічнай мэтай для Беларускай чыгункі з'яўляецца мадэрнізацыя магутнасцяў і інфраструктуры, перш за ўсё ў рамках II-га і IX-га Агульнаеўрапейскіх транспартных калідораў.

Беларускія і расійскія чыгуначнікі праводзяць работу па даследаванні інфраструктуры ўчастка Чырвонае—Брэст, што дазволіць без перабудовы пуці павысіць хуткасць руху рухомага саставу.

У рамках развіцця II Агульнаеўрапейскага транспартнага калідора беларуская магістраль працягвае работу па праекце «Падаўжэнне прыёма-адправачных пуцей парку» Б «станцыі Маладзечна да 100 умоўных вагонаў. Гэта дазволіць павялічыць прапускную здольнасць напрамкі Мінск Вільнюс і скараціць час стаянкі транзітных цягнікоў. На станцыі Орша-Цэнтральная ўжо рэалізаваны падобны праект, які спрыяе павелічэнню прапускной здольнасці ў напрамку Смаленска і Мінска.

У цяперашні час рэалізуецца інвестыцыйны праект па электрыфікацыі ўчастка чыгуначнай лініі Маладзечна — Гудагай — дзяржмяжа з Літоўскай Рэспублікай, які плануецца завяршыць у 2017 годзе.

У планах дарогі да 2020 года — электрыфікацыя ўчастка Жлобін—Калінкавічы—Барбараў. Гэта дазволіць арганізаваць скразны рух цягнікоў на электротяге ў межах IX-га Агульнаеўрапейскага транспартнага калідора.

Важнай тэмай сустрэчы стане абмеркаванне пытання аб арганізацыі вытворчага спаборніцтвы паміж калектывамі двух дарог і падпісанне адпаведнага Палажэння.

Актуальнасць яго рэалізацыі з'яўляецца лагічным працягам якая праводзіцца ў рамках Савета па чыгуначным транспарце палітыкі развіцця супрацоўніцтва як на ўзроўні чыгуначных адміністрацый, так і на ўзроўні вытворчых калектываў.

Сімвалічна, што гэтае рашэнне прымаецца ў год 155-годдзя Беларускай чыгункі і 180-годдзя Расійскіх чыгунак.

На думку беларускіх і расійскіх чыгуначнікаў вытворчае суперніцтва дазволіць палепшыць якасць працы, павысіць канкурэнтаздольнасць прадпрыемстваў, абменьвацца тэхналагічным вопытам, прымаць ўзаемавыгадныя рашэнні ў сферы вытворчасці і бізнесу.

Асноўнымі мэтамі які праводзіцца спаборніцтвы стануць выкананне эканамічных паказчыкаў і ўмацаванне вытворчых сувязяў паміж калектывамі чыгунак, а таксама маральнае і матэрыяльнае стымуляванне высокапрадукцыйнай працы.

Вынікі вытворчага спаборніцтвы будуць падводзіць па паказчыках, асноўнымі з якіх з'яўляюцца: выручка ад перавозак, грузаабарот, пасажыраабарот, абарот грузавога вагона, участковая хуткасць руху грузавых цягнікоў, сярэднясутачная прадукцыйнасць лакаматыва. Таксама праход грузавых і пасажырскіх цягнікоў па раскладзе, колькасць затрымак цягнікоў на гарантыйных участках, паступленне i здача пасажырскіх цягнікоў па стыковым пунктах згодна з раскладам, каэфіцыент бяспекі і шэраг іншых.

Пераможцамі будуць прызнаныя працоўныя калектывы, якія пры выкананні сапраўдных умоў забяспечаць тэхналагічную і фінансавую ўстойлівасць працы чыгункі, патрэбнасць насельніцтва і эканомікі рэгіёнаў у чыгуначных перавозках, прыцягненне дадатковых аб'ёмаў работы, павышэння якасці і наменклатуры паслуг, бяспека руху цягнікоў, аховы працы, ўкараненне высокай культуры і эстэтыкі вытворчасці.

Калектыў чыгункі, які прызнаны пераможцам спаборніцтвы ўзнагароджваецца Дыпломам і пераходным Кубкам.
Канчатковае рашэнне па падвядзенні вынікаў вытворчага спаборніцтва паміж калектывамі Маскоўскай і Беларускай чыгунак і прысуджэнні прызавых месцаў будзе прымацца сумеснай Пастановай кіраўніцтва і Дорпрофсожа Беларускай і Маскоўскай чыгункі.

Разгляд пытання аб арганізацыі вытворчага спаборніцтвы пройдзе з удзелам старшыні Дырэкцыі Савета па чыгуначным транспарце — дзяржаў-удзельніц Садружнасці Пятра Кучарэнка, а таксама прадстаўнікоў Маскоўскай чыгункі.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2017 год