Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка распрацавала план мерапрыемстваў па прававой асвеце грамадзян на 2016—2020 гады

27 красавіка 2016

У мэтах прававой асветы грамадзян, павышэння ўзроўню індывідуальнай правасвядомасці і прафілактыкі правапарушэнняў на аб'ектах чыгуначнага транспарту БЧ распрацавала план мерапрыемстваў на 20162020 гады. Ён прадугледжвае 7 асноўных раздзелаў. Гэта правядзенне асабістых прыёмаў грамадзян, удзел у дабрачынных акцыях па аказанні бясплатнай прававой дапамогі сацыяльна неабароненым катэгорыям грамадзян, растлумачэнне пытанняў прымянення норм заканадаўства Рэспублікі Беларусь пры разглядзе зваротаў грамадзян, юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, пытанняў, звязаных з ажыцяўленнем адміністрацыйных працэдур, правядзенне акцый «Гадзіна пасажыра», падчас якіх грамадзян будуць інфармаваць аб мерах бяспекі на аб'ектах чыгуначнага транспарту, знаёміць з правіламі надгляду пасажыраў, а таксама арганізацыя мерапрыемстваў па фарміраванні ў грамадзян здаровага ладу жыцця, размяшчэнне на рэкламных носьбітах БЧ ўсіх тыпаў інфармацыі, прысвечанай папярэджанню правапарушэнняў, выкананню заканадаўства , папулярызацыі прававой культуры.

Трэба адзначыць, што з пачатку гэтага года на Беларускай чыгунцы ўжо праведзены шэраг мерапрыемстваў, накіраваных на прававуя асвету грамадзян.

 

Гэта і дэкада па прафілактыцы дзіцячага траўматызму «Дзеці і бяспека», падчас якой у працоўных калектывах прадпрыемстваў і ва ўстановах адукацыі праводзіцца тлумачальна-прафілактычная работа пра меры бяспекі пры знаходжанні на аб'ектах чыгуначнага транспарту. І рэйды, арганізаваныя сумесна з падатковай інспекцыяй і праваахоўнымі органамі, па выяўленні выпадкаў незаконнага рознічнага гандлю ў цягніках, у рамках якіх грамадзяне дадаткова інфармуюцца аб адказнасці за вядзенне незаконнай прадпрымальніцкай дзейнасці. Гэта і акцыя «Стоп заяц!», Удзельнікі якой раздаюць пасажырам памяткі з правіламі праезду ў цягніках.

Таксама традыцыйным ужо стала правядзенне на Беларускай чыгунцы «Адзінага дня пасажыра», арганізацыя прамых тэлефонных ліній, падчас якіх спецыялісты БЧ адказваюць на пытанні, якія цікавяць пытанні грамадзян.

Што тычыцца фарміравання ў грамадзян здаровага ладу жыцця, то беларуская магістраль надае гэтаму пытанню асаблівую ўвагу. Штогод у арганізацыях Беларускай чыгункі праводзяцца розныя спартыўна-масавыя, фізкультурна-аздараўленчыя і культурныя мерапрыемствы, у якіх прымаюць актыўны ўдзел не толькі работнікі БЧ, але і члены іх сем'яў.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2016 год