Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Чыгункі Беларусі і Расіі перавялі перавозкі парожняга рухомага саставу ў двухбаковых зносiнах на электронны дакументаабарот

21 снежня 2015

Беларуская чыгунка і ААТ «РЖД» перавялі перавозкі уласных і арандаваных парожніх вагонаў праз усе памежныя пераходы ў паведамленні БеларусьРасія (за выключэннем Калінінградскага напрамку) на электронны дакументаабарот. Цяпер пры арганізацыі дадзеных перавозак замест традыцыйных папяровых перавозачных дакументаў выкарыстоўваюцца электронныя накладныя СМГС, падпісаныя электронным лічбавым подпісам (ЭЛП).

Гэта падзея стала важным крокам па пашырэнні сферы прымянення электронных накладных ў міжнародных зносінах, бо да гэтага часу беспапяровыя тэхналогіі пры перавозках парожніх вагонаў паміж Беларуссю і Расіяй выкарыстоўваліся толькі на ўзгодненым палігоне праз адзін стык — ЕзярышчаЗавярэжжа.

Сёння беспапяровыя тэхналогіі таксама з поспехам прымяняюцца пры перавозках у паведамленні з Літвой. У маі 2015 года на электронны дакументаабарот у паведамленні БеларусьЛітва былі пераведзеныя перавозкі парожняга прыватнага рухомага саставу, а з кастрычніка  перевозкі парожніх кантэйнераў, якія не належаць перавозчыку.

 

У цяперашні час чыгуначныя адміністрацыі Беларусі, Літвы і Расіі прапрацоўваюць магчымасць укаранення электроннага дакументаабароту пры арганізацыі транзітных перавозак парожніх прыватных вагонаў у паведамленні РасіяБеларусьЛітваРасія (Калінінградская вобласць).

Пераклад міжнародных чыгуначных перавозак на электронныя юрыдычна значныя дакументы з'яўляецца адным з кірункаў арганізацыйна-тэхналагічных і тэхнічных пераўтварэнняў гаспадаркі грузавой і камерцыйнай працы БЧ, накіраваных на яго аптымізацыю, перш за ўсё ў сферы паскарэння працы і спрашчэння ўзаемадзеяння з кліентурай.

Неабходна адзначыць, што пры ўкараненні інавацыйных тэхналогій у працэсы грузаперавозак як унутры рэспублікі, так і ў міжнародных зносінах Беларуская чыгунка выкарыстоўвае ўласныя тэхнічныя, тэхналагічныя і арганізацыйныя распрацоўкі. Тэхнічную аснову прымянення электронных юрыдычна значных дакументаў у перавозачнай дзейнасці складае спецыялізаваная інфармацыйная сістэма «Электронная перавозка», распрацаваная і эксплуатуемая Цэнтрам абароны інфармацыі БЧ. Для магчымасці выкарыстання электронных дакументаў, створаных у іншым прававым полі, Беларуская чыгунка распрацавала і паспяхова прымяняе на практыцы ўласны комплекс Даверанага трэцяга боку (ДТС).

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2015 год