Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Беларуская чыгунка з 20 ліпеня пераходзіць на новую схему арганізацыі аказання паслуг АС «Электронная перавозка» на аснове web-сэрвісу «Асабісты кабінет»

20 ліпеня 2015

З 20 ліпеня Цэнтр абароны інфармацыі Беларускай чыгункі пераходзіць на новую схему арганізацыі аказання паслуг аўтаматызаванай сістэмы «Электронная перавозка» і цэнтра які сведчыць БЧ, аснову якой складае web-сэрвіс «Асабісты кабінет». Уваход у «Асабісты кабінет» ажыццяўляецца праз афіцыйны сайт Цэнтра абароны інфармацыі http://www.isc.by.

Галоўнай мэтай ўкаранення web-сэрвісу «Асабісты кабінет» з'яўляецца максімальная аўтаматызацыя працэсу заключэння і выканання дагавораў паміж Цэнтрам абароны інфармацыі і кліентамі Беларускай чыгункі, павышэнне аператыўнасці іх узаемадзеяння, а таксама скарачэнне выдаткаў. Калі раней для рэгістрацыі ў якасці карыстальнікаў АС «Электронная перавозка», а таксама для падаўжэння і кіравання правамі карыстальніка кліентам было неабходна асабіста наведаць Цэнтр абароны інфармацыі БЧ, то з 20 ліпеня ўсе гэтыя аперацыі можна ажыццяўляць дыстанцыйна, са свайго працоўнага месца ў «Асабістым кабінеце».

У тым ліку грузаадправіцелі і грузаатрымальнікі могуць дыстанцыйна ствараць профілі сваіх прадпрыемстваў і кіраваць імі - рэгістраваць новых карыстальнікаў, заказваць паслугі, ўводзіць інфармацыю па аплаце паслуг, ажыццяўляць інтэрактыўны аналіз працэсу выканання замоўленых паслуг і інш. У «Асабістым кабінеце» таксама можна будзе дыстанцыйна ажыццяўляць генерацыю ключоў ЭЛП, атрымліваць носьбіты ключоў ЭЛП, сертыфікаты праверкі подпісы і шэраг іншых аперацый.

 

З улікам патрабаванняў тэхнічных нарматыўных прававых актаў перапрацаваны «Палітыка прымянення сертыфікатаў ў інфраструктуры адкрытых ключоў Беларускай чыгункі» і «Рэгламент дзейнасці цэнтра які сведчыць Беларускую чыгунку». Набыты актуальныя сертыфікаваныя версіі цэнтра які сведчыць, праграмных і апаратных сродкаў ЭЛП вытворчасці ЗАТ «Авеста» — аднаго з вядучых беларускіх прадпрыемстваў у сферы інфармацыйных тэхналогій.

Паколькі распрацаваныя Цэнтрам абароны інфармацыі БЧ інфармацыйныя рашэнні ў галіне чыгуначных транспартных паслуг з'яўляюцца абсалютна новымі, Беларуская чыгунка просіць сваіх кліентаў выказваць прапановы і заўвагі праз любы зручны канал зваротнай сувязі: на афіцыйным сайце Цэнтра абароны інфармацыі www. isc.by (непасрэдна ў «Асабістым кабінеце»), па тэлефонах ці электроннай пошце. Усе канструктыўныя прапановы па функцыянаванню вэб-сэрвісу «Асабісты кабінет» будуць абавязкова рэалізаваны.

Беларуская чыгунка гатова аказаць сваім партнёрам любую дапамогу па наладзе профіляў ў «Асабістым кабінеце» і працы ў іх. Усе неабходныя кансультацыі па гэтых пытаннях можна атрымаць у офісе Цэнтра абароны інфармацыі БЧ па адрасе: г. Мінск, зав. Сцекольны 3а, а таксама па тэл .: (017) 225-24-38, 225-58-62, 225-32-12 або па электроннай пошце isc@isc.by.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

 

 

Да спісу навін за 2015 год