Паказчыкі якасці работы сеткі і абслугоўвання абанентаў ГА «Беларуская чыгунка» (па стане на 30.06.2015):
- Паказчыкі якасці работы сеткі
№ |
Назва паказчыка якасці |
Значэнне паказчыка якасці |
|
Нарматыўнае |
Фактычнае |
||
1.1 |
Каэфіцыент гатоўнасці злучэння з сеткай Інтэрнэт, % |
98 ≤ |
99,80 |
1.2 |
Доля паспяховых спроб злучэння ад агульнай колькасці злучэнняў, % |
90 ≤ |
99,30 |
1.3 |
Доля злучэнняў, якія скончыліся дачасным раз'яднаннем *, % |
≤ 5 |
0,51 |
1.4 |
Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па хуткасці перадачы звестак, % |
90 ≤ |
99,40 |
1.5 |
Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па часе затрымкі IP-пакетаў, % |
90 ≤ |
99,57 |
1.6 |
Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па стратах IP-пакетаў, % |
90 ≤ |
99,68 |
- Паказчыкі якасці абслугоўвання абанентаў
№ |
Назва паказчыка якасці |
Значэнне паказчыка якасці |
|
Нарматыўнае |
Фактычнае |
||
2.1 |
Доля дагавораў, па якіх доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, які не перавышае колькасць дзён (з дня рэгістрацыі заявы альбо падпісання дагавора), названых у дагаворы альбо парадку (правілах) падачы паслугі, % |
99 ≤ |
100 |
2.2 |
Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (пры нарматыўным значэнні часу адказу спецыяліста службы не больш за 180 с),% |
90 ≤ |
99,80 |
2.3 |
Каэфіцыент аднаўлення сувязі, % |
95 ≤ |
99,60 |