Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Паказчыкі якасці работы сеткі і абслугоўвання абанентаў ГА «Беларуская чыгунка» (па стане на 29.09.2017)

  1. Паказчыкі якасці работы сеткі

п/п
Назва паказчыка якасці Значэнне паказчыка якасці
Нарматыўнае Фактычнае
1.1 Каэфіцыент гатоўнасці злучэння з сеткай Інтэрнэт, % 98 ≤ 99,80
1.2 Доля паспяховых спроб злучэння ад агульнай колькасці злучэнняў, % 90 ≤ 99,30
1.3 Доля злучэнняў, якія скончыліся дачасным раз'яднаннем *, % ≤ 5 0,51
1.4 Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па хуткасці перадачы звестак, % 90 ≤ 99,45
1.5 Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па часе затрымкі IP-пакетаў, % 90 ≤ 99,53
1.6 Доля злучэнняў, якія адпавядаюць нормам па стратах IP-пакетаў, % 90 ≤ 99,68
  1. Паказчыкі якасці абслугоўвання абанентаў

п/п
Назва паказчыка якасці Значэнне паказчыка якасці
Нарматыўнае Фактычнае
2.1 Доля дагавораў, па якіх доступ да паслугі арганізаваны ў тэрмін, які не перавышае колькасць дзён (з дня рэгістрацыі заявы альбо падпісання дагавора), названых у дагаворы альбо парадку (правілах) падачы паслугі, % 99 ≤ 100
2.2 Каэфіцыент даступнасці службы тэхнічнай падтрымкі (пры нарматыўным значэнні часу адказу спецыяліста службы не больш за 180 с),% 90 ≤ 99,80
2.3 Каэфіцыент аднаўлення сувязі, % 95 ≤ 99,60