Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

2 лютага 2021 года Беларуская і Расійскія чыгункі падпісалі Пагадненне аб супрацоўніцтве

03 лютага 2021

Беларуская і Расійскія чыгункі падпісалі Пагадненне аб супрацоўніцтве пры арганізацыі руху цягнікоў, перадачы вагонаў, кантэйнераў і грузаў, выкарыстанні чыгуначнай інфраструктуры паміж перадатачнымі станцыямі. Подпісы пад дакументам паставілі Начальнік Беларускай чыгункі Уладзімір Марозаў і генеральны дырэктар – старшыня праўлення ААТ «РЖД» Алег Белазёраў. Сустрэча прайшла ў анлайн-фармаце.

Неабходнасць заключэння дадзенага Пагаднення абумоўлена ўдасканаленнем міжнароднага заканадаўства ў сферы чыгуначных перавозак, асаблівасцямі яго прымянення пры арганізацыі перавозак паміж перадатачнымі станцыямі чыгунак Рэспублікі Беларусь і Расійскай Федэрацыі, а таксама далейшай цыфравізацыі перавозачнага працэсу.

У час сустрэчы Уладзімір Марозаў і Алег Белазёраў падвялі вынікі супрацоўніцтва чыгуначных кампаній у мінулым годзе і абмеркавалі напрамкі сумеснай работы на 2021 год.

У цяперашні час назіраецца дынамічнае развіццё кантэйнерных перавозак у зносінах Кітай–Еўропа–Кітай у рамках 7-баковага Пагаднення і праекта АТЛК (сумесны праект чыгунак Беларусі, Расіі і Казахстана па арганізацыі кантэйнерных перавозак на прасторы ЕАЭС). Арганізаваны новыя маршруты кантэйнерных цягнікоў не толькі праз беларуска-польскія памежныя пераходы і Калінінградскую вобласць, але і праз яе парты.

Генеральны дырэктар – старшыня праўлення ААТ «РЖД» Алег Белазёраў адзначыў ролю Беларускай чыгункі, як надзейнага партнёра ў развіцці транзітных перавозак па маршруце Кітай–Еўропа–Кітай. У 2020 годзе транзітам праз Беларусь у зносінах Кітай–Еўропа–Кітай перавезена больш за 550 тыс. кантэйнераў у ДФЭ. Рост склаў 60% да ўзроўню 2019 года.

Начальнік Беларускай чыгункі Уладзімір Марозаў канстатаваў, што 2020 ы год быў напружаным для грузавога бізнесу. Нягледзячы на ​​гэта, Беларуская чыгунка захавала на 2021 год тарыфы на транзітныя перавозкі на ўзроўні 2020 года.

Ён таксама звярнуў увагу на неабходнасць далейшай актывізацыі работы ў частцы пашырэння кантэйнерных маршрутаў, пераходу на цалкам беспапяровы юрыдычна значны дакументаабарот і стварэнне ўзорнага «лічбавага транспартнага калідора».

У частцы міжнародных пасажырскіх зносін Уладзімір Марозаў праінфармаваў пра гатоўнасць Беларускай чыгункі да аднаўлення курсіравання пасажырскіх цягнікоў паміж Рэспублікай Беларусь і Расійскай Федэрацыяй.

Падчас сустрэчы таксама было адзначана і пра гатоўнасць да запуску новага партнёрскага праекта Беларускай чыгункі і ААТ «РЖД» па арганізацыі дзённых хуткасных зносін паміж Мінскам і Масквой.


Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ



Да спісу навін за 2021 год