У жніўні на Беларускай чыгунцы пачаў працаваць дыягнастычны комплекс для аўтаматызаванай ацэнкі стану аб'ектаў інфраструктуры
21 жніўня 2020
Новы комплекс можа кантраляваць больш за сто розных параметраў інфраструктуры, прычым робіць вымярэнні ў аўтаматызаваным рэжыме, фіксуючы іх у базе з дапамогай спецыяльнага праграмнага забеспячэння. Яго выкарыстанне дасць магчымасць удасканаліць сістэму праверкі і забяспечыць ўсебаковы кантроль тэхнічнага стану аб'ектаў усёй чыгуначнай інфраструктуры, што напрамую ўплывае на бяспеку руху цягнікоў. Дзякуючы новаму шматфункцыянальнаму комплексу колькасць абследаванняў паменшыцца, што дасць магчымасць эканоміць рэсурсы. Адно з важных адрозненняў новай тэхнікі – адсутнасць уплыву чалавечага фактару.
Акрамя таго, грунтуючыся на дадзеных, атрыманых дзякуючы комплексу, спецыялісты ў гаспадарках пуцi, сігналізацыі і сувязі, электрыфікацыі і электразабеспячэння могуць складаць планы па бягучым утрыманні і рамонце аб'ектаў інфраструктуры.
З набыццём дыягнастычнага абсталявання, аснашчанага і сістэмай хуткаснага трохмернага сканіравання, таксама з'явілася магчымасць вырабляць з высокай дакладнасцю вымярэння габарытаў набліжэння будынкаў і міжпуцій, аб'ектаў інфраструктуры на хуткасцях да 140 км/г з крокам паміж вымярэннямі не больш за 0,2 метра.
Новы комплекс універсальны і ў высокай ступені аўтаномны – акрамя працоўных месцаў тут маецца кухня-сталовая і жылыя купэ для персаналу.
Дыягнастычны комплекс для аўтаматызаванай ацэнкі стану аб'ектаў інфраструктуры быў набыты Беларускай чыгункай у рамках выканання Праграмы развіцця і абнаўлення сродкаў дыягностыкі.
У цяперашні час дадзены комплекс праходзіць падкантрольную эксплуатацыю, але ўжо цяпер можна казаць аб яго эфектыўнасці. За 11 дзён з дапамогай новага абсталявання быў правераны тэхнічны стан аб'ектаў інфраструктуры (пуцявой гаспадаркі, параметраў устройств кантактнай сеткі, устройств аўтаматыкі, тэлемеханікі і радыёсувязі) на ўчастках Беларускай чыгункі Мінск–Брэст–Мінск, Мінск–Орша–Краснае–Мінск, Мінск–Жлобін–Светлагорск–Жлобін–Гомель–Мінск, Мінск–Маладзечна–Гудагай–Дзяржмяжа–Мінск. Агульная працягласць абследаваных пуцей склала 2185 кіламетраў.
Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ