Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

З пачатку года пасажыры Беларускай чыгункі з выкарыстаннем новых сэрвісаў аформілі больш 682 тысяч электронных білетаў

01 чэрвеня 2020

На афіцыйным інтэрнэт-сайце Беларускай чыгункі ў адзіным раздзеле «Паслугі пасажырам» (pass.rw.by) за 5 месяцаў 2020 года аформлена каля 351 тысячы праязных дакументаў (білетаў), а таксама ў мабільным дадатку «БЧ. Мой поезд» набыта амаль 179 тысяч білетаў на цягнікі з нумараванымі месцамі.

З укараненнем Беларускай чыгункай новых рэсурсаў па продажы праязных дакументаў у пасажыраў з'явілася магчымасць набываць электронныя білеты на цягнікі рэгіянальных ліній эканомкласа і гарадскіх ліній (з ненумараванымі месцамі). Так, за 5 месяцаў гэтага года ў адзіным раздзеле «Паслугі пасажырам» і мабільным дадатку «БЧ. Мой поезд» на гэтыя цягнікі рэалізавана больш 152 тысяч электронных білетаў.

Асаблівасцю часткі «Паслугі пасажырам» з'яўляецца магчымасць афармлення праязных дакументаў непасрэдна пры праглядзе раскладу без неабходнасці пераключэння на іншыя рэсурсы. Сайт адаптаваны для выкарыстання як на стацыянарных (дэсктопных), так і мабільных прыладах. Абодва рэсурсу падтрымліваюць рускую, беларускую і англійскую мовы.

Афіцыйны мабільны дадатак Беларускай чыгункі «БЧ. Мой поезд» даступны для бясплатнай запампоўкі карыстальнікам смартфонаў і планшэтаў на платформах Android і iOS.

З улікам пашырэння магчымасці выкарыстання сучасных інтэрнэт-сэрвісаў па рэалізацыі электронных білетаў на Беларускай чыгунцы з 15 чэрвеня 2020 года інтэрнэт-рэсурс poezd.rw.by спыняе сваю работу.

Для ўваходу ў адзіны раздзел «Паслугі пасажырам» і мабільны дадатак «БЧ. Мой поезд» карыстальнікам, якія былі раней зарэгістраваны на сайце poezd.rw.by, неабходна выкарыстоўваць рэгістрацыйныя даныя свайго ўліковага запісу.

Беларуская чыгунка працягвае работу па развіцці электронных сэрвісаў.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2020 год