Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Новы сучасны вагон-дэфектаскоп паступіў на Беларускую чыгунку

18 лістапада 2019

Новы вагон-дэфектаскоп серыі ВД-УМТ-2 прызначаны для правядзення комплекснай дыягностыкі аб'ектаў чыгуначнай інфраструктуры ультрагукавым, магнітным, візуальна-вымяральным і аптычным метадамі неразбуральнага кантролю.

У вагоне-дэфектаскопе, які прыбыў у Мінск, ужытыя інавацыйныя рашэнні. Яго абсталяванне было выканана з улікам запытаў Беларускай чыгункі.

Вагон-дэфектаскоп абсталяваны праграмным забеспячэннем «ІНТЭГРАЛ» і рэгіструючым комплексам, які фіксуе даныя дыягностыкі, бягучыя каардынаты пуці і хуткасць руху вагона-дэфектаскопа, а таксама ажыццяўляе архіваванне і захоўванне дакументаў кантролю ўсіх дыягнастычных сістэм. Акрамя таго, укаранёны шматканальны дэфектаскоп «РЭХА-КОМПЛЕКС-2», бескантактныя сістэма вымярэння профілю рэек «Сокал-2» і сістэма візуальна-вымяральнага выяўлення дэфектаў рэек «Звод-2».

Прыменена сістэма аўтаматызаванай апрацоўкі вынікаў кантролю «Астра». Яна дазволіць паскорыць і спрасціць апрацоўку вялікага аб'ёму інфармацыі. Гэтыя і іншыя функцыі павысяць эфектыўнасць расшыфроўкі дыягнастычных параметраў. Аналіз і маніторынг атрыманых даных дазволяць перайсці ад фіксацыі адмоваў да прагназавання прададказных станаў рэек і планавання неабходных рамонтных і рэгламентных работ (шліфоўкі, рэпрафілявання, наплаўкі, замены).

Пасля завяршэння наладкі абсталявання і навучання персаналу сучасны дыягнастычны комплекс будзе задзейнічаны на ўсім палігоне Беларускай чыгункі для неразбуральнага кантролю рэек і абследавання стану іншых элементаў верхняй будовы пуці.

Гэта дасць магчымасць павысіць аператыўнасць і дакладнасць дыягностыкі чыгуначных рэек і элементаў стрэлачных перакладаў, што ў сваю чаргу станоўча адаб'ецца на бяспецы руху цягнікоў.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ


Да спісу навін за 2019 год