Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Беларуская чыгунка правяла міжнародную канферэнцыю ў Франкфурце-на-Майне (Германія) і падпісала Мемарандум з Rail Cargo Austria

25 красавіка

25 красавіка ў Франкфурце-на-Майне (Германія) адбылася канферэнцыя на тэму: «З Еўропы ў Кітай па новым Шаўковым шляху: чыгуначная лагістыка транзітам праз Беларусь».

Дэлегацыю Беларускай чыгункі ўзначаліў першы намеснік Начальніка чыгункі Ігар Шылаў.

Мерапрыемства прайшло пры падтрымцы Пасольства Рэспублікі Беларусь у Германіі.

У рабоце канферэнцыі прынялі ўдзел найбуйнейшыя кампаніі, лідэры рынку чыгуначных перавозак у зносінах Кітай—Еўропа—Кітай. Сярод прысутных кіраўнікі і прадстаўнікі чыгуначных кампаній, партоў, лагістычных тэрміналаў з Беларусі, Германіі, Расіі, Латвіі, Польшчы, Кітая, Казахстана, Чэхіі, Нідэрландаў.

Адметнай асаблівасцю міжнароднай канферэнцыі ў Франкфурце-на-Майне стала абмеркаванне тэмы кантэйнерных перавозак з Еўропы ў Кітай. Асаблівы акцэнт быў зроблены на развіцці мультымадальных сэрвісаў.

Першы намеснік Начальніка Беларускай чыгункі Ігар Шылаў у сваім выступе праінфармаваў аб гатоўнасці Беларускай чыгункі арганізаваць любы лагістычны праект па дастаўцы грузаў па маршруце Еўропа—Кітай.

За студзень-сакавік 2019 года аб'ём перавозак у зносінах Еўропа—Кітай—Еўропа павялічаны на 16%.

У цяперашні час БЧ паспяхова развівае чыгуначныя памежныя пераходы на мяжы Рэспублікі Польшчы і Рэспублікі Беларусь. У траўні бягучага года запланавана адкрыццё дадатковага памежнага пераходу Высока-Літоўск—Чаромха для перавозак масавых грузаў. «Гэта дасць магчымасць адкрыць памежны пераход Брэст—Цярэспаль для дадатковых аб'ёмаў перавозак грузаў у кантэйнерах», — падкрэсліў Ігар Шылаў.

Таксама БЧ плануе завяршыць у ліпені 2019 года мадэрнізацыю кантэйнернага тэрмінала ў Брэсце, што з рэзервам забяспечыць патрэбы кантэйнерных перавозак на памежным пераходзе Брэст—Цярэспаль.

Акрамя галоўнага кантэйнернага памежнага пераходу Брэст—Цярэспаль на БЧ адкрытыя і гатовыя да работы і іншыя памежныя пераходы: Брузгі—Кузніца-Беластоцкая, Свіслач—Семянуўка. Сёння беларуская чыгунка прапануе дадатковую магчымасць дастаўкі грузу ў Еўропу аўтатранспартам у мультімадальных зносінах з выкарыстаннем патэнцыялу кампаніі Bremino Group. Цікавасць да развіцця кантэйнерных перавозак праз памежны пераход Брузгі—Кузніца—Беластоцкая праявіла кампанія Duisburger Hafen AG.

Беларуская чыгунка на беларуска-польскай мяжы ўзаемадзейнічае і рэалізуе сумесныя транспартна-лагістычныя праекты больш чым з 10-ю перавозчыкамі, якія прадстаўляюць Германію, Польшчу, Чэхію і іншыя еўрапейскія краіны. Тройку лідэраў за 2018 год па аб'ёмах сумесных перавозак на беларуска—польскай мяжы складаюць: PKP CARGO - 60%, DB Cargo Polska — 9%, CTL Logistics — 7%.

Працу па кансалідацыі грузапатокаў па маршруце Еўропа-Кітай-Еўропа ажыццяўляе кампанія «Белінтэртранс—Германія», даччынае прадпрыемства кампаніі «БТЛЦ» — афіцыйны экспедытар Беларускай чыгункі.

Кампанія «Белінтэртранс—Германія» мае прадстаўніцтва ў Польшчы, Кітаі і Турцыі і цесна ўзаемадзейнічае з найбуйнейшымі ўдзельнікамі міжнароднага транспартна-лагістычнага бізнесу, уяўляе і якасны інфармацыйны сэрвіс дзякуючы IT-прадукту myTransoffice.

Асноўнымі пунктамі адпраўлення і прызначэння кантэйнерных цягнікоў у Еўропе з'яўляюцца такія нямецкія гарады як Дуйсбург, Гамбург, Цілбург.

Ігар Шылаў адзначыў плённае супрацоўніцтва БЧ з транспартнымі кампаніямі і бізнес-супольнасцямі Германіі. Прыкладам паспяховых праектаў з'яўляецца перавозка аўтакамплектуючых у Расію па праектах Volkswagen, BMW, AUDI, Mercedes-Benz.

Значны патэнцыял развіцця кантэйнерных перавозак у зносінах Кітай—Еўропа ў Беларуска—Кітайскага індустрыяльнага парку «Вялікі Камень».

Вялікая роля ў кантэйнерным бізнэсе ў зносінах Кітай—Беларусь—Заходняя Еўропа належыць транспартна-лагістычнаму хабу Калядзічы. Хаб Калядзічы размешчаны ў горадзе Мінску на скрыжаванні 2 і 9 Міжнародных транспартных калідораў і забяспечвае тэрмінальную апрацоўку кітайскіх грузаў з далейшай дастаўкай да склада кліента ў Беларусі і ў краіны Еўропы з аказаннем паслугі «апошняя міля». Праз тэрмінальны комплекс Калядзічы Беларуская чыгунка актыўна развівае перавозкі грузаў з Беларусі ў Кітай. Рэалізаваныя праекты кантэйнерных цягнікоў з беларускімі прадуктамі харчавання, ляснымі грузамі, паперай, калійнымі ўгнаеннямі.

Ігар Шылаў звярнуў увагу на актыўнае супрацоўніцтва БЧ з краінамі Балтыі, з кампаніяй UTLC ERA, створанай у 2014 годзе чыгункамі Беларусі, Расіі і Казахстана.

Надзейным партнёрам БЧ па кантэйнерным перавозкам з'яўляецца Кітайская чыгуначная карпарацыя CRCT.

Важным складнікам для развіцця кантэйнерных перавозак у зносінах Кітай—Еўропа—Кітай з'яўляецца правадзімая чыгункамі Кітая, Беларусі, Германіі, Польшчы, Расіі, Казахстана і Манголіі работа па рэалізацыі сямібаковы Пагаднення аб паглыбленні супрацоўніцтва па арганізацыі кантэйнерных цягнікоў у зносінах Кітай—Еўропа. У 2018 годзе да дадзенага пагаднення ў якасці назіральнікаў далучыліся чыгункі Аўстрыі, Латвіі, Літвы.

Дзелавая праграма канферэнцыі праходзіла ў фарматах пленарных сесій і дыскусій. Сярод пытанняў, якія абмяркоўваюцца — перспектывы развіцця грузавых чыгуначных перавозак з Еўропы ў Азію; спалучэнне чыгуначных маршрутаў на стыку каляіны 1520 мм і 1435 мм; эфектыўнае партнёрства жалезных дарог, перавозчыкаў, аператараў у лагістычнай ланцугу дастаўкі грузаў; выпрацоўка агульных падыходаў да супрацоўніцтва ўсіх удзельнікаў транспартна-лагістычных маршрутаў.

У рамках канферэнцыі адбыліся выступы і прэзентацыі Пасла Беларусі ў ФРГ Дзяніса Сідарэнкі, намесніка старшыні Камітэта Арганізацыі супрацоўніцтва чыгунак (АСЧ) Міхаіла Усяволжскага, сустаршыні Беларуска-Германскага дзелавога савета Фелікса Цімермана, а таксама шэрагу кіраўнікоў буйных чыгуначных кампаній, перавозчыкаў, кансалідатарамі грузаў і грузаадправіцеляў, уключаючы парты Гамбурга, Дуйсбурга сярод якіх: АТ «Нямецкая чыгунка», АТ «АТЛК — Еўразійскі чыгуначны альянс», АТ «Рэйл Карго Аўстрыя», «Дзі-Эйч-Эл Глобал Форвардынг», АТ «ПКП Карго» і шэраг іншых чыгуначных і лагістычных кампаній.

Беларуская чыгунка зацікаўлена ў далейшым умацаванні наладжаных бізнес-сувязяў і наладжванні новых партнёрскіх адносін з вядучымі лагістычнымі кампаніямі, якія ўдзельнічаюць у арганізацыі чыгуначных і мультымадальных кантэйнерных перавозак у рамках стратэгічнай эканамічнай ініцыятывы «Адзін пояс — Адзін шлях».

Чарговым практычным крокам у пашырэнні геаграфіі ўзаемнага супрацоўніцтва стала падпісанне ў рамках канферэнцыі Мемарандума аб узаемаразуменні паміж Беларускай чыгункай і кампаніяй Rail Cargo Austria.

Мемарандум прадугледжвае супрацоўніцтва ў арганізацыі інтэрмадальных перавозак кантэйнернымі цягнікамі ў зносінах Кітай—Еўропа—Кітай, уключаючы распрацоўку альтэрнатыўных маршрутаў да існуючых маршрутаў з Кітая ў Еўропу і ў зваротным кірунку з выкарыстаннем магчымасцяў беларускай чыгункі па пропуску і перагрузкі транзітнага грузапатоку па тэрыторыі Беларусі.

 

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2019 год