Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

З 1 сакавіка Беларуская чыгунка пачала прадстаўленне інфармацыі пасажырам з адзінага Кантакт-цэнтра

1 сакавіка

З 1 сакавіка Беларуская чыгунка прадстаўляе кругласутачна даведачную інфармацыю і аказвае падтрымку пасажырам у вырашэнні ўсіх пытанняў, звязаных з пасажырскімі перавозкамі, з Кантакт-цэнтра.

Афіцыйнае адкрыццё Кантакт-цэнтра БЧ адбылося ў ліпені 2018 года ў г. Магілёве. Работы па далучэнні па адзіным нумары 105 абласцей Беларусі працягваліся да цяперашняга часу. На завяршальным этапе на абслугоўванне Кантакт-цэнтрам пераведзены абаненты г. Мінска. Цяпер з 1 сакавіка прадстаўленне даведачнай інфармацыі, браніраванне месцаў у пасажырскіх цягніках на тэрыторыі ўсёй рэспублікі ажыццяўляецца для абанентаў усіх аператараў сувязі.

Спецыялісты Кантакт-цэнтра аказваюць садзейнічанне ў вырашэнні пытанняў, звязаных з абслугоўваннем кліентаў на вакзалах і ў пасажырскіх цягніках (для вырашэння пытання неабходна накіраваць запыт па электроннай пошце brail@rw.by або запоўніць форму «Задаць пытанне спецыялісту Кантакт-цэнтра» на сайце http: //rw.by). Таксама ажыццяўляюць падтрымку карыстальнікаў Сістэмы продажу праз сетку Інтэрнэт (па электроннай пошце brail@rw.by і раздзел «Зваротная сувязь» на сайце poezd.rw.by), арганізуюць аказанне сітуацыйнай дапамогі асобам з абмежаванымі фізічнымі магчымасцямі па тэлефонах: (+ 37529) 7392547 (МТС), (+37529) 6592547 (Velcom), (+37525) 7392547 (Life), (+375 22) 2392547 (Белтэлекам) і электроннай пошце brail@rw.by.


Пры звароце ў Кантакт-цэнтр спажыўцы змогуць атрымаць адказ па самаму шырокаму кругу пытанняў даведачнага характару. Сярод іх: пералік і кошт паслуг, якія прадстаўляюцца ў цягніках фарміравання Беларускай чыгункі, на вакзалах і станцыях беларускай магістралі; падбор маршрутаў накіравання з перасадкай па тэрыторыі Рэспублікі Беларусь і іншых чыгуначных адміністрацый; інфармацыя аб адмене (прызначэнні) цягнікоў (вагонаў) усіх відаў зносін і аб спазненні цягнікоў; афармленне праезду (уключаючы праезд дзяцей і ільготных катэгорый грамадзян), праязных дакументаў па безнаяўным разліку і па загадзя пералічаных сумах, тэрмінах іх дзеяння; скідкі, правілы і арганізацыя групавых перавозак; правілы і ўмовы браніравання месцаў у прамым і зваротным напрамках (у тым ліку месцаў на цягнікі іншых чыгуначных адміністрацый); інфармацыя аб пунктах продажу, рэжыме працы білетных і багажных кас, камер захоўвання, парадку дзеянняў у выпадках выяўлення страчаных (знойдзеных) рэчаў і інш.

Работа Кантакт-цэнтра на працягу 2018 года ўжо атрымала станоўчыя водгукі і прадэманстравала высокія паказчыкі якасці абслугоўвання кліентаў. За гэты перыяд па ўсіх каналах абслугоўвання паступіла каля 1 мільёна 240 тысяч запытаў, пры гэтым сярэдні час чакання адказу аператара не больш за 15 сек.

У рамках рэалізацыі праекта па стварэнні Кантакт-цэнтра на 19 вакзалах Беларускай чыгункі ўкаранёны інфармацыйна-даведачныя тэрміналы, у якіх устаноўлена спецыялізаванае праграмнае забеспячэнне, што дазваляе пашырыць магчымасць атрымання даведачнай інфармацыі, у тым ліку звязаўшыся з супрацоўнікамі Кантакт-цэнтра аўдыё-і відэасувязі. Прычым, для людзей з аслабленым зрокам таксама прадугледжана магчымасць аўдыё-і відэасувязі з аператарам Кантакт-цэнтра за кошт націску механічнай кнопкі выкліку, на якой шрыфтам Брайля нанесены тлумачальны надпіс аб магчымасці зрабіць аўдыё- і відэазванок.

Пераход да абслугоўвання спажыўцоў па ўсёй тэрыторыі рэспублікі з'яўляецца чарговым этапам развіцця БЧ і накіраваны на павышэнне якасці інфармацыйнага абслугоўвання і падтрымку сэрвісаў і паслуг дарогі ў галіне пасажырскіх перавозак з выкарыстаннем сучасных інфармацыйна-камунікатыўных тэхналогій. Рэалізаваная ў Кантакт-цэнтры сістэма абслугоўвання дазваляе зрабіць працэс ўзаемадзеяння з кліентамі прасцейшым і больш эфектыўным.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2019 год