Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Сёння спаўняецца год з моманту адкрыцця міжрэгіянальных пасажырскіх перавозак бізнес-класа электрацягніком ЭПМ InterCity па кірунку Гомель—Мінск

03 жніўня 2017

З 3 жніўня 2016 года на самым запатрабаваным з пункту гледжання пасажырапатоку кірунку Гомель—Мінск Беларуская чыгунка арганізавала курсіраванне цягнікоў міжрэгіянальных ліній бізнес-класа № 707/708 і № 709/710, абслугоўванне якіх ажыцяўляецца маторвагонным рухомым саставам у сямівагонным выкананні (ЭПм).

Адкрыццю міжрэгіянальных пасажырскіх перавозак бізнес-класа электрацягніком ЭПМ InterCity па кірунку Гомель—Мінск папярэднічаў шэраг мерапрыемстваў. У канцы 2015 гады была завершаная электрыфікацыя на ўчастку Гомель—Жлобін, з мая 2016 года праходзіла яго тэставая падкантрольная эксплуатацыя і перавозка пасажыраў стала ажыцяўляцца электрацягнікамі рэгіянальных ліній эканамкласа ЭР9 замест дызель-цягнікоў ДР1А. З 3 чэрвеня 2016 года ў рэжыме падкантрольнай эксплуатацыі адкрыты рух электрацягнікоў міжрэгіянальных ліній бізнес-класа на ўчастку Гомель—Мінск—Гомель, а з 17 чэрвеня адкрыты рэгулярны рух пасажырскіх і грузавых цягнікоў на электравознай цязе. З 20 чэрвеня пачаўся продаж праязных дакументаў на электрацягнік міжрэгіянальных ліній бізнес-класа ЭПМ InterCity.

Сёння час у шляху ад Гомеля да Мінска складае менш за тры гадзіны. Гэта самая хуткая і канкурэнтаздольная паездка паміж сталіцай і найбуйнейшым абласным цэнтрам краіны. Значна скараціць час у шляху атрымалася дзякуючы праведзенай электрыфікацыі, мадэрнізацыі шляху і палепшаным тэхнічным характарыстыкам цягніка.

Электрацягнік ЭПМ InterCity распрацаваны па тэхнічным заданні Беларускай чыгункі для эксплуатацыі ў Рэспубліцы Беларусь у фармаце міжрэгіянальных ліній бізнес-класа і перавозкі пасажыраў на адлегласці 300—500 км. Ён мае прасторны салон, абсталяваны сістэмай кандыцыянавання паветра, бесправадным доступам да сеткі Інтэрнэт, ёсць магчымасць прагляду мэдыякантэнту ў дарозе, а таксама бар, якія ствараюць камфортныя ўмовы для праезду самых патрабавальных пасажыраў, забяспечваючы, тым самым, абсалютную канкурэнцыю аўтамабільным перавозчыкам.

У перыяд павелічэння пасажырапатоку (выхадныя, святочныя, вакацыйныя дні) цягнікі ЭПм абслугоўваюцца па сістэме многіх адзінак (здвоенымі складамі па 14 вагонаў).

Пасажырапаток па цягніках складаюць у асноўным патэнцыйныя пасажыры, якія курсуюць паміж сталіцай і абласным цэнтрам, а таксама жадаючыя ажыццявіць паездку ад/да станцый Жлобін, Бабруйск і Асіповічы цягніком № 710.

З моманту пачатку курсіравання саставаў ЭПм на ўчастку Мінск—Гомель ужо перавезена каля 380 тысяч чалавек, сярэдняя запаўняльнасць цягніка складае больш за 80%. Гэтыя лічбы сведчаць пра запатрабаванасць і папулярнасці ў насельніцтва гэтага віду пасажырскіх перавозак.

Як адзначыў начальнік пасажырскай службы Упраўлення БЧ Аляксандр Захарэвіч, кірунак, які вызначаны беларускай магістраллю па паэтапнай замене цягнікоў, якія складаюцца з вагонаў лакаматыўнай цягі на маторвагонны рухомы састаў, своечасовы. «Як мінімум мы вырашаем тры задачы — павялічваем хуткасць дастаўкі пасажыраў, ствараем камфортныя ўмовы праезду і зніжаем эксплуатацыйныя выдаткі. Таму работы ў гэтым напрамку будуць праводзіцца і далей. Згодна з распрацаваным мерапрыемствам да 2020 года мы паэтапна будзем працаваць над тым, каб усе цягнікі, якія курсіруюць паміж Мінскам і абласнымі цэнтрамі ў перспектыве, былі заменены на маторвагонны рухомы састаў».

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ

Да спісу навін за 2017 год